25 באפריל 2024 11:02
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

סטילה "מצמוץ וזה עובר" התערוכה

עיניים אדומות לא מורידים עם תוכנה

השבוע נפתחה תערוכה במלון בראון בתל אביב " מצמוץ וזה עובר" גילוי נאות, הוזמנתי לפתיחה להתחכך קצת במי ומי, עולם שאני לא בדיוק מכיר. וגם לפגוש קצת חברות.. התערוכה תפתח ביום ראשון ה-25.8-8.9 במלון הבוטיק בראון – רחוב קלישר 25 , תל אביב , בשעה 20:00 ותוצג במשך שבוע שלם, הכניסה חינם.

על קירות הבתים ממול הוקרנו שקופיות ואילו  בלובי התקיימה התערוכה.

ישבתי עם בירה והתבונתי בסלבס שהגיעו וחלקם אפילו הצטלם בלי למצמץ.

אתם בטח מכירים את הבעיה של עיניים אדומות, במחשב הכל קלי קלות, יש תוכנה שמתקנת עיניים אדומות, אבל בחיים זה ששוטפים פנים ועיניים או משפשפים אותן זה לא בדיוק עוזר.

לחברת טבע ישראל  יש פתרון היא מציעה את טיפות העיניים סטילה, לטיפול בעיניים אדומות, צורבות או מגורות שיעזרו לכם לעבור את תקופת הקיץ בקלות.

סטילה  מכיל טטרהידרוזולין, ומיועד להקלה בצריבה, עקצוץ, גירוי ואדמומיות בעיניים הנגרמים מאלרגנים וגירויים, כגון: עשן, אבק, מלח ים וחשיפה לשמש.

תערוכת הצילומים ייחודית– "הבוקר שאחרי" . זו סדרת פורטרטים ייחודית של צלם האופנה המוערך איתן טל, שגם משתתף בפרויקט עם פורטרט עצמי.

במסגרת התערוכה, מוצגים פורטרטים  בשחור ולבן של שירז טל, גילי סער,  יוליה פלוטקין, השף משה אביב , נטלי דדון, מיכל אמדורסקי, עידן רול ,  לאה שנירר, פאולינה אלברשטיין, איש חיי הלילה עומר גרשון, ג'ינפר סנוקל והצלם איתן טל בפורטרט עצמי.

זה חופשי וחינם אז בכלל מומלץ לקפוץ  ולראות את הצילומים

וכן חשוב לדעת שאם יש עיניים אדומות סטילה זה פתרון. מינון: בהעדר כל הוראה אחרת מהרופא: 1-2 טיפות בכל עין, 2-3 פעמים ביום. בשימוש בילדים בגילאי 3-12 שנים, יש להיוועץ ברופא, אם לא חל שיפור במצבך תוך 3 ימים יש להפסיק הטיפול ולפנות לרופא

שתפו את הפוסט!