29 במרץ 2024 0:34
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

המקום של אורן

אם הייתי מציע לכם ארוחה מלאה ב 45 ₪ הייתם מבטלים את דברי בהינף יד. אבל זו עובדה. לא חייבים לקפוץ לצהריים של ארוחת נגיעות של.. ובסגנון של ואפילו עסקית לפעמים עולה יותר.

אז בואו נשאיר לרגע את הגורמה בצד ונרד אל העם ואל המקומות האלו שאני קורה להן " מסעדות פועלים " והמקום של אורן הוא כזה, אבל איכותי, אוכל טרי , טעים ושווה לפעמים להגיע.

אגב הבעיה היחידה זה החניה, אז חניתי בשטיפה ממול כך שקטפתי שני ציפורים … והיה מצוין.

המקום של אורן נמצא ברחוב גולומב 64 בתל אביב ומגיש ארוחות להרבה מאוד לקוחות קבועים ומזדמנים מקבלי שירותים בסביבה ותאמינו לי למרות שהוזמנתי לשם להתרשמות לבעל הבית לא הייתה דקה פנויה מרוב אנשים ולקוחות שכל מה שהם רוצים זה אוכל טעים!

אז התיישבתי ולשולחן הגעו כמה סלטים וצלחת עם סלט ירקות טרי טרי ועליו טחינה מעולה והחומוס אוי החומוס היה  מדהים שלא נותר ממנו כלום.

לעיקרית הגיעה מנה המכילה מפרום, מוסקה, אורז בסגנון מג'דרה, מעט קוסקוס וירקות. מנה כזו של שני בשרים מבחר סלטים ושתיה עולה כאן 45 ₪ לא להאמין. המפרום היה כל כך טעים שחיסלתי אותו בלי לנשום.

האורז היה שמח לקבל בצל מטוגן, והקוסקוס, לא הבנתי למה הביאו לי חצי מנה…אז קיבלתי צלחת עם קוסקוס וירקות מהמרק של הקוסקוס ועוף. קוסקוס עדין אחד אחד וירקות כמו שצריך ולרגע שכחתי שאני נמנע מפחמימות וטרפתי.

השף שם במטבח הוא אמנון רפאלי עם נסיון של איזה חמישים שנה , עוד זכה לעבוד עם אהרוני בין יאנג ברוטשילד, רפאלו, פינתי ועוד מסעדות. הוא הרגיש שהוא חייב להביא לי אותה במנת פסטה מרשימה עם שרי, זיתים שחורים, אורגנו ובזיליקום ומי יודע מה עוד, טעמתי אבל נזכרתי שאני לא אוכל פחמימות ועדיף שיהיה לי מקום לבשר, לצמחוניים שמזדמנים זו חגיגה אבל אל תצפו לפרמזן זו מסעדה כשרה!

כן אחרי כל מה שאכלתי הייתי זקוק לבשרים, והיגיעה צלחת עם שלושה שיפודים, קבב עם בצל מבשר טרי שנטחן בבוקר! משהו מהסרטים של הקבב. שיפוד פרגיות עשוי במדויק וטעים עוד יותר. ושיפוד כבד עוף גם הוא בדיוק כמו שאני אוהב

אל השולחן הצטרף שחקן מכבי תל אביב אלירן, מלך השערים של העונה אם אני לא טועה כי בכדורגל אני ממש לא מבין. מה שכן הבנתי הוא שאורן מספק שירותי קייטרינג בין היתר למכבי תל אביב כאשר הארוחות שלו הן בפיקוח של התזונאי של הקבוצה ומכילות 3 סוגי בשרים , 3 סוגי פחמימה, 5 סלטים ועוד, וכן גם את ארוחת הבוקר, איפה נרשמים למכבי תל אביב בשביל לקבל את זה?

התור על הדלפק לא הפסיק עד שעה שלש והלאה, מחיר של מנה בפיתה נע בסביבות 20-22 ₪ ומנה בבגט כ 25-28 ₪ וזה בהחלט טעים וכדאי.

אנשים מצביעים ברגליים וכאן במקום של אורן הכיוון הוא רק פנימה.

בלילה המקום משנה גוון והופך למועדון אירועים לערבי קריוקי בחצר אבל מגישים רק נישנושים או אירועים עם תקליטן ובר פעיל רק אם אתם שותים תביאו נהג תורן.

המקום של אורן זה עסק משפחתי ומרוב " משפחה" שלחצתי ידייים שחכתי את כל השמות, כנראה שאני צריך לחזור ולטעום מעוד מנות כי כל יום מגישים תפריט אחר ….

שוב, גילוי נאות : הייתי אורח המקום.

המקום של אורן

רחוב גולומב 64 תל אביב

מומלץ

שתפו את הפוסט!