20 באפריל 2024 9:19
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

בורגראנץ' קומבינה לעניין

 

בורגראנץ' קומבינה לעניין

 

לפני יותר מ 40 שנה יצא לי כנער להיות בתוך המטבח של מסעדת "קליפורניה" בתל אביב.

לא רק שכל המי ומי היו באים לשם, אלא יצא לי לפגוש פעם ראשונה את ההמבורגר האגדי.

יעברו הרבה שנים עד שרשתות של המבורגר כמו "ברגר קינג" או "ווימפי" יכנסו לארץ, ואחריהן רשתות שונות מחו"ל כמו כמובן "מקדונלד".  "בורגראנץ'" זו רשת ישראלית שמובילה כמותג מועדף מזה 30 שנה.

אני לא יכול שלא להסכים עם חברי הבלוגרים שסעדו עימי בבורגראנץ' שמדובר בנוסטלגיה.

כעובדה הרבה מסעדות " גורמה " הכניסו המבורגרים משובחים לתפריט, מה שאומר שמדובר במוצר מבוקש.

 

כאשר פנו אלי לקיים ארוחת המבורגרים בבורגראנץ' נתקלתי בשתי אסכולות, אלו שהתלהבו מיד מהרעיון ואלה שנזפו בי, או ממש לא עודדו אותי. לשם הכרת הנושא עשיתי גיחה אישית לסניף בעזריאלי, טעמתי את ה"ספרדי" , והחלטתי ללכת על זה.

 

על מנת שיהיה ברור הייתי אורח של הרשת.

 

למעשה לא ידעתי כל שלארוחה יגיע המנכ"ל של הרשת, מר משה גבאי עם ליאור מויאל מנהל השיווק להציג לנו ובעצם להשיק עימנו את קו המוצרים החדש שלהם. ואני חייב לציין כי  זה הפך את הארוחה לאירוע מדהים.

 

 

 

התחלנו בשני מוצרים חדשים כוכבי ראנץ' וכנפי ראנץ' .

כוכבי הראנץ' נראה לי אחלה לארוחה עם הילדודס ( אצלי עם הנכדים) 23 ₪ למנה ויש אופציות לארוחת כוכבים. אני מאוד הופתעתי מהאיכות והטעם.

אולם ברגע שהונחו הכנפיים הייתי יכול להזיז את כל המגשים הצידה. אני פריק של כנפיים בבית ( כי לא מנומס לאכול בידיים) אבל בבורגראנץ' זה מקובל לאכול בידיים. והכנפיים שנטבלות ברוטב ברביקיו מיוחד ומטוגנות בשמן עמוק היו נפלאות לטעמי. 23 ₪ למנה.

 

 

לארוחת הקומבינה כבר יצא השם הטוב שלה, לי זו הייתה הפגישה הראשונה עימה. בחרתי צ'יקן גריל שהתגלה כנתח חזה עסיסי עשוי בדיוק כמו שצריך ובהחלט נראה לי כבחירה טובה ובריאה.

 

 

אם כבר מדברים על בריאות, יש אופציות של הספרדי הידוע "קליל" עם 3.5% שומן, וכעת הושק הסופר קליל עם 1.5% שומן ו 253 קלוריות. אם נזמין את זה עם סלט ופיירה במקום צ'יפס זו ממש בחירה בריאה.

 

 

אבל הקומבינה אינה מסתיימת בצ'יקן גריל אלה לקחתי עוד בורגר ספרדי כאשר כל זה מוגש במגש מיוחד, המכיל 4 בורגרים, המון צ'יפס מעולה, נקניקיות וטבעות בצל. והרטבים היו הרטבים, אלף האיים של פעם ….כאן מתחילה הנוסטלגיה… הטעמים, וסחבק אכל בלי חשבון של בריאות, כי היה טעים. למרות שהספרדי של הארוחה היה טעים פחות מפעם שעברה ( נו בטח אחרי כל מה שדחפתי קודם) אולם לא לשכוח שזה המבורגר 100% בשר בקר. ארוחת קומבינה תעלה כאן בין139-163 ₪ ל ארבעה סועדים.

ואם אתם חושבים שבזה הסתיימה הארוחה אתם טועים כי הוגשו לנו ראנצ'יקס שאלו ממש שניצלים מבשר חזה עוף נקי. והצטערתי שלא הבאתי את הנכדים שלי שנודעו כטורפי שניצלים. 23 ₪.

 

ואז הם מניחים לנו על השולחן מנה חדשה לחלוטין שממש הפתיעה אותי. טורטיות עם צ'יקן גריל וסלט, הטורטיות נראות קצת חיוורות לטעמי וכנראה שהפיתוח של המוצר בעיצומו, עקרונית נראה לי רעיון טוב. 26 ₪ ו 27 ₪ עם שתייה – ממש מציאה.

 

 

 

ברגעים האלו שאני מברך שיש מעלית וחניתי קרוב מגיע "שוקופאי" שהזכיר לי אגרול חם ממולא שוקולד, ואני אוהב שוקולד אז לא ויתרתי ואהבתי. 9 ₪

 

צילום זה : יאיר

 

אלא שהארוחה לא הסתיימה בכלל, הנה מציגים לנו את ההפתעה הבאה, ממש גלידריה פתחו לנו שם. קרנבל זו לא מילה! סירופים בטעמים נפלאים ( איך אני יודע? אכלתי אותם בכפית נטו) סוכריות עדשים שאני אישית מעדיף בלי ( אולי בגלל הצבע המלאכותי המותר לשימוש ) אבל כריות נוגט, ותוספת עוגיות, כאשר מערבבים לך הכל עם הסירופים שביקשת זה נפלא, אני בחרתי בסירופ פסיפלורה וסירופ פירות יער, ואתם יודעים מה?

חיסלתי את כל הגביע! וכאילו לא די לכמות הסוכרים הביאו לטעימה גם גלידה וולקנו על עוגת שוקולד חמה, וגביע קטן של גלידה וניל להשוואת טעמים.

חזרתי הביתה עם חיוך על הפנים, ראשית כי היה מוצלח מעל המצופה, במיוחד כי היו בלוגרים ובלוגריות מעולים ( שתיים מהן יצא לי לפגוש באירוע אוכל לראשונה וזו כבר התחלה טובה) , ושנית, ברור בגל רמת הסוכר שעשתה אותי מאושר

 

שרק המשטרה לא תתחיל לעצור בדרכים למדוד רמת סוכרים…

 

 

 

שתפו את הפוסט!