29 במרץ 2024 18:11
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מסעדות שהמלצתי בשנת 2015

 

ומה היו הלהיטים שלי בחצי העשור האחרון

מסעדות

  1. מדיטה בירושלים בניצוחו של השף מוטי אוחנה. מה מומלץ? פלטה עם מטבלי הבית. טונה צרובה, סלט ירוקים, קוויאר סויה, ויניגרט ווסאבי, שמן שומשום (58 ₪), מנה של מטבח עילאי וכל מלה מיותרת! פילה דניס, קראסט טחינה, אגוזי מקדמיה, פתיתים (95 ₪) הדג היה עסיסי, נופל מעור אבל השוס של ציפוי דק של טחינה גולמית ואגוזי מקדמיה, על זה הייתי שר הללויה. פטה כבדים, ריבת עגבניות שרי (54 ₪) ראשית ריבת השרי הייתה משהו שלא נפגשתי בטעם ובאיכות, אבל השילוב על הטוסטון יחד עם הפטה הכשר זה חוויה קולינרית. ועוד

 20151007_195021Aטונה

  1. סילו בחולון, מסעדה חדשה בניצוחו של רובי פורטנוי, ללקק ת'אצבעות. מה מומלץ? המנה של הארנצ'יני היא חלומית, שני ארנצ'יני ( אורז דביק מטוגן ומצופה) ממולאים במוצרלה והשני בגבינה כחולה, מטוגנים ולצידם עוגת ריזוטו פטריות אפוי עם כדור של יוגורט מעל שרק נוגעים בו הוא ניגר על הריזוטו הטעים. זו מנה כל כך טעימה ומקצועית שבאמת היא אחד המאפיינים של המסעדה הזו ושרק לא יורידו אותה כעת עם הכנסת תפריט החורף… המנה מוגשת עם חמאת קולי עגבניות חסה וכרובית לימונית בגבינה. לא להחמיץ! סלט בורגול עם כוסמין. פילה מוסר ים על קרם תרד, ניוקי סולת ממולא בריקוטה מטוגנים, שום קונפי וסלסה עגבניות ועוד דברים טובים מסביב. פיצות מעולות ובכלל אוכל טוב.

 ??????????

  1. EASTהתאילנדית בראשון לציון , מומלץ ום טאם- סלט פפאיה- (חריף/ לא חריף) פפאיה ירוקה, שעועית ירוקה, גזר, פלפל אדום, שום ועגבניות שרי ברוטב תאילנדי חריף ופרי ליים טרי, המנה עשירה בבוטנים זעירים מטוגנים שנותנים את האמירה של המנה. לעיקרית מומלץ מאוד מאוד המנה הכי טעימה שאכלתי לאחרונה שאתם חייבים לטעום ניר פט- פט רצועות בקר ברוטב חלב קוקוס וקארי עם שעועית ירוקה, בזיליקום ופלפל אדום. הרוטב חברים הרוטב מדהים ויש מנת אורז דביק שמקבל את הרוטב באהבה.

 ??????????

המסעדות הכי טובות בחצי העשור ( שביקרתי )

  1. TYO המסעדה לאונג' בר היפנית עם הסושי מאסטר ממסעדת Morimoto בניו יורק
  2. מלגו ומלבר חוויה קולינרית של פירות ים
  3. מסעדת החצר, מסעדת שף בירושלים, פשוט הכי טוב שאפשר
  4. מינה טומיי מרקט כל המטבח האסייתי על השולחן שלך
  5. הנמל 24 מסעדת שף בחיפה. פירות ים הכי טובים שטעמתי
  6. וונג מסעדה ויאטנאמית – VONG
  7. אנדיב מסעדת שף במלון WEST אשדוד
  8. מסעדת אידי דגים אשדוד
  9. הטרקלין מקדש של בשר ויין
  10. קורדיליה, שקספיר לא כתב את האגדה הזו

שתפו את הפוסט!