23 באפריל 2024 18:44
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

העדלאידע של המדינה בחולון

העדלאידע של המדינה בחולון – עיר הילדים

פורים, יום א', 16.3, שעה 12:00

והשנה: בקצב לטיני

 

עדלאידע 2014 מחברת אותנו לקצב, לטעמים, לנופים ולאנרגיות של מדינות אמריקה הלטינית

מסיבת קרנבל מטורפת באווירה דרום אמריקאית המשלבת  מייצגי ענק, מופעים מחו"ל, 4500 רקדנים, להקות, תזמורות, תיאטרוני רחוב, אקרובטים, פירוטכניקה ועוד הרבה הפתעות ייחודיות

מונדיאל וכדורגל עם מיצגי ענק של מסי ורימה, קולומבוס מגלה את אמריקה, המוצ'לרוס אובמה, ביבי, מרקל, פוטין וחמינאווי מטפסים על הר געש, שאול בן אדרת מכין קדירה לטינית לבר רפאלי, רוז פוסטאנס (זוכת אקס פקטור),

יובל המבולבל ורני רהב

יערות הגשם, איי גליפולוס, אינדיאנים ומקסיקנים, סמבה ומסיבת סיום עם הD.J. קיקה סמואל

בשיתוף ערוץ ניקולודיאון

16.3.14- בחולון עיר הילדים

 תתקיים השנה ביום ראשוןה-16.3.14 בשעה 12:00. לפני פתיחת העדלאידע, בשעה 11:00,יתקיימו לאורך המסלול מופעים של הרכבים תיאטרליים ומוסיקליים.

השנה ברוח האהבה הגדולה שיש למטיילים הישראלים למדינות דרום ומרכז אמריקה תעמוד העדלאידע בסימן חגיגה לטינית עליזה וקצבית ובנוכחותם של כל שגרירי מדינות אמריקה הלטינית.

העדלאידע מתקיימת בשיתוף עם ערוץ ניקולודיאון.

לבאי העדלאידע צפויה מסיבת קרנבל מטורפת באווירה דרום אמריקאית המשלבת  מייצגי ענק, מופעים מחו"ל, 4500 רקדנים, להקות, תזמורות, תיאטרוני רחוב, אקרובטים, פירוטכניקה ועוד הרבה הפתעות ייחודיות.

העדלאידע  תפתח עם מיצג  של מקסיקני גדול מימדים חבוש בסומבררו ענק שעליו הרכב מוסיקלי של נגנים מקסיקנים על רקע מקדש האימקה המוקף בקקטוסים ענקיים.

כשמדובר באמריקה הלטינית אי אפשר בלי המונדיאל וכדורגל! שני הכוכבים מסי ורימה (בובות ענק), יככבו על מגרש ענק ויכדררו בכדור ענק בעיצוב של המונדיאל- הצבוע בצבעי דגלי מדינות אמריקה הלטינית. אוהדים נלהבים על הכדור יעודדו מצויידים בדגלים ומשרוקיות.במקביל יפזרו רקדניות ברזילאיות קונפטי על הקהל.


הנופים המרהיבים  והחיות הנדירות של אמריקה הלטינית ייפרשו במיצג של איי גליפולוס עם לטאות ענקיות ,איגואנות והצבים הכי גדולים בעולם ובמיצג של יערות הגשם עם נופים מרהיבים, חיות גדולות ובהן תוכי ענק, נמר וצמחיה עשירה וססגונית.

צילומים אלי נאמן

אובמה ביבי מרקל חמנאי ופוטין יככבו בעדלאידע על תקן של מוצ'לרים (תרמילאים) המטפסים על הר געש ושואפים להגיע אל לוע ההר שבו בתוך תמרות העשן והאש מחכה  להם מסיבת ריקודים עם רקדניות בקצב הסמבה .

כמחווה לילידים המקוריים של דרום אמריקה- יעלה ויבוא לעדלאידע יגיע מיצג של אינדיאני ענק מעשן מקטרת –ומאחוריו התרחשות של טקס שבטי עם פסלי טוטם מסתובבים, מדורה ותופי ענק.

מקום מיוחד בעדלאידע יינתן לאיש אשר גילה את יבשת אמריקה: קולומבוס.

על אוניית ענק ייפרשו הרפתקאותיו של קולומבוס ,המסעות הארוכים באוקיינוס  ההיתקלויות עם פיראטים והעימותים עם הילידים .

העדלאידע- הקרנבל של ישראל תקיים מחווה לקרנבלים הגדולים של ברזיל ומדינות אמריקה הלטינית במיצג שכולו חגיגת קרנבל: רקדניות מסתובבות, מוסיקה, רקדני סמבה ותותח שיפזר קונפטי לאורך המסלול.

במיצג אמנותי, שכולו מלאכת מחשבת של 2000 פרחים שזורים יבואו לביטוי הסגוניות, הצבעוניות והטבע הלטינו אמריקאי בתוספת לרקדניות שישליכו פרחים לעבר הקהל .

ובלי קולינריה אי אפשר. העדלאידע תחגוג את המטבח הלטיני עם מיצג ובו שאול בן אדרת מכין קדירה לטינית, בר רפאלי, רוז פוסטאנס (זוכת אקס פקטור), יובל המבולבל ורני רהב.

השנה מגיעות לעדלאידע, שתי קבוצות מיוחדות מהולנד: ה,מריונטה" מהולנד- דואט בין רקדנית הרוקדת על כדור ענק מתגלגל לבין בובה ענקית בגובה 4 מ', וה"סאורוס-  חיות ענקיות מהתקופה הפרהיסטורית.

 

 

העדלאידע תצעד  לאורך הרחובות סוקולוב, הנשיאים.

התהלוכה תסתיים בפינת הרחובות ההסתדרות וייצמן ברחבת "הפועל".

בסיומה תתקיים מסיבת סמבה ענקית בהנחיית הD.J.  מספר 1

במוסיקה הלטינית "קיקה סמואל" ברחבה מול בית העירייה.

מיצגי העדלאידע יוצגו ברחבת המדיטק  מתום העדלאידע ועד למחרת.

ביום העדלאידע יתקיימו סדנאות והפנינג פורימי בין השעות 10:00-17:00

שתפו את הפוסט!