24 באפריל 2024 19:35
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

פטרה זה לא בירדן גם לא בלבנון

 

מסעדת פטרה לא נמצאת בירדן, זו מסעדה לבנונית שנמצאת בנס ציונה. טרם הגעתה לנס ציונה היא שכנה בתחנת הדלק סמוך לגבעת ברנר. כבר אז גיל חובב סימן אותה כאחת המסעדות עם החומוס מהטובים ביותר.

 

הייתי שם בדיוק לפני שנה בארוחת בלוגרים. מאז קפצתי פעם להביא לחברה בעבודה מלאבי נהדר שהם מכינים. אבל  כעת החלטתי לבוא אנונימי  ולראות מה קורה:

 

פלטת סלטים שתעלה לסועד בהזמנת מנה  עיקרית 19 ₪ ויש בה כ 13-14 סלטים, חלק מהם מאוד חריפים לחיך האשכנזי שלי.

על השולחן הונחו: סלט ירקות חתוך טרי. סלט טאבולה מעולה, סלט חצילים בטחינה מעולה, סלט כרוב אדום במיונז של אשכנזים, סלט טחינה לבנונית עם עגבניות, סלט חציל על האש סביר, סלט ( כנראה חציל) חריף אש, סלט גזר חריף, סלט חציל עם עגבניות ברסק, חמוצי הבית, חצילים זעירים חמוצים,סלט טורקי,והגישו לנו צלחת נהדרת עם כרובית בטחינה ע"ח הבית כך אמרו. הסלטים במילוי חופשי אולם לא נזקקנו למילוי. אם לא תזמינו מנה עיקרית תשלמו 36 ₪ לפלטת סלטים. כאן נתקלתי בבעיה מסוימת כיוון שרציתי להזמין רק סינייה 59 ₪ למנה שמספיקה לזוג והמלצרית לא הייתה גמישה איתנו מחיר הסינייה עולה על מחיר שתי מנות שיפוד!

 

 

הלאפה שלהם עם הקצח טעימה מאוד.

 

סנייה, אני מאוד אוהב את התבשיל הזה של קבב כבש עם תפוחי אדמה בצל ועגבניות. התבשיל היה עשוי כראוי וכפי שציינתי זו מנה לשניים. מנה טעימה ומומלצת. 59 ₪

 

שיפוד פרגית ( חצי מנה… 27 ₪) שיפוד מעולה, הבשר שהה במרינדה כנראה עם שום והיה מאוד טעים. מומלץ

 

היינו מלאים מהסלטים והמנות אז ויתרנו על הקינוחים המשגעים של מלאבי או עטיייף שיש להם שם.

 

עם שתייה לפני טיפ 143 ₪

 

המלצתי, ותרו על הפלטה סלטים. תזמינו חומוס, כרובית מטוגנת בטחינה, פלאפל או קובה במילוי כבש ומנות עיקריות מה שתרצו. ותעשו חיים.

שתפו את הפוסט!