28 במרץ 2024 19:34
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

צהריים עסקי בלנדוור עזריאלי ראשונים

IMG_20200310_131718

פורים, בהלת הקורונה, קניון נח בחניה בצהריים וקניון חצי ריק, קבענו ארוחה בלנדוור בגלל הקרבה לרכבת ובגלל שחוץ מחומוס אליהו אני אישית מעדיף לא להכנס לשאר המסעדות, מה עוד שאני הייתי מאושר שם מארוחת הבוקר.

מאוד הרשים אותי הסלוגן באתר "ההשקעה הלנדוורית עוברת מהבריסטה (ברמן קפה) או הטבח, דרך המלצרים – היישר אליכם אורחינו, ומשתקפת במנות השמחות והמענגות, המחויבות למותג לנדוור ולאורח חייו." והאמת מאז הביקור שלי במפעל לנדוור לקפה אנחנו בבית שותים רק לנדוור לבוקר של לנדוור. אבל עולם המסעדנות והזכיינות זה צד אחר של לנדוור.

המקום נח מאוד, יש מבחר של מקומות ישיבה במיקומים שונים ולגבי יום כזה (קורונה) היה די מלא מה שמעיד שהקהל אוהב את לנדוור.

התפריט בלנדוור הוא על איי פד והצילומים ממחישים את המנות.

השירות  סביר אפילו טוב. המקום נקי והכלים נאים.

מה אכלנו ומה ההערות שלי וההתרשמות שלנו.

מנות ראשונות

הזמנתי  לביבות זוקיני גבינות, יוגורט יווני, צמחי תבלין, רוקט, סומק ושמן זית (35 ₪ ) בארוחה עסקית המנה הראשונה נכללת במחיר המנה העיקרית אבל המלצר מיידע ומדגיש בעסקית זה רק שתי לביבות, אמרתי לו רק שתדע שאכתוב על זה והנה כתבתי, זה כאילו להכנס ברגל שמאל למקום, אני לא אוהב שמתקמצנים עלי וזאת במיוחד שזו מנה טעימה שבקושי חוויתי את הטעם שלה. חבל.

IMG_0918A

בעסקית באיי פד יש גם מרק, מרק היום כתום הוגש בפנכה כזו מתקופת הצנע, כך גם הכמות והטעם, מאכזב. (לא תמצאו לדעתי מרק בתפריט המסעדה באינטרנט כנראה יש סיבה)

 IMG_0921A

בעיקריות זרחה השמש

 

סלט סלמון: סלמון, אבוקדו בעונה, (או ברוקולי), זרעי צ׳יה, גרעיני דלעת, גרגרי חומוס, בורגול, קינואה, תערובת צמחי תבלין, חסה, רוקט, גזר, כרוב סגול, עגבניות שרי ברוטב ויניגרט חרדל ולימון נענע 67 מנה טעימה עשירה, הדג עשוי מדויק טעים מומלץ.

IMG_0929A

IMG_20200310_133730_391

העיקרית השניה

סלמון וסלט רענן:  עגבניות שרי, זיתי קלמטה, גרגירי חומוס, בצל סגול, צנונית, פלפל קלוי, צמחי תבלין  83ש"ח   מגיע עם תוספת לבחירה: בחרתי בפריקה (חיטה ירוקה מעושנת) עם ירקות שורש וכמון. מנה מומלצת הדג מאוד טעים עשוי מדויק הירק בסלט טרי ורענן והכל ממש ממש מעולה.

IMG_0926A

IMG_0930

IMG_0924A

אני לא יכול להמליץ או לא להמליץ על התוספת , מנה גדולה ומשביעה אני לא אוהב לפגוש מרכיבים קשים בתוספת שלי.

 

סלט ים תיכוני פטה בתיבול זעתר וסומק, עגבניות שרי, עגבניות, מלפפונים, פלפלים צבעוניים, חסה, תערובת צמחי תבלין, זיתי קלמטה, צנוניות, ברוטב לימון נענע  57 ש"ח  מנה ענקית הטריות נשקפת מהצלחת. מגיע עם לחמניה שאפשר ללמוד משהו מלנדוור איך אופים  – צל"ש!

 IMG_20200310_133802_197A

שתיה תפוגזר וסודה ומים

העסקית לא כוללת קינוח, אז ויתרנו . שבענו

207 ₪ לפני טיפ

 

שתפו את הפוסט!