23 באפריל 2024 4:02
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

פיאנו פיאנו- יקנעם

היו היה  אבל ממש כבר לא מתאים לי ולא אגיע שוב

אם אני רוצה שהנכדים שלי יהנו, פיאנו פיאנו זה המקום הכי מתאים. יש סניף בקניון G2 ביוקנעם ויש גם בכפר סבא. בשבת האחרונה לקחתי לשם את הנכדים והיה לי כיף וגאווה לראות אותם מזמינים ואוכלים ( לוקלוקו ),

 ??????????

אחרי שחיסלו 2 לחמי שום ומזטים איטלקיים שהארנצ'ינו זכה למחיאות כפיים, טליה בת תשע וחצי אומרת למלצר " אני רוצה קונקילי ראגו בולונז" ובביטחון כזה..

יאיר אומר לו " אני רוצה ניוקי קוואטרו פורמאז'י " וגד אנין הטעם "שרימפס סקאמפי "

אנחנו הגדולים ביקשנו ניוקי סלק, סלמון קונפי, פולו פונגי שזה בעצם סלט עם עוף ופטריות והמון עלים, ואני ביקשתי פפרדלה א- קצ'יטורה זה בא עם פילה בקר ורוטב ציידים

בקושי היה מקום לקינוחים.

המסעדה נמצאת במתחם G ביוקנעם בקומה העליונה, כדאי בשישי שבת להזמין מקום כי מלא וזה אומר הרבה. המבנה מעוצב כמו בית איטלקי טוסקני עם קורות ומנורות, מקסים. הישיבה נוחה ויש צג מחשב למנות ותעסוקה לילדודס.

 20141206_132420

??????????

??????????

ניוקי קוואטרו פורמאז'י
ניוקי קוואטרו פורמאז'י
שרימפס סקאמפי
שרימפס סקאמפי
קונקילי ראגו בולונז
קונקילי ראגו בולונז

20141206_131914

והאוכל כמו באיטליה, איך אני יודע שכמו באיטליה, כי רק לפי הצילומים אנשים אמרו שהמנות כמו שהם אכלו באיטליה. אבל הם רק ראו צילומים אני טעמתי את הטעמים ובכנות מנות שעשויות במדויק וראויות לכל חובב אוכל איטלקי בפרט וחובב אוכל בכלל.

פפרדלה א- קצ'יטורה
פפרדלה א- קצ'יטורה
ניוקי סלק
ניוקי סלק
סלמון קונפי
סלמון קונפי
פולו פונגי
פולו פונגי

פיאנו פיאנו מזכירה באוכל שלה את הטריטוריות האיטלקיות זאת כיוון שיש המון מנות מגוונות ובמחירים הוגנים. " פיאנו פיאנו" היא מסעדה איכותית שהנכנס אליה לא יבין כיצד בקניון ( G) הקימו מקום איכותי כזה. אבל כך חשב אסף לב, מבעלי בליני, אחת המסעדות האיטלקיות המפורסמות בתל אביב. בפיאנו פיאנו החליט לב להגשים את חלומו והביא למסעדה תנור עצים אמיתי. רועי חנין, אז שף מסעדת בליני והיום שף מסעדת פיאנו פיאנו יצא לסדרה של לימודים והשתלמויות באיטליה בהם למד להכין פיצה ומאפים שונים בתנור עצים איכותי ואף השתלם בסוגים שונים של המטבח האיטלקי.

??????????

כבר כשנפתחה מסעדת פיאנו פיאנו לא חסכו הבעלים והתקינו במקום את תנור העצים עליו חלם לב. כפי שתראו בעצמכם, במסעדה מפוזרים בולי עץ אמיתיים. הם לא נמצאים במקום אך ורק ליופי, אלא משמשים כחומר הבעירה לתנור העצים המעניק למאפי המסעדה את הארומה והמרקם הייחודי להם.

 20141206_135338

איזה אושר

שתפו את הפוסט!