25 באפריל 2024 5:06
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

כינור בכיכר המסעדה הירושלמית הכשרה מפתיעה

לפני זמן מה הייתי במסעדת כינור בכיכר והתפעלתי

??????????

כינור דוד הוא מעין נבל המסמל את השלמות, אנשים משתמשים בתואר כינור דוד כדי לסמל משהו יוקרתי. אני לא נוסע תדיר לירושלים והיה לי חשוב להגיע למסעדה טובה לארוחת צהרים, הייתי בלא מעט מסעדות בירושלים, רובן מעולות שמשאירות בך זיכרונות וטעמים לשנים. מסעדה זה לא רק אוכל, זו החוויה שהשף והמקום מצליחים להטביע בך, כזו היא כינור בכיכר.

כינור בכיכר

אווירה 2

המסעדה הזו מדוייקת בשירות במיקום ובאוכל, התפריט מפתה שקשה להחליט מה להזמין.
המיקום בכיכר המוסיקה ממש מושלם
השירות האלגנטי והמקצועי ממש עוזר לקבל החלטות.
והשף שמכין את המנות במטבח קובי קטני שרכש מוניטין רב בניהול מטבח של מסעדה מצליחה באוסטרליה ובארץ בישל במסעדת "מוזה בהר". והאמת – אוסטרליה מבטיחה ניסיון בהכנת בשרים ובהחלט מצאתי את זה כאן. זאת ועוד, השימוש המושכל של השף בסו ויד מביא את המנות לפסגת הטעם והדיוק וזה בדיוק מה שחיפשתי.

כעת

כינור בכיכר: ארוחת שף מיוחדת פעם בחודש

מסעדת השף הירושלמית כינור בכיכר פותחת את שנת 2019 ומזמינה לארוחת שף עשירה הכוללת מנות פתיחה, עיקריות, וקינוחים במחיר של 250 ₪ לסועד

הארוחה תתקיים ביום שלישי הראשון של כל חודש במהלך שנת  2019

מסעדת השף הירושלמית 'כינור בכיכר' הממוקמת בלב קומפלקס כיכר המוזיקה בירושלים משיקה ארוחת שף ייחודית פרי יצירתו של שף המסעדה, קובי קטני. ארוחות השף יוצעו אחת לחודש, בכל יום שלישי הראשון של כל חודש, ויכללו 7 מנות בעלות של 250 ₪ בלבד לסועד.

מסעדת כינור בכיכר הפכה לאחרונה לאחת המסעדות הכשרות המדוברות בעיר. התפריט החדש, אותו בנה שף המסעדה, שף קובי קטני, מורכב ממנות ראשונות ועיקריות עשירות ומיוחדות, עם נגיעות צרפתיות, המבוססות על המרכיבים הטריים והאיכותיים ביותר בשוק.

 

ארוחת השף הקרובה תתקיים ביום שלישי, 5 בפברואר 2019 החל מהשעה 18:00.

 

אז מה בתפריט:

ראשונות: סלמון קונפי – גרניטת סלק אצות מנגולד גינה ירוקה, פילה בר ים – בביסק דגים וזעפרן וכרישה קונפי, קנלוני חבושים במילוי טרטר מוסר ים ואיולי טרגון

עיקריות: טרין לשון בקר מעושן – כרוב ושזיפים אלמוג חרדל, פילה בקר וחזה ברווז קרוקט פטריות שימג'י וקציפת שקדים, תבשיל לחי בקר, בירה לתת קלויה, דבש, קרם כרובית וצ'יפס כרובית

פילה בקר וברווז על קציפת שקדים3
פילה בקר וברווז על קציפת שקדים3
בר ים, קפוצינו כרישה וראטה טוויל תפוח אדמה- ארוחת שף
בר ים, קפוצינו כרישה וראטה טוויל תפוח אדמה- ארוחת שף

 

קינוחים: כדור פנקוטה עם פירות יער ואינגלז מעושן, מוס שוקלד קפוא – גאנש שוקולד ואורגנו פראי סאבלה שמן זית קפה והל

אני לא הייתי בארוחת השף אבל אכלנו ארוחת גורמה טעימה

התפריט קשה! קשה להחליט מה לבחור, הכל קורץ ומפתה, וואו! להחליט בין שקדי עגל, פטה כבד, ספייר ריבס טלה לטורטליני שפונדרה היה קשה ואפילו צובט. אבל החלטתי טורטליני שפונדרה, החלטה אמיצה אבל מוצלחת מאוד, מסוג המנות שראשית מעוצבות שחבל לגעת ושנית שעוצמים את העיניים באכילה. המנה טורטליני במילוי בשר טלה מהשפונדרה, קונסומה בצל, פטריות מלך,   יין אדום בהחלט ראויה לחמשת הכוכבים שהענקתי לה. 58 ₪.

??????????

המנה שרעייתי רשמה לעצמה וגם הזמינה הייתה קבב דגים (תערובת של דניס, מוסר, בורי וקוד) שהיא בעצם סוג של קציצת דג ולא ממש קבב שמכינים על האש או על הגריל. "קצת" נפלנו עם כוסברה שדי שולטת בתערובת ואינה רשומה, מאידך ההגשה עצמה והסלקים האדירים מסביב  (תכין לי כאלו, היא אמרה), הפקאנים ועשבי התבלין או העלים נותני הטעם, הבצל החרוך ונגיעות הרטבים, הכל ביחד יוצר מנה מעניינת ומסקרנת. 56 ₪.

??????????

הייתי מכוון אסאדו, אולם בהתייעצות עם המלצרית החלפתי לשוק טלה מפורק – ראגו פטריות שונות, בורדולז עם תפו"א ראטה, אותו הזן ששפים שמבינים מגישים. כאן במנה הזו התחברו הניסיון האוסטרלי בבשר טלאים והידע בבישול צרפתי ברוטב הבורדולז המשגע. ההגשה והצילחות זו בכלל אומנות. יש במסעדה מנות עיקריות משגעות ותתקשו לבחור, אווז, ברווז, אנטריקוט ופילה ועוד אפילו נתח קוט דה בף של איזה 600 גרם בשר.

??????????

ההמלצה שלי עד הטעימה הבאה – שוק טלה מפורק – 142 ₪.

רעייתי יותר שמרנית ואוהבת ללכת על בטוח: סטייק פרגית עם בצל, תפו"א אש, רוטב יין, כביכול מנה בנאלית לדעתי הכללית, אלא שכאן זה שונה ומתחיל בעיצוב: ההגשה כל כך יפה עם הברוקולי, פטריית המלך , תפוחי האדמה ועשבי התבלין שחבל לגעת, זה ממש ציור או פיסול. הסטייקים עשויים מדויק ביותר ומעניקים את החוויה שאתה מצפה ממסעדה ברמה גבוהה כזו. 88 ₪.

??????????

קינחנו בטארט לימון מפורק מלא כל טוב וטעם, חמוציות, סבלה, גרניטה, שוקולד לבן וקרם לימון, משהו אדיר!! 49 ₪.

??????????

המסעדה נגישה לחלוטין.

יש עיסקיות משתלמות וטעימות.

כינור בכיכר – מעבר בית הכנסת 12, כיכר המוזיקה, נחלת שבעה.

ימים א'-ה': 12:00-00:00

שעה אחרי יציאת שבת עד 00:00

כשרות מהודרת- רבנות ירושלים.

02-9944902

 

שתפו את הפוסט!