29 במרץ 2024 8:46
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

טוק טוק משיקה תפריט " מחלקה וייטנאמית "

מסעדת 'Tuk Tuk Grill & Sushi Bar' ממוקמת בפארק המדע ברחובות ומעניקה לאורחיה חוויה קולינארית המשלבת מטבחים, תרבויות וכשרונות : מתפריט המשקאות והקוקטיילים, מבנה ואופי התפריט האסייאתי, הדרך בה בריאות וטריות פוגשת טעמים, ריחות ותבלינים. הכנת האוכל נעשית בו במקום ברגע ההזמנה והמקום מעוצב בסגנון מערבי.

 

גילוי נאות: הוזמנתי להשקת תפריט חדש שהושקעו בו נסיעת שף לויאטנאם ובכלל בנית קונצפט חדש .

זו פעם שניה שאני מגיע לטוק טוק בפעם הקודמת הייתה שמחה רבה יום הולדת למלך תאילנד

אולם הפעם זה היה שונה.

כשיצאתי מהמסעדה רשמתי סטטוס " כעת אני מבין למה הויאטנמים רזים " כן, חזרתי הביתה רעב!

למען הגילוי הנאות אי אפשר לדעת היכן האמת בהרגשה זו, שכן הגישו לנו טעימות לא מייצגות.

הכוונה היא למנות קטנות , קטנות מידי . 

גם לא ממש הבנתי כיצד למנה שהיא בעצם סלט קוראים מנה עיקרית.

 

אז מה היה לנו שם?

 

סלט שהכיל המון נבטים, מעט חסה בצל ירוק ונתחי עוף קטנטנים ורצועות חביתה בהכנה מיוחדת מגישים לך פתיח מרענן אבל כמובן לא משביע כלל .

 

סלט אנטריקוט ברוטב ויאטנמי. למרות שזה "סלט" הוספת נתחי האנטריקוט כנראה הופכת אותו למנה עיקרית. על כל פנים אם תצפו בצילום להערכתי בעיקר חסה, בצל וכוסברה ומעל נתחי אנטריקוט ( סטייק דקה ) מעטים וטבעת בצל מטוגן בטמפורה.

 

עוד סלט שכנראה נחשב למנה עיקרית הוא סלט ויאטנמי רענן, אטריות ביצים עם פרגיות ברוטב ליים וחלב קוקוס. מנה טעימה אבל קטנה.

 

אורז בטמפורה היא אחת מהמנות החדשות שתוכלו למצוא בתפריט המחלקה הוויאטנמית. מדובר במה ראשונה מסוגה בארץ שמציגה ניו סטייל סושי: אורז בטמפורה ללא אצה בטופינג לבחירה של חזה עוף פריך / טרטר טונה אבודו וטריקי / טרטר סלמון בצל ירוק וספייסי מיו.

המנה הזו אומנם לא דומה בטופינג לצילום שלחו לנו היח"צ אולם היא דווקא המנה הכי ויאטנמית והכי טעימה. מדובר באורז סושי, עטוף בפאנקו טמפורה , מטוגן. כשלעצנו טעים ובטח שאם היו מעמיסים עליו טופינג כמו שצריך היה להיט, אלא שהיו שם דגימות לא מזוהות ולא הומוגניות שאני לא יכול אפילו לנקוב מה היה שם. ( הייתי רעב אז בלעתי הכל) .

 

מנה נוספת היא אורז ובשר טחון בתיבול ויאטנאמי ומעל ביצה עין. זו בהחלט מנה עיקרית שיכולה להשביע מעט, למרות שלא הבנתי מה כל כך ויאטנאמי בה. לא משהו שהי מריץ אותי לארוחה וייטנאמית.

 

המנות אינן מופיעות עדיין באתר.

 

זהו זו הארוחה מהמחלקה הוייטנאמית. אם תשאלו אותי, טוק טוק מתמחה בסושי ואוכל תאילנדי, תישארו שם, כי אני לא יכול להמליץ לכם על התפריט הוייטנאמי בשלב הזה.  

 

 

הערה: חשוב שתדעו, שחוות דעתי היא לא עובדה אלא רק דעתי האישית מהניסיון האישי שלי

שתפו את הפוסט!