25 באפריל 2024 21:14
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

קולומבוס גילה איך מכינים חטיפים

החורף קר, אתה מוצא את עצמך יותר ויותר מול הטלוויזיה דלת התוכניות, ואתה מתחיל לזפזף. בעצם אתה לא רואה כמעט כלום. ואז אתה מגיע לערוץ שמראה לך שקולומבוס גילה את אמריקה… הידיים שלך שומטות את השלט ומחפשות סיפוק מיידי, נישנוש קוראים לזה. והנה קולומבוס הוציא לשוק מוצר איכותי ביותר "טעימה מ…." כוללת נשנושי חטיפים בטעמים ממדינות שונות.

לא יכולתי להתאפק פתחתי עוד שקית ועוד שקית ויחד עם הצילומים מארצות העולם חלפתי על פני הטעמים, המקסיקני בצ'ילי חריף פתח לי תיאבון ויפני בטעם גריל שם את הטלוויזיה על הגריל, באה לה תאילנדית עם צונמי של חטיפי אורז אקזוטיים ואינדונזית מדהימה עם בוטנים בטעם תירס טעים. סיני עם שפם הגיש לי שעועית מצופה טעם פיקנטי ואני ממש חגגתי. ואז התחלתי לבכות….

כי נגמר, לא נשארו נישנושים. הפסקתי לזפזף. נרדמתי מסופק מול הטלוויזיה המשעממת.

חברת "קולומבוס", חברה ישראלית המתמחה ביבוא ופיתוח מוצרי מזון מהעולם, משיקה בימים אלו סדרת מוצרים בתחום החטיפים בישראל: "טעימה מ….". מדובר בסדרת נשנושי חטיפים ממדינות אקזוטיות בהן, אינדונזיה, תאילנד, מקסיקו, סין ויפן, שישווקו באריזות אישיות מוקטנות, במגוון טעמים ומרקמים שונים. נשנושי החטיפים מכילים כמות מדויקת ומאוזנת ומיועדים כחטיף אישי וכמנת ביניים בין ארוחות, נשנוש TO-GO, בבית או בחוץ, והם מעוצבים באופן מיוחד למסורת המדינה ממנה הגיעו.

הסדרה החדשה כוללת 5 טעמים בהם, בוטנים מצופים בטעם תירס (אינדונזיה), בוטנים מצופים בטעם גריל (יפן), בוטנים מצופים בטעם צ'ילי (מקסיקו), חטיפי אורז אקזוטיים (תאילנד) ונשנושי שעועית פיקנטי (סין). כל אריזה כוללת כמות חטיפים של 25 גרם, כחלק ממגמה עולמית של אכילה מאוזנת ובריאה באמצעות אריזות מוקטנות הכוללת מזון בכמות האידיאלית, שמירה על איכות הסביבה והכי חשוב חווית טריות בכל פתיחה של אריזה.

הכי חשוב לציין כי הבוטנים המצופים כמו גם השעועית עשויים ציפוי רך, פריך וטעים ( שלא שובר את השיניים) וזה ממכר

הלכתי לפיצוציה תכף אשוב…………………

שתפו את הפוסט!