28 במרץ 2024 10:09
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

קפה גן סיפור בגן בעברית

רקע הקפה

האגדה הזו מתחילה אי שם בחולון, שם נבנה לראשונה קפה גן סיפור בגן סיפור. גן סיפור מכיל המון מיצגים מסיפורי ילדים ואחרי השעשועים כולם באים ליהנות בקפה גן סיפור ואולי גם לקרוא ספר. עם השנים נוספו עוד סניפים בהרצליה ובגן בעברית בראשון לציון אבל אצלנו בראשון לציון הסניף הכי יפה.

גן בעברית הוא חדש מלא מרחבים, משחקים, פעילויות וכן חשוב מגרשי חניה חינם. המסעדה נמצאת בין עצי אקליפטוס עבותים ולצידה הבריכה עם צמחית מים מרהיבה, היושבים במרפסת המסעדה הגדולה זוכים לנוף מקסים הצופה לבריכה , לגן ובאופק העיר וזה כבר פותח את התיאבון.

שעת בין הערביים

בעיקרון זו מסעדה איטלקית חלבית, הם מכינים הכל במקום מחומרי גלם טריים ומשובחים, הפסטות הן טריות עבודת יד והמנות גדולות ברוחב לב ובשפע.

קפה גן סיפור הוא מקום מותאם לילדים ועבור ילדים – מעבר לעיצוב בהשראת סיפורי הילדים, האורחים הצעירים מקבלים חוברות וספרי ילדים לקריאה. ויש כאן מנות מיוחדות לילדים מה שהם קוראים "טריקים בצלחת". זאת ועוד, יש שעת סיפור לקטנטנים עד גיל 5 עלות ההשתתפות: 15 ש"ח לילד, הורה מלווה חינם.יש להזמין מקומות מראש: 03-9661172.

כבר הייתי כאן לארוחת בוקר סמוך לפתיחה, כתבתי אז לסיכום "המקום הזה לא רק טעים ונעים, הוא פשוט מקסים" ואני עדין חושב כך.

הפעם באנו לארוחת ערב אביבית בין הערביים, את רוב המנות של קפה גן סיפור אני מכיר והחלטתי להתנסות במנות אחרות ולא ללכת על הלזניה המנצחת, פיצות או פסטה  שהן המומחיות של המקום.

בקפה גן סיפור תמיד אפשר לומר "הנאים הכלים בעיניך?" כן בהחלט נאים ומיוחדים.

ביקשנו שלש מנות ראשונות לפתיחה:

פוקצ'ה חציל ולאבנה, פוקצ'ה דקה קריספית כמו שצריך כי יש כאן תנור אבן מקצועי. הטופינג משגע וטעים בעיקר בגלל הפסטו והזיתים והגבינה המשובחת (בהמלצת המלצרית לקחנו חצי מנה).

פוקצ'ה חציל ולאבנה

פולנטה פטריות, פולנטה מקמח תירס די סטנדרטית הייתי אומר, אבל טובה וטעימה.

פולנטה פטריות

כרובית בבריוש, פעם ראשונה שאני נתקל בכרוביות מטוגנות שמשולבות בתוך חלת בריוש אישית קטנה. מנה מאד נחמדה מוגשת לצד סלסת עגבניות.

כרובית בבריוש

מיץ טבעי של תפוזים וגזר רענן את החך והמשכנו לעיקריות. יש לציין שהמקום התמלא ואנשים המתינו לשולחן פנוי (לא פיניתי!) לכן תזמינו מקום מראש, זה כדאי. וכן להפתעתי בעיקר צעירים צבאו על המקום ואפילו חגיגת יומולדת קטנה הייתה לצידי.

תפוגזר

שתי מנות עיקריות שהן בעצם פילה סלמון, האחת על מצע של סלט קינואה טעים ואנטיפסטי עשיר סביב  והשניה על ריזוטו פטריות. בראשונה הדג היה מדוייק ובשניה מעט יבשושי. הריזוטו מאד כבד עשיר בשמנת וגבינות.

פילה סלמון על ריזוטו פטריות

סלמון ואנטיפסטי

כאמור יש מגוון של פסטות, קישים, פיצות ופוקצ'ות  וסלטים בגודל קינג סייז,  המלצת הששת סלט שוק בצלאל. עוד מנות שאני ממליץ מהניסיון זוהי הלזנייה המנצחת  ואינצ'לדה טורטיה.

הכי חשוב : יש מנות ללא גלוטן ויש מנות טבעוניות עם "גבינה" טבעונית.

קינחנו בעוגת גבינה לוטוס נחמדה אבל לא יותר מזה לטעמי וקראמבל תפוח ביתי עשיר בחמאה טעים סוף, מוגש עם גלידה.

עוגת גבינה לוטוס

מחירי המנות:

ראשונות:  30-45 ₪

עיקריות: 49-89 ₪

קינוחים: 36-42 ₪

גן בעברית ממוקם ביציאה  מראשון לציון לכוון צריפין\כפר חב"ד (רח' מיכאל לוין).

יש 220 מקומות ישיבה מהם 50 בפנים.

שירותים נגישים, ידידותי לסביבה  (חביב הילדים).

חניה בשפע בגן.

חלבי ללא כשרות – פתוח בשבת.

ארוחות בוקר נהדרות באווירה קסומה.

שעות פעילות :יום א'-ש'   08:00-00:00

וכן זהו המקום עם הבית קפה הכי יפה בראשון לציון.
כתובת: לוין מיכאל וחנה , גן בעברית, ראשון לציון

שתפו את הפוסט!