25 באפריל 2024 6:50
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

פלפלים צהובים הסדרה המיתולוגית חוזרת

אחרי שצפיתי בהקרנת בכורה של הפרק הראשון של "פלפלים צהובים" אני יכול לומר בוודאות שזו סדרה מיתולוגית, משהו שנזכור לשנים כמו "בית קטן בערבה".

אז זו השקה ושמח שם , מתחככים בכל הסלב והשחקנים וברמת יש פה קאסט מעולה.

בתפקידים הראשיים: איילת (עלמה זק) ויניב (יוסי מרשק) והילד המוכשר עומרי (מיכאל זפוסוצקי).

והשחקנים: יהודה בארקן, מיכל שטמלר, אורי פפר, מאיה מעוז ונועה פרידמן, מצטרפים העונה סנדרה שדה, יובל סגל, ישראל ברייט, ואור בן מלך.

מי שלא ראה את הסדרה הקודמת "פלפלים צהובים", מספרת את סיפורה של משפחה המנהלת משק לייצוא פלפלים צהובים במושב מבודד בערבה ומתמודדת עם ההבנה שבנם אוטיסט.

סדרה שזכתה בפרס האקדמיה לטלוויזיה וקולנוע ב 2011 העוסקת בנושא חשוב מאוד – גידול ילד אוטיסט והתמודדות יומיומית עם הבעיות  הנוצרות בעקבות זאת. והיה העונה השנייה מתרחשת 5 שנים אחרי ומתמקדת בהתמודדותם של איילת ויניב עם שילובו של עמרי במסגרת לימודים רגילה ומחשבות על ילד נוסף.

שמעתם פעם על ההסתברות ? אז זהו שזה לא העניין כאן אבל סטטיסטיקה זה טוב לעיתונים ומאמרים אקדמיים, לא כשאתה רוצה להביא ילד נוסף לעולם והסיכויים שלו להיות אוטיסט הם 20% . היום נשים עושות עשרות בדיקות הריון על מנת למנוע " הריון לא רצוי" אם יש כזה דבר.

כי מי שרואה את עומרי לא יכול שלא להתאהב בו ויחד עם זאת להבין את כובד המעמסה וההתמודדות  במשפחה ובסביבה.

הסדרה תושק בשני פרקים, בימים רביעי וחמישי, 22:00,  15-16 ינואר

הסדרה אף זכתה לייצג את ישראל ביום המודעות הבינ"ל לאוטיזם במטה האו"ם בניו יורק ועדיין מוקרנת בפסטיבלי טלוויזיה ברחבי העולם. בעקבות שידור העונה הראשונה בקשת,

הקרדיטים מגיעים לקשת, ליוצרת, תסריטאית ובימאית הסדרה: קרן מרגלית

מפיקים: אילון רצ'קובסקי, יוסי עוזרד, גיא יקואל ויוחנן קרדו ("יולי אוגוסט הפקות")

בהפקת "יולי אוגוסט הפקות"

יום רביעי זה כנראה חד פעמי אבל תסמנו לכם ערב טלוויזיה איכותית כל יום חמישי!

שתפו את הפוסט!