28 במרץ 2024 11:13
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

פיצה פסטה ריקו להכין בבית בקלות והנאה מושלמת

פיצה פסטה ריקו להכין בבית בקלות והנאה מושלמת

אצלנו בבית כל מוצאי שבת או ערב שבת מכינים פיצה, מסורת. לא רק פיצה  גם פוקצ'ה. לפעמים עומס ההכנות שלי מקשה עלי ואני מחפש פתרונות וכן גם לא לנקות את המעבד…

לאחרונה נחשפתי לבצק פיצה מוכן של פסטה ריקו, פצצה! איפה הייתם כל הזמן? כן הכנתי פיצה ופוקצ'ה שנחטפו כי זה בקלות וטעים.

חברת פסטה ריקו, המתמחה בייצור פסטה טרייה ובייבוא מוצרי מזון איטלקיים, משיקה לרגל החופש הגדול מארזי פיצה מיוחדים להכנה עצמית של פיצה משפחתית, בשילוב קמח ורוטב עגבניות. בחנות האון-ליין של החברה מוצעים למכירה 3 מארזי פיצה, הכוללים 4-8 כדורי בצק פפה להתפחה מהירה, קמח 100% חיטת דורום איטלקית לפתיחת הבצק, ובקבוק עגבניות חתוכות דק מסוג POLPA EXTRA FINE בגודל 680 גרם. המארזים ישווקו בצידנית רב פעמית ממותגת וההזמנות יסופקו דרך מערך המשלוחים הישיר של פסטה ריקו.

הכנת הפיצה קלה, מוציאים מהקפאה כמה שעות לפני ההכנה, רצוי בקערה מקומחת ומכוסה במגבת.

פותחים על נייר אפיה עם הידיים ומערוך, מצפים ברוטב עגבניות איכותי מפזרים גבינה וזיתים או איזה טופינג שאוהבים, אפשר להתפיח או לא ( שתהיה דקה כמו באיטליה) ומכניסים בתחתית התנור ב 200 מעלות עד שמוכן – הגבינה ממוסת.

הצעה לטופינג מושקע

לטופינג:

1 מיכל (200 גרם) רוטב שמנת ופטריות של "פסטה ריקו"

1 שקית (300 גרם) טריו פתיתים "השף הלבן"

1 כוס פטריות שמפיניון פרוסות

1 פלפל צ'ילי אדום פרוס לטבעות דקות

3-4 גבעולי טימין טרי

1 פטה עיזים 16% "פיראוס" (250 גרם) מפוררת

 

הילדים ישמחו לעזור או להכין לבד.. זה הופך אותם לשוטפים.

 

לפוקצ'ה, פשוט למרוח את נייר האפיה בשמן זית וגם את כדוק הבזק המופשר שתפח. מותחים עם הידיים לצורת הפוקצ'ה מפזרים אורגנו ותבלין איטלקי, אפשר עוד שמן זית לפמני ההכנסה לתנור, כאן כן מתפיחים את הבצק כשעה ואופים ב 200 מעלות עד שמשחים מעט.

תהנו

כדורי בצק פפה של פסטה ריקו עשויים 100% קמחים איטלקיים איכותיים המותאמים להכנת פיצה ומגוון מאפים נוספים. באתר החברה ניתן למצוא גם שלל מתכונים קלים להכנה של פיצות מיוחדות, פסטות, פשטידות, קינוחים ועוד. בנוסף, מזמינה פסטה ריקו ללמוד כיצד להכין פיצה איטלקית באמצעות סרטונים ייעודיים.

לדברי הדס שמר-וולקוביץ', סמנכ"לית השיווק של פסטה ריקו, "אין משפחה שלא מתמודדת עם השאלה כיצד לבלות זמן איכות עם הילדים בחופש ואיזה אוכל להכין כך שיתאים לכולם. לשם כך, השקנו מארזים ייעודים לפעילות משפחתית בחופש הגדול, הכוללים מוצרים המשווקים למיטב המסעדות ברחבי הארץ, והם יהיו זמינים לרכישה לכל קהל הלקוחות שלנו עד לסוף ספטמבר".

כשר מהדרין בהשגחת בד"ץ בית יוסף והרבנות הראשית לישראל/גן רווה.

מחיר מומלץ לצרכן: 44.90 – 90.80 ₪ למארז לפי גודל וכמות כדורי הבצק.

להשיג באתר חברת פסטה ריקו: https://pastaricco.com/product-category/%d7%9b%d7%93%d7%95%d7%a8%d7%99-%d7%a4%d7%99%d7%a6%d7%94/

 

שתפו את הפוסט!