20 באפריל 2024 9:53
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

קינואה בוליביאנית – תבואות

 

תבשיל קינואה בוליביאני המכיל תערובת של קינואה אורגנית, גוג'י ברי, צימוקי קארנטס, שקדים ובצל

קינואה נשב אצלנו בבית כמאכל על משהו כמו קייל בירק כך הקינואה סוג של ירבוז ?( שאני קורא לו עשב רע) שבטעות משייכים אותה לדגן, קינואה אינה דגן ולכן גם מומלצת לנמנעים מגלוטן. מקורה מהרי האנדים ושבטי האינקה ומי שמבין, מבין שוב שזה מזון על! לקינואה ערך תזונתי רב ואצל האינקה נחשבה למזון קדוש. אנחנו מזמן גילינו אותה ויש לי מתכונים כמו קינואה גורמה או מג'דרה קינואה וסלטים עם קינואה.

 ??????????

ואם אמרתי קינואה גורמה, הרי שהתבשיל החדש של " תבואות " עונה לשם ולטעם הזה. אני הפעם לא תיבלתי ונהנתי אבל תוספות של תבלינים בכלל יהפכו את המנה הזו על הצלחת שלכם למזון על!!

חברת "תבואות", המתמחה במוצרי מזון אורגניים וטבעיים, משיקה בימים אלה תערובת חדשה ומיוחדת "תבשיל בוליביאני" – טעימה ובריאה, המכילה מרכיבים אורגניים וטבעיים בלבד: קינואה אורגנית בתוספת גוג'י ברי, צימוקי קארנטס, פירות וירקות מיובשים, שקדים ובצל.

התערובת החדשה מצטרפת לסדרת התערובות המיוחדות שפיתחה "תבואות", בהן: תבשיל טיבטי, קינואה מיקס עם ירקות, תבשיל קוסקוס מלא עם ירקות ותבשיל אורז, כוסמת, עדשים וירקות.

"תבשיל בוליביאני" כמו כל התערובות של "תבואות", אינו מכיל מונוסודיום גלוטומט, צבעי מאכל או חומרים משמרים. .

??????????

לקינואה יתרונות בריאותיים רבים: היא מהווה מקור מצוין לחלבון איכותי המכיל 9 חומצות אמינו חיוניות, עשירה בסיבים תזונתיים, בנוגדי חימצון ובמינרליים רבים, כגון – ברזל, מגנזיום, זרחן, נחושת, מנגן וסידן. בעלת מדד גליקמי נמוך, כך שהיא מתאימה לחולי סוכרת וכן היא אינה מכילה גלוטן.

 

הגוג'י ברי (אטד פראי)- נחשב לאחד ממזונות העל (super food) בשל ערכו התזונתי הרב. הוא עשיר ביותר בנוגדי חמצון אנטיאוקסידנטים, ומשרד החקלאות האמריקאי (USDA) דירג אותו כמס' 1 בסקאלת ORAC המודדת את היכולת של מזון לספוג רדיקאליים חופשיים. הוא מכיל רמות גבוהות של ויטמין C ופולסכרידים, וכן עשיר מאוד בחומצות אמינו, ויטמינים ובמינרלים חיוניים, בהם סידן, ברזל, סלניום, אשלגן ואבץ.

הצעת הכנה 3- מנות

המרכיבים

כוס קינואה בוליביאנית " תבואות "

2-3 כפות עגבניות שרי מיובשות

כף מלאה פפריקה מרוקאית בשמן

מעט פלפל שחור

מעט תבלין כוסברה גרגרים

מלח

כף שמן זית

 

לבישול

2 כפות שמן

כוס וחצי מים

 

ההכנה

מערבבים היטב את הקינואה עם המרכיבים

מחממים את השמן בסיר, מוסיפים את התערובת, מערבבים דקה

מוסיפים את המים, מביאים לרתיחה, סוגרים עם מכסה

מבשלים על אש קטנה חצי שעה ומותירים עוד חצי שעה סגור.

גורמה.

 ??????????

שתפו את הפוסט!