29 במרץ 2024 3:13
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מסעדה יפנית ? אמאמה ברמת החייל

המסעדה נסגרה

20180326_204930A

המסעדה מחולקת לאזור פנים וחוץ על ידי ויטרינה שנפתחת. מאחר ומטבח המסעדה שם דגש על קולינרית רחוב יפנית, הקונספט העיצובי נלקח אף הוא מאופנת רחוב יפנית, משילובי חומרים וטקסטורות לא צפויים. הכוונה היא להביא את העולם היפני לעיצוב עם פילטרים שלנו ועם קריצה. פנים המסעדה מכיל אזור בר אלכוהול עם אלמנט תאורה מיוחד , בר סושי פתוח, מטבח פתוח וסוגי ישיבה שונים.

DSCN3018A

DSCN3028A

באופן כללי התרשמנו שיש כמה אזורי ישיבה, כמובן ליד הבר ובתווך הפנימי על כיסאות גבוהים ובאזור הקדמי סמוך לכניסה כיסאות נוחים לא גבוהים אולם חסרות אופי יפני. והתפריטים מאוירים ביצירות יפניות קלאביות כמו "הגל הגדול" של האמן קצושיקה הוקוסאי. לדעתי חסרה נוכחות של יצירות אמנות או תמונות להדגשת האופי היפני.

 20180326_200057A

התאורה במקום נעימה מיוחדת אם כי מעט חשוכה, אך מיטיבה עם המנות ואף מדמה את התאורה המעומעמת שמציגה פסלים ומוצגים בתערוכות מוזיאון. האווירה בשעות הערב המוקדמות נעימה והמוזיקה אלקטרונית משובחת ורגועה ומזמינה את הקהל לשבת ולהירגע ולתת ליום העבודה לחלוף ממך. בשעות העומס המוזיקה מתגברת מאוד.

DSCN3022A

DSCN3031A

20180326_200052

הצוות מאוד אדיב רגוע ומנומס וגם נותן את הזמן לבחור מנה, יודע לתת תשובות מקצועיות על המנות ואף המלצות המותאמות לבקשת הלקוח ולצרכיו. המלצר שלנו שלט במושגים היפנים ולמרכיבי המנות, ותיאור אופן הכנת כל מנה בתפריט היה מרתק.

 

 

אז מה אכלנו כי באנו לאכול?

 

מנת הפתיחה שבחרנו הוגשה על פס הגשה מיוחד מעץ וכללה שלושה מהמנות הראשונות לפתיחה שביקשנו. ההגשה מדהימה והטעמים סוחפים.

טונה פואגרה 54 ₪ שתי יחידות ניגירי של כבד אווז על טורו טונה אדומה וטוביקו מונחים עם מרכיבים נוספים על אורז וטריאקי חם, כל ביס חלום.

טונה פואגרה

מיקס ניגירי, טונה, טורו סלמון, לוקוס, סקאלופ, אונאגי, וטאמאגו 78 ₪ הטריות של המנה, הדגים או הצדפות היא מדהימה כאילו נשלו כרגע מהים. היד המקצועית על כך מורגשת וההבדל בין ניגירי ביד יפנית לבין מקומות אחרים הוא במרחק ליפן.

מיקס ניגירי, טונה, טורו סלמון, לוקוס, סקאלופ, אונאגי, וטאמאגו

AMAMAS SPECAL 5 יח' רול סושי: סלמון, לוקוס וטונה צרובים ביוזו חם, אספרגוס, בצל ירוק וצ'ילי וואסבי / 58 ₪ מתפריט הסושי היד המקצועית נוכחת בכל טעימה

20180326_204950A

מנת הפתיחה מהראשונות – סלסלה של במבוק אידוי – טופו סיירו VEG מושי (צמחוני טהור), מנה שכולה בריאות, טופו משי אורגני בא עם מטבל טעים, שלל ירקות מאודים, תרד ברוקולי אספרגוס פטריות שונות מיוחדות, ואצבע אורז מושלמת במרקם וטעם עבה ועטופה במרכיב טמפורה כלשהו מתקתק. כוכבים של בטטה ותירס מאודה רך ועשוי בצורה מושלמת. המנה מגיעה עם עוד מטבל פונזו מיוחד עשיר בטעמים מעוררים עם חריפות קלה מאוד, מנה שאינה מכבידה עדינה בטעמים, מזמינה את הפה לטעום ולחוש מרקמים שונים, מתאימה גם למי שירצה להקדים במנת בריאות למנה עיקרית בשרית. 38 ₪ (במחיר כזה אני בא כל יום)

סיירו veg מושי

 

עוד מנת פתיחה של אספרגוס עם דג לוקוס בטמפורה דמתה למחזה ימאים בסירה הנאבקים בים סוער והייתה טעימה ומצוינת כמנת פתיחה קלה או כמנת פתיחה לשלב עם בחירה נוספת מתפריט סושי. 65 ₪

לוקוס ואספרגוס בטמפורה

כעת נותר רק ללגום את ליקר הצ'ויה ליקר שזיפים שעושה טוב לנשמה במלא מובן המלה. ואת קוקטיל יוזו דאקרי: ליים, יוזו, רום, ג'ינג'ר, למון גראס 38 ₪

 IMG_20180326_204522_429

DSCN3027

20180326_204436A

ולהמתין למנה העיקרית שמכינים לך עם סיום הראשונות ולא נותנים לה להמתין על הדלפק….

התחושה של יד מקצועית ונוחות מרבית לסועד היא אחד המאפיינים שחייבים לומר בפה מלא. גם האורז כאן עשוי בצורה מושלמת שלא תמצאו בכל מקום.

במנות עיקריות האחת הייתה בלאק קוד במיסו : בלאק קוד שהושרה במרינדת מיסו, קריספי אורז, פטריות מלך, חציל, אספרגוס ומיסו 124 ₪ דג הקוד מאוד שומני ולא כל אחד יכול להתרגל לטעם, אני אישית התחברתי פחות.דג הקוד נדיר בימינו והוא מגיע עם תעודות למסעדה.

בלאק קוד במיסו

המנה השנייה כללה את כל הים בכלי אידוי: סיירו לוקוס סאקמושי מאודה: מוגש על אצות קומבו בכלי אידוי יפני מבמבוק, ירקות טריים, טופו מושי אורגני, פטריות מלך, תרד, גזר , ג'ינג'ר, בצל ירוק מאודה עם שמן צ'יה סאקה, בליווי רוטב פונזו ואורז בצד 125 ₪ ובתוספת של שרימפס, סקאלופ ואפשרי גם מולים, וואנגלי וצדפות בתוספת 30 ₪ אז הוספנו בנפרד בשביל להבין טעמים ומרקמים. מנה מיוחדת מאוד השרימפסים כרגע נשלקו מהים הטריות שלהם ושל שאר פירות הים מדהימה רק את התרד לא אהבתי במנה השאר חוויה.

סיירו לוקוס סאקמושי מאודה (3)

צדפות

ידענו שאסור לוותר על הקינוח, כיפת יוזו: טארט לימון ויוזו בקירור והקפאה מיוחדים המעניקים מרקמים ,צבע, רעננות וטעם אדיר, קציפת יוזו, קרם אנגלז בתחתית וטוויל מארנג משגע כמפרש של ספינת החלומות.

כיפת יוזו (2)

אז בואו נודה על האמת זה מטבח עילי יפני המחבר שיטות מסורתיות מותאם לטעם הישראלי ואולי ליד הבר ובמעבר הצר יש אווירה של מסעדת אוכל רחוב, פשוט חייבים להגיע בשביל לטעום ולהבין ולא בטוח שפעם אחת תספיק.

יש במקום מגוון הזדמנויות לעסקיות ומבצעים, המצע מיוחד לסטודנטים. יש עסקיות סופ"ש בשישי ושבת ב 69 ₪ . עסקיות אמצ"ש במחיר המנה עיקרית מקבלים ראשונה כמקובל ואו אפשרות ל 10% הנחה על ההזמנה.

מקבלים כרטיסי תן ביס ואחרים.

מגרשי חניה קרובים.

שירותים נגישים אולם לא מותאמים לנכים

שתפו את הפוסט!