23 באפריל 2024 15:01
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

תכירו את הקראנצ'בורגר במוזס

רשת ההמבורגרים הידועה מוזס הרחיבה את מגוון המוצרים ומגישה קראנצ'בורגר – המבורגר עסיסי מצופה בציפוי שניצל ואני קיבלתי הזדמנות לטעום אותו בשובר הזמנה.

אם כבר הגעתי למוזס הלכתי על ארוחה עיסקית שלמה שאגב השביעה אותי ל24 שעות לפחות….

אז מה היה לנו

נאגטס עוף בלי עצמות, מצוין אכלתי וארזתי הביתה (18 ₪) לא כלול בעסקית

מוחיטו משקה אלכוהולי קל רק לראות אותו כבר  אתה בעננים , הגשה נפלאה שמלווה בתחושת רעננות  וכיף  (24 ₪ ) לא כלול בעסקית.

בעסקית נכללת האפשרות למרק, הלכתי על מרק מיניסטרונה עשיר בחזה אווז. נדמה לי 18 ₪ ( כלול בעסקית 58 ₪ )

וכמובן הקראנצ'בורגר שעם וודג'ס שאלו פלחי הפוטטוס המדהימים שבאים איתו בתוספת של  3 ₪ על וודג'ס  , ( 58 ₪ כולל התוספת  )

אז ככה…  ראשית הוא מוגש על לחמנייה מדהימה מתקתקה מבצק שמרים. הקראנצ'בורגר הוא בעצם קציצה מצופה בציפוי פריך וקראנצ'י של שניצל, אבל לא הרגשתי המבורגר, הרגשתי קציצה בטעם מצוין, טעים, ובמיוחד עם מבחר הרטבים שלהם, אהבתי את רוטב הפלפלים. לדעתי זו מנה שילדים יעופו עליה, גם המבורגר, גם שניצל וגם קציצה מה צריך יותר?

בעצם זו הפעם הראשונה שלי במוזס, אני לא מחזיק את עצמי כמומחה להמבורגרים ונהנה מכל המבורגר גם של רשתות שלא נזכיר בבית המקדש של מוזס. אישית נהניתי מהמנה ושבעתי ( זו הכוונה לא?) אולם לא הרגשתי טעם של המבורגר אליו התרגלתי וזה לא חלילה לשלילה, זה מוצר אחר המורכב מתערובת בשר בקר משובח עסיסי המוגש בלחמנייה שציינתי עם סלט כרוב אדום ( זה לא היה קולסלאו,) מיונז, בצל, ועוד

את הארוחה הזמנתי בסניף המקסים בסינמה סיטי ראשון לציון. שירות מצוין, מקום יפיפה ונעים. מה עוד צריך לצהריים? כן , לקינוח לא היה לי כבר מקום רק לקולה דאייט, חייבים לשמור על הדיאטה במקומות כאלו.

103 ₪ לא כולל טיפ

שתפו את הפוסט!