20 באפריל 2024 12:39
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

פיאנו פיאנו יוקנעם קניון G

זה כבר זמן מה שאנחנו מדברים על אוחה משפחתית בפיאנו פיאנו ביוקנעם, אני טעמתי ואהבתי בסניף של כפר סבא והם בצפון אהבו ביוקנעם.

האמת, רק לראות את הנכדים שלי אוכלים קרפצ'ו סלק וניוקי כמהין עשה לי נחת, פיינשמקרים….

המסעדה נמצאת במתחם  G ביוקנעם בקומה העליונה, כדאי בשישי שבת להזמין מקום כי מלא וזה אומר הרבה. המבנה מעוצב כמו בית איטלקי טוסקני עם קורות ומנורות, מקסים. הישיבה נוחה ויש צג מחשב  למנות ותעסוקה לילדודס.

מנות פתיחה

קרפצ'ו סלק פרוסות דקות של סלק מוחמצות בשמן זית ובלסמי עם בצלצלוני פנינה, כוסברה קצוצה ופטה מגורדת, כאן הפרוסות לדעתי מבושלות קצת ומוחמצות  וזו מנה פשוט נפלאה ונדיבה. ( 34 ₪)

פונגי מיסטי פטריות פורטובלו ושמפיניון צלויות ברוטב יין אדום מתקתק, ציר בקר, תימין, חמאה וצ'ילי, מחבת לוהט עם פטריות צלויות ברוטב מדהים 38 ₪

ארטישוק יהודי, רבעי ארטישוק צעיר צלויים בתנור על מצע סלט ארוגולה ובצל סגול, קולפניות פרמז’ן ושמן כמהין, אני חושב שיהדותו נקבעה בזה שחתכו אותו, ארטישוק איטלקי מציין עם גבינת פרמזן בנדיבות סלט עלי בייבי ( לא ארוגולה ) מנה מומלצת. 42 ₪ .

לחם שום דומה לפיצה תפוחה, סקסי מאוד במראה19 ₪

בעיקריות

פעמיים ניוקי כמהין, ניוקי ברוטב שמנת, שום, יין לבן ומחית פטריות כמהין. מנה חלומית שכל אחד אוהב 54 ₪

ריזוטו פירות ים, ריזוטו עם מיקס פירות ים, בצל, יין לבן, נגיעת שמנת ופרמז’ן עם לימון , לא טעמתי אולם מראה הצלחת הריקה העיד שהיה טעים למרות שצדפת מול אחת היתה סגורה.. 54 ₪

קוטלטה דה ויטלו או בקיצור שניצל עגל , אסקלופ עגל בציפוי פריך עם רוטב שמנת, יין לבן, לימון, לבבות ארטישוק, עגבניות מיובשות, שום וצלפים. מוגש עם תוספת לבחירה, עשה רושם טוב מאוד. 74 ₪.

קונקילי ראגו בולונז, כונכיות פסטה קונקילי ברוטב ראגו בקר, רוטב פומודורו, ציר בקר ובזיליקום טר, בקיצור בולנז איכותי, 48  ₪.

כבד שיכור, 180 גר' כבדי עוף ברוטב ציר בקר ויין אדום מתקתק, פטריות פורטובלו ושמפיניון צלויות, בצלצלי פנינה ובצל ירוק. מוגש עם לחם הבית. למעשה אותו הרוטב של הפטריות לדעתי , הלחם , פוקצ'ה כנראה במקום פיירה בנאלי שמתלבש מצוין על מנה כזו, אבל לפחות יש מה לטבול.62 ₪

פילה מפולפל פילה בקר צרוב במחבת. לבחירה: רוטב שמנת פלפל, רוטב יין אדום/ רוטב שמנת כמהין בתוספת 4 ש"ח). הוגש עם סלט בבחירה אישית ( מנה שנבחרה לעקוף פחמימות פסטה) הייתי מצפה לבשר יותר איכותי, למרות שהיה ורדרד היה צריך להשקיע לעיסה. פילה זו מנה שמשלמים על איכות. 94 ₪ מחיר סביר ל4 מדליונים נאים אבל..

בקינוחים סופלה שוקולד 34 ₪ עבר מיד ליד..

גלידות ילדים 11 ₪ לכדור

ביאנקו אי נרו  מרקיז שוקולד מריר וקרם וניל על בסיס קראנץ' נוגט, המנה הזו של מרקיז עם בסיס קראנץ כובשת את המסעדות והסועדים.  34 ₪

ופעמיים טרמיסו קרם מסקרפונה וליקר קפה עם בישקוטים טבולים באספרסו תאום למסעדת בליני בתל אביב 34 ₪ דליקטס

מסעדת פיאנו פיאנו בעצם היא שותפות עם מסעדן אסף לב מבליני. השירות כאן מצויין

778 ₪ עם שתיה לפני טיפ ( 7 סועדים).

שתפו את הפוסט!