24 באפריל 2024 0:08
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מסעדת האחים מקום לאכול טוב

מסעדת האחים מקום לאכול טוב

חכמת ההמונים! מחפש מסעדה בתל אביב והסביבה תשאל את עדי עזרא בלוגרית האוכל המועדפת עלי, שאלתי המליצה על האחים באבן גבירול ומה לומר ללקק ת'אצבעות.

האחים היא מסעדה של אוכל מקומי בגובה העיניים, , חומרי גלם מקומיים, עונתיים וטריים הרבה רעש וצפיפות ותנועה בלתי פוסקת של  המלצריות, ואף על פי כן השירות מעולה מתוקתק ומבין. והכי חשוב האוכל כל כך טעים שבעת כתיבת שורות אלו בחזרה מתל אביב אני כבר רוצה לחזור!!

יחד עם זאת גם עצבים וגם מחמאה: המסעדה נפתחת ב 12:00 לפני זה לא מקבלים הזמנות, יש טכנולוגיה של הזמנת שולחן אבל זה לא לדור 1 מעל גיל שבעים, גם עדי לא אמרה לי שחובה להזמין, פעמיים צלצלתי 10 דקות ואף אחד לא עונה! למרות זאת לא ויתרתי הלכנו  מהסינמטק ברגל עד למסעדה, כל המסעדות בדרך ריקות ובום הגענו המקום מפוצץ, ורדה התיישבה ומלצר ניגש בנימוס ואמר לה " המקום מוזמן" … בינתיים ניגשתי למארחת וזו הכניסה אותנו לרשימת המתנה " עוד חצי שעה" אני לא מסוגל פיזית לעמוד יותר מ10 דקות, אבל עמדתי לידה הסברתי ביקשתי והנס קרה מצאו לנו שולחן.

אוכל

אם הייתי יכול הייתי מזמין את כל התפריט! איפה יש דברים כאלו, תשמעו הזמנתי 4 עיקריות ( כי הייתי אחרי בורקס וכיבוד בסינמטק) ולזה מתלווים מנות קטנות חלומיות ותוספות. קצת הפריע לזוגתי שהמנות  הקטנות חלביות ברובן ולכן לא גיוונתי אם כי הזמנתי וחבל שלא הכל, וכן אפשר ומותר לאכול חלבי ואחר כך בשרי!

מנות פתיחה:

ספאייח תרד תורכי (43 ₪) פיתה צלויה ממולאת תרד תורכי, בצל מקורמל, זעתר טרי, גבינת המאירי ויוגורט כבשים. זה כמו עראייס אבל עם כל המילוי הטעים הזה.

כרובית מהגריל (לא בתפריט באתר) כרובית צלויה בגריל עם טחינה ומה שבא שם, (45 ₪) קצת יקר לכרובית אבל מנה צמחונית עיקרית מלאה

אלו לא מנות ראשונות אלו עיקריות שהן כפתיחה ונלווה עליהן 2 קטנות. (יחד 4)

עיקריות

שיפוד כבד עוף מהמדויקים והטעימים שאכלתי ( מחיר עיסקית  52 ₪) וזה מגיע עם תוספת הזמנתי סלט

שיפוד עוף "טנדורי" (מחיר עיסקית  52 ₪) אז ככה השיפוד טעים, אבל בשביל לרשום טנדורי צריך תנור טנדורי או לפחות תבלינים הודיים, מאחדך מנה נדיבה וטעימה וגם האורז היה נפלא.

בקטנות כפי שהסברתי הייתה לי בעיה , בקיצור תזמינו מהכל כי הכל טעים

ביקשנו

מסבחה חמה / טבולה סלק  פעמיים/ טחינה / קישואים ביוגורט / לבנה עם אגוזים צזיקי/ סלט חצילים/פריקי כרובית

 

 

 

 

 

 

תלקקו ת'אצבעות

חשבון 205 עם שתיה לפני טיפ

אבן גבירול 12, תל-אביב

שתפו את הפוסט!