24 באפריל 2024 6:19
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ניוטון בר מסעדה בקרית המדע רחובות

במקום הכי לוהט בקרית המדע נפתחה זה עתה מסעדת ניוטון החדשה ( איפה שהייתה מילאנו )

המסעדה הזו נותנת תמורה נאותה ונדיבה לכספך ובכלל עושה רושם של מקום כייפי לבילוי.

צילום יח"צ

ניוטון בר מסעדה, מציע קונספט ייחודי של ארוחות במחיר הוגן וכדאי. המסעדה מציעה תפריט עשיר ומגון של מבחר ארוחות בוקר, מנות ראשונות, מנות עיקריות (בשרים על הגריל, דגים, סושי, פיצות ופסטות), קינוחים וקוקטיילים במחירים סבירים, וכול זאת ללא התפשרות על איכות חומרי הגלם, על חוויית הבילוי ועיצוב מוקפד.

ראשית כשנכנסים מתרשמים מהעיצוב ואזורי הישיבה הנוחים כולל סביב הבר. שנית השירות יעיל ומסביר פנים. ושלישית מאחור יש חניון אשר בלילות עולה כולה 10 שקל.וכמובן הכי חשוב שהאוכל טעים.

גילוי נאות הייתי אורח המסעדה ( לא הצלחתי לבוא לפתיחה למסיבת עיתונאים אז באתי להתרשם עם האישה וחברים)

אז מה היה לנו שם? סיכמנו על כמה מנות ראשונות להתרשמות. התפריט של המסעדה מזכיר בקונצפט שלו את "קינג ג'ורג" מבחר מנות ראשונות ועיקריות במחיר שווה לכל נפש.

זה בעצם המסר של הבעלים כי "כאזרח בארץ ומסעדן אני מרגיש על בשרי את הדי המחאה החברתית אשר השפיעה באופן ישיר על מקומות הבילוי בארץ והקטינה את הביקוש. בעידן החדש שנוצר, הצרכנים נבונים יותר ומודעים לכול הוצאה מיותרת שלהם והראשונים שנפגעו מכך הם המסעדנים. בקיץ זה החלטתי לענות לצרכי הציבור ולתת להם את האלטרנטיבה השפויה לבילוי מהנה עם הילדים או עם חברים."

יש מנות פתיחה ב 12 ₪ ויש ב 25 ₪ מתוך תפריט ה 25 ₪ בחרנו:

אני מיד נדלקתי על " סלקים אפויים " לבנה רוקט ושמ"ז. בפועל מדובר במנה של 3 פרוסות סלק

על לבנה רוקט טרי ושמ"ז. הייתי מעדיף את המנה עם בייבי סלק אחד או שניים. לי השילוב של סלק לבנה עושה טוב. בד"כ נהוג עם גורגונזולה אבל זו מנת פתיחה צנועה וטעימה ( בצמוד להערה שלי)

רעייתי הזמינה סלט ירקות גדול עם טחינה בהתאם לדיאטה… סלט גדול טרי טרי וטעים

 

החברים ביקשו כרובית מטוגנת בטחינה, הכרובית אכן מטוגנת כהלכה, הטחינה כאן מיוחדת היא די גולמית כך שמרגישים את טעם השומשום והמרקם המיוחד. המנה הזו גדולה ומספיקה  לשני סועדים.

קרפצ'ו בקר בבלסמי ושמן זית. הקרפצ'ו עצמו היה מעולה אולם מי מקשט קרפצ'ו בפלפל חריף אש??? חבל. מנה עדינה וטעימה כזו שמבקשת כמה תלתלי פרמזן ולא פלפל חריף.

 

סביצ'ה דג ים בעשבי תיבול ורוטב לימוני, מנה מוצלחת, ומרעננת, אולי יותר וטב לימוני אבל בהחלט בחירה נבונה.

מתוך המנות העיקריות של 45 ₪ ביקשנו לדגום את הריזוטו השחור – עם פטריות פורצ'יני, שמנת, פרמזן וחמאה. זו הייתה אחת המנות המוצלחות והטעימות. ממש בקושי הותרנו פירור. מומלץ ( כבר אני רעב  בקרייבינג למנה זו ).

פרגית על הגריל בליווי של צ'יפס וסלט מנה מאוד נדיבה ועם פרגיות קשה לפספס, זה תמיד עושה אותך מאושר.

אני הזמנתי מתוך תפריט 65 ₪ מיקס גריל. היו שם כבדי עוף נימוחים וטעימים. נקניקיות צ'וריסוס מעולות אבל לא חריפות וטוב שכך.. סטייק פרגית מצויין, וקבב שיגרתי למדי אבל טעים.

 

רעייתי הזמינה סטייק סלמון בגריל מנה מצויינת אשר באה עם סלט נדיב של כרוב וירקות. הדג עצמו עושה רושם של דג שלם בייבי סלמון במשקל של 250 גרם. הדג עשוי מדויק והמנה הזו גם זוכה להמלצה מיוחדת.

עוד בדגה ביקשנו לטעום פילה דג בורי בגריל. מנה נדיבה של שני פילטים ללא עצמות ברוטב שום ויין לבן עם חמאה מאוד מחמיא. פשוט טעים ומוצלח.

צילום אדוארד

ואיש הגריל שלנו הזמין סטייק אנטריקוט שהובטח לנו שהוא משובח. הסטייק היה עשוי מדיום, ממש אדום בפנים טעם האנטריקוט היה משובח וטעים. הגרילינג מן שלנו טען שזה נתח שקרוב מאוד לסינטה, אולי, אני קשה לי להבחין למרות שקיבלתי הסבר מפורט. היה טעים זה העיקר בשבילי.

זהו כעת צריך עוד להתמודד עם הקינוחים. אין להם שם מחלקת קונדיטוריה, כך שאת הקינוחים הם מקבלים אבל אני כבר יכול ציין שהקינוחים מוצלחים 28 ₪ .

עוגת הגבינה הייתה פשוט נפלאה. חייבים מתכון…הסתערנו עליה ונשארה רק כפית ממנה שהנימוסים שלנו הותירו ביתמותה.

עוגת " שילה " ריבת חלב ואספרסו עם שוקולד מריר ממש התאימה לנו לערב חג האהבה. אהבנו אותה כי הייתה מאוד מוצלחת

העוגה השלישית, עוגת שוקולד ללא גלוטן הייתה פחות מוצלחת, למרות שהבנתי שילדים מחסלים אותה לפני שאני מושיט את הכפית…

לסיכום: מסעדת ניוטון נותנת בהחלט מענה הוגן ומנות נדיבות וטעימות לסועדים בקרית המדע שלמרות שהיא שופעת מסעדות צריך לדעת לאן ללכת ומה לבחור. בערב המקום משנה גוון והמוסיקה הולכת ומתעצמת במרפסת שמתמלאת בליינים, במיוחד מאחר וגם מחירי המשקאות הוגנים. המסעדה רק בצעדיה הראשונים, האנשים שמנהלים אותה עתירי ניסיון  ואני מאמין שיהיו רק שיפורים לטובה.

המסעדה רואה עצמה כבית חם לאמנים צעירים בתחילת דרכם ומשלבת אירועי תרבות. מידי ימי רביעי, חמישי ומוצ"ש החל משעה 22:00 יתקלט במקום די.ג'י הבית מוסיקת מיין סטרים ישראלית ולועזית. בנוסף המסעדה תארח להקות צעירים בתחילת דרכם אשר ינסו את כוחם לראשונה מול קהל המסעדה.

מסעדת ניוטון – בר, מסעדה

המדע 2, פארק המדע, רחובות.

שתפו את הפוסט!