19 באפריל 2024 5:32
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הטרקלין ערב בשרים עם לביאות ואריות

 

הטרקלין ערב בשרים עם לביאות ואריות

 

בפעם הקודמת שהייתי  בטרקלין היה ערב נקניקיות וכיו"ב ערב שלווה בבירות.

הפעם ביקשתי מיוסי בן אודיס רשות להזמין עימי כמה בלוגרים לטעימת ארוחת הבשרים.

זו הייתה טעות בסיסית שלי, לא חשבתי שיש טורפים יותר זריזים ממני.

אבל חברתם של הטורפים האלו נעמה לי. וזה מה שחשוב.

 

 

הטרקלין ביסטרו בשר ויין כשמו כן הוא אבל יותר מזה, מדובר בבר תל אביבי שעורך אירועי קיץ,

וארוחות לפי תפריט מיוחד.  אומרים שארוחת הטעימות שם 89 ₪ לאדם שווה במיוחד. ( שש מנות זוגיות)

לא רק שיש לו פרס על היותו הבר הנבחר אלא יש לו סמל הערכה למקום שיש  אוכל ויין. ואכן יש שם

כ 170 סוגי יין ומשקאות שונים. יש מקומות ישיבה כולל הבר ל 56 סועדים ובליינים וכעת במסגרת אירועי הבירה נפתחה המרפסת שם מתקיימים אירועים משגעים כל סוף שבוע.

 

זהו, שהגענו חמישה בלוגרים לטעימה וחוות דעת על הבשרים, המסעדה הפעם הייתה בתפוסה בינונית אבל לידנו חגגו יום הולדת מעל עשרה סועדים ארוחה דומה לשלנו.

 

את הערב פתחנו בלגימת יין רוזה מענבי קברנה פרנק של יקב אסף. אני אוהב יינות רוזה שנלגמים בקלות, מאידך מאז לגמתי את הרוזה של יקב עגור לא מצאתי מתחרה. יין מכניס שמחה ואוכל עוד יותר:

מנות הפתיחה:

 

פטה כבדי עוף מצופה בריבת תמרים ותאנים ואגוזים מלווה בצלוחית עם ריבת בצל בה יש גם ג'ינג'ר וצ'ילי ( 36 ₪ ) טעם מעולה, זה מוגש עם טוסטונים שהם מכינים מלחם הבית שנאפה על אבני הבזלת וגם הם ראויים לציון לשבח.

 

קבבוני טלה מונחים על טוסטונים עם סלסת עגבניות 38 ₪ , כאן היה הסימן הראשון להתחלת הקרב..  כי לחלק שלושה  קבבים לחמישה קרניבורים לא הולך ברגל, כי טעמם והעסיסיות היו מעולים. זה נשמע מחיצי אבל זה מה שיש.

 

קרפצ'יו סינטה עם רוטב בלסמי ופסטו ( 38 ₪ ) נמסים בפה טרם הספקתי להרגיש את טעמם נעלמו כאינם.

זו מנה שבעצם גם אם הייתי מזמין צלחת אישית היא הייתה נמסה בפה מהר ואני לא בטוח ברמה המקצועית אם היא מתאימה למנה ראשונה במחיר שלה.

 

הברזאולה שהוגש עם פרוסות דקיקות של מלון ( 38 ₪ )  היוו לי פיצוי על סינטה כבושה שאכלתי במקום אחר, כאן הכבישה במלח גס והכנתם משייטל היו לטעמי.

 

מי שנשאר רעב היה יכול לטעום חציל בטחינה (18 ₪ ) שכנראה בדרך כל מוגש עם יוגורט? החציל קלוי על אש גלויה כמו שאני אוהב ואני יותר אוהב שיש ליידי שונאי חציים ויש לחם הבית טרי מעולה.

 

כעת הגיע הזמן ליין השני: קברנה סובניון של יקב בן זמרה בהחלט יין טוב להתכונן לקרב על הבשר.

 

טיבון טלה ( 60 ₪ ) עם טעם עדין אבל מורגש של טלה , הבשר היה רך אבל זכיתי רק לטעימה קטנה.

פירה תפוחי אדמה שלוו את המנה לא היו הצלחה ממשית.

 

שיפודי אנטריקוט ( 52 ₪ ) הבשר היה רך אבל חסר מלח גס בהגשה מה שגרם לביס שלי להרגיש בו תפל צריך בהכנה לפלפל יותר ולגרוס מלח משובח, פלחי תפוחי האדמה בנוסח קייג'ן שהוגשו ליד היו מעולים  קריספי מבחוץ ורכים מבפנים ואותי פיצו על המנה עצמה.

 

ואז הגיע נתח 700 גרם של פורטר האוס מהנתח המפורסם של מסעדת פיטר לוגר בניו יורק –סינטה ופילה המחוברים ע"י עצם מרכזית להערכתי כ ( 170 ₪ ) ( 900 גרם עולה 195 ₪)

בזה הרגע מיד לאחר הצילומים החל קרב סכינים בחיתוך החלקים הטובים יותר ( הפילה ) שהיה אחד הטובים שאכלתי. הצד השני של הסינטה היה בעובי אדיר, מדמם כראוי למדיום רייר ועוד יותר, מה שחיזק בדמיון שלי שאני יושב עם שתי לביאות ועוד שלושה אריות יחד עימי. ואני אומר לכם שמה שנשאר מאחור זה עצם מגורדת מכל שארית הכי קטנה. תבינו לבד. מאידך מנה קצת יקרה, אולי לזוג כמנה עיקרית לבד זה סביר ( מי יכול לאכול כאן רק מנה אחת?)

 

מיד יוסי בן אודיס בכבודו ובעצמו הגיע עם סטייק אנטריקוט 400 גרם ( 125 ₪ ) והעלה אותו בלהבות ולידו פירה כמהין שכבר נתן פיצוי על הפירה הקודם. הנתח הזה מצוין בתפריט כעשוי מפרה שמנה, אבל הוא לא היה משוייש במובן של סטייק רך היה מאבק לחתוך אותו בצלחת הראשית וגם ללעוס. אני אוהב סטייקים מחמאה.

 

מאחר ומאיה העלתה את סוגיית ההמבורגר שהיה רשום על הלוח אולי עשיתי טעות כשביקשתי מיוסי שיביאו לנו מנה לטעימה כי טמיר הוא המומחה להמבורגרים וחשוב שיחווה דעה, אלה שלא די שהמבורגר אחד זה דגימה קטנה לקרניבורים כנראה כך הפסדנו את נתחי הסינטה לצריבה…

 

זהו הגיע הזמן לבקבוק היין השלישי קטרון – קברנה שיראז מרלו, יין מצוין

ואם יין מביא שמחה אזי  הפלצ'ינטה הידועים עם קרם וניל בננות ( 32 ₪ ) שהוא קינוח הדגל של המקום.

מלאבי קרם שמנת שלא ברור לי מי הוא כי זה לא מלאבי של בולגרים.

סופלה השוקולד סטנדרטי ( 32 ₪) אבל מה מבינים אנשים שבעים בקינוחים כשהראש מלא יין והתמונות עוברות לכם בראש.

חברים שלי קינחו בוויסקי על הבר, אבל אני החלטתי שהפעם אני מגיע הביתה לראשון ולא לבאר יעקב!

 

בקיצור, לפעמים זה לא ממש זול, אבל הכמויות הם לזוג וזה מסתדר טוב מאוד עם המחיר. לנו כטועמים אורחים של הטרקלין בסך הכל היה טעים ( אני מקווה) טוב לי זה היה טעים בהתאם להסתייגויות שציינתי. ושוב אני אגיע פעם לבד אם מור לא תזמין אות לארוחת הטעימות ב 89 ₪

ובכלל אני ממתין לחורף להכין הפתעה לבשלנים שביניכם.

גם נפוליאון חיכה לחורף וניצח.

 

גילוי נאות: הייתי אורח המקום

אבל חוות הדעת היא שלי.

 

 

 

 

שתפו את הפוסט!