25 באפריל 2024 17:11
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מסעדת פורלין השף אמיר בא להתארח בקפה דה מרקר

 

השף אמיר מרקוביץ מתארח בקהילת האוכל

  

 

http://cafe.mouse.co.il/view.php?t=1060630

 

השף אמיר מרקוביץ ממסעדת פורלין מתארח ביום חמישי ה 4.6 בקהילה משעה 17:00 עד 18:00

אמיר מרקוביץ – בן 32 נשוי תושב תל אביב. שף אמיר מרקוביץ החל את עבודתו הראשונה במסעדת "Voila" בחיפה, מסעדה צרפתית שוויצרית. לאחר עוד עבודה במסעדה חיפאית נסע לצרפת בשנת 2001 שם רכש  את השכלתו הקוליניראית בבית הספר היוקרתי לבישול "FERRANDI" בפריז, אותו סיים בהצטיינות. במהלך הלימודים עשה סטאז במסעדה בדבלין שבאירלנד. לאחר הלימודים עבד אמיר במשך שנה במסעדת "LES BOOKINIEST" שזהו ביסטרו צרפתי של השף בעל כוכבי מישלין "GUY SAVOY – גי סבואה.

לאחר מכן עבד במשך שנה נוספת במסעדת " הזיתים" " LALIVI" מסעדה קורסיקאית בפאריז בתור סו שף.

עם חזרתו לארץ נכנס בתור שף ושותף במסעדת פורלין.

אמיר הינו גם יועץ קולינארי אשר מייעץ ומלווה בארץ ובחו"ל את החברה "דורות מוצרי שום ותיבול".

מידי שנה אמיר נוסע לסטאז'ים במסעדות שונות בעולם בכדי להתעדכן,להעשיר את הידע וללמוד דברים חדשים.

 

סגנון הבישול שלו הוא סגנון צרפתי מסורתי, סגנון של טעמים ותהליכי בישול נכונים, המחייבים דיוק וטעמים מצוינים. הוא מעדיף את הבישול הצרפתי הדרומי.

נכון מסעדת פורלין מתמחה במאכלי דגים , פירות ים ובשרים מיוחדים, אבל כששואלים את השף מה הוא אוהב הוא אומר: אני מאוד אוהב חצילים, החציל הוא ירק מאוד נוח לעבודה, אפשר להכין ממנו מטעמים, אני עושה מהחציל לזניה, מוס חצילים, מרקים. ואת המנה המנצחת שלי, חציל קלוי במילוי קלמרי ברוטב יוגורט וכוסברה (אתר שפים), אני מאוד אוהב דגים ופירות ים, אפשר להכין אותם בוואריאציות שונות והם מאוד טעימים ובריאים.

אז אם אתם בעניין של בישול צרפתי או הכנת דגים וגם בשרים שלא לדבר על פירות ים או מנות אחרונות, יש לכם שף מעולה לשרותכם. הכינו מבעוד מועד שאלות, כנסו גם ביום חמישי ותתעניינו, כי זה הולך להיות טעים מאוד.

 

 http://cafe.mouse.co.il/view.php?t=1060630

 

 

 

 

 

 

שתפו את הפוסט!