19 באפריל 2024 18:26
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

גרוזיה זה כאן Davids Bakery המאפייה של דוד

 

אני עבדתי בלוד, חצ'פורי היה המאכל האהוב עלינו שהעובדות הגרוזיניות היו מביאות, הן היו מחכות לגבינת הברינזה בשקית החלבית ועושות קומבינות של החלפות העיקר הגבינה… כי הגבינות  במאפים הגרוזיניים זה משהו שלא שוכחים…

המאפיה הזו בבת ים היא פנינה של מקום, קראתי עליה שמעתי עליה מעדי עזרא וזכרונות החצ'פורי עלו בי אבל לא הלכתי , לא הזדמן. והנה כעת בשעת סגר הקורונה המסעדה עושה משלוחים אפילו מבת ים לראשון לציון ויש תקופות ללא תשלום דמי משלוח, אני על כל פנים עשיתי הזמנה ב 150 ₪ שזה גם ללא דמי משלוח. האמת פינקו אותי בלחם לבש הגרוזיני שתיה ענבים מגרוזיה בטעם של פעם.

אוכל גרוזיני ממאפיה, אתם כבר מבינים זה בעיקר בצקים ובמיוחד אם אתם צמחוניים או מפרידים בשר –חלב.

המאפיה של דוד  היא אולי מקום קטן אבל מה שיוצא משם או אליך לשולחן זה מכל הלב ואכן ההזמנה הגיעה ארוזה כראוי חמה ומוכנה לאכילה מיידית וכן ארוחה כזו זה פצצה של בצקים.

אז מה היה לנו? חצ'פורי קלאסי Classic Kind Of Khachapuri מפוצץ בתערובת גבינות טעימות בנדיבות שרק הגרוזינים יודעים לתת, את הבצקים הם מכינים שם, מדובר בבצק עלים הרמה הכי גבוהה שפגשתי וזו מנה ענקית , קשה לחשב מה להזמין בתמונות אז נשאר לנו גם לארוחת הערב. מנה מעולה.

בורקס קלאסי

המנה השניה ואני מאוד ממליץ עליה זה אימרולי חצ'פורי Imeruli Khachapuri סוג הבצק הזכיר לי את הגרוזיניות בלוד, בצק  שעוטף באהבה תערובת של שתי גבינות  עסיסיות וזה טעים פחד!  זה מה שאני חולם כבר שנים. המלצת הששת. 30 ₪ ליחידה חילקנו ל 4 והיה מספיק לכולם.

זכרונות של הלוביו ממסעדת דדה הגרוזינית בראשון שכנעו אותי להזמין  את מאפה הלוביאני Lobiani , גם כאן הגודל והשפע זה משהו בלתי נתפס, התיבול של השעועית האדומה ממש מתאים לחך הישראלי וזו ממש מנה עיקרית ממלאה , הבצק אותו בצק עלים עבודת יד, המילוי מדויק כך שאינו פוגע בפריכות העלים.

לא זה לא מספיק בצק! אי אפשר אוכל גרוזיני בלי חינקאלי Vegan Khinkali הכנסתי למים רותחים וזללנו , המילוי הוא פטריות ויש שם תיבול גרוזיני מיוחד שהקימל בולט בו,  טעים מאוד.

רק הלבש היה חסר לנו

אני לא יודע איך זה אצלכם, אני הייתי חייב שעתיים שינה, והחלומות היו טעימים

בהזמנה הבאה נבחן את הצד הבשרי במיוחד ששמעתי טובות על הצ'ברוקי שלהם…

המסעדה נמצאת בבלפור 63, בת ים

טלפון: 054-425-5752  דברו עם רבקה תגידו ששת שלח אותי אולי תקבלו פינוק

אני קיבלתי בלינצס לארוחת שישי מחר…

בתיאבון

https://www.facebook.com/Khachapuribakery/

שתפו את הפוסט!