28 במרץ 2024 19:08
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ללה המסעדה האיטלקית של העמק

DSCN1066AA

ללה היא מסעדה איטלקית הנמצאת בתחנת הדלק בצומת כפר ברוך. זו לא רשת זו מסעדה עם מסורת משפחתית וחברים שצועדת כבר כמה שנים קדימה בזכות האיכות והניחוח האיטלקי מהמאפים והאוכל.

DSCN1054A

DSCN1052

כדאי שתדעו לפני שנתיים הוקמה מחלקה בוטיק שמתמחה בפיצות, והיא נבחרה על-ידי מאקו במקום ה- 3 בארץ בתור המקום שבו יש את הפיצה הכי טעימה.

אז קפצתי וטעמתי פיצה פונגי רוטב עגבניות, תרד טרי, פטריות שמפניון, מוצרלה, שמן זית, בזיליקום, ממש מעולה, דקה בעובי הנכון והבצק מעולה כולל הטופינג.

DSCN1062A

DSCN1059A

ליד זה נישנשתי ארטישוק רומי מרומא, חצאי ארטישוק אפויים בתנור עם פרמז'ן מוגש על שמנת חמוצה, נחמד מאוד.

DSCN1067A

הלחמניות תוצרת בית והמתבלים היו מעולים

DSCN1065A

והקינוחים אוי הקינוחים….

DSCN1071A

קרם ברולה כמו שצריך ושלושה כדורי טראפלס בטעמים בלתי נשכחים.

DSCN1076

זה לא הביקור הראשון שלי שם. ככה כתבתי ב 2014 "פיצה שאני מדרג אותה מקום ראשון בפיצות שאכלתי השנה!! גם הטופינג וגם הבצק ליגה ראשונה באליפות."

בנוסף אני ממליץ על מה שטעמתי אז:

רביולי בטטה וגבינות מדהים, חציל שנאפה בתנור עם פרמז'ן (תוצרת בית במילוי בטטה וגבינות(עיזים ריקוטה ופרמז'ן) ברוטב שמנת עשבי תיבול)

IMG_1254A

חציל אפוי בתנורברוטב עגבניות ופרמז'ן\בטחינה וזרעי עגבנייה

IMG_1257A

שרימפס ברוטב שמנת שום ויין לבן \ צ'ילי וחלב קוקוס

IMG_1260A

ללה חרתה על דגלה טריות, חדשנות, שרות מקצועי, באווירה משפחתית ומקומית וייחודית לעמק. מהמטבח האיטלקי יזרעאלי שעליו אחראי השף איתי קורנט שהוא גם אחד הבעלים, יוצאות מנות מגוונות ועשירות תוך דגש על שימוש בחומרי גלם טריים וללא כל שימוש בחומרים משמרים ומוסיפי טעם. מהמסעדה משתקף נוף לעמק מה שמוסיף לאווירה שמשתלבת בעיצוב, בשרות ובטעם

הפיצה הטובה בישראל

IMG_1264A

http://lalacafe.rest.co.il/
 

 

שתפו את הפוסט!