24 באפריל 2024 20:37
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

"אורפן בלאק" ("Orphan Black") העונה החמישית

עונת הסיום של דרמת המד"ב פורצת הגבולות

העונה החמישית של "אורפן בלאק", בכיכובה של זוכת ה"אמי" והמועמדת ל"גלובוס הזהב" טטיאנה מסאלני, תשודר ב-HOT בסמוך לסיומה בארה"ב

 

Picture Shows: Cosima, Sarah, Cosmia and Alison (TATIANA MASLANY)
Picture Shows: Cosima, Sarah, Cosmia and Alison (TATIANA MASLANY)

 

"אורפן בלאק" ("Orphan Black"), דרמת הלהיט הקנדית של רשת "BBC America" וחברת "Temple Street", נוצרה על ידי זוכה ה"ג'מיניי" (ה"אמי" הקנדי) ג'ון פאוסט ("האיש במצודה הרמה") וזוכה פרס גילדת התסריטאים גרהאם מנסון ("קיוב"), אבל זכתה להצלחה בינלאומית ולקהל מעריצים אדוק בזכות הכוכבת שלה – זוכת ה"אמי" והמועמדת ל"גלובוס הזהב" טטיאנה מסאלני ("האישה בזהב"). מסאלני, שמגלמת ב"אורפן בלאק" לא פחות מעשרים דמויות משובטות שונות זו מזו, ללא ספק מעניקה משמעות חדשה למונח "שחקנית ורסטילית".

 

"אורפן בלאק" עוסקת בשרה, אם חד הורית בעלת עבר מפוקפק, שמגלה לחרדתה שהיא חלק מפרויקט שיבוט סודי וכי יש לה "תאומות" בכל רחבי העולם – שכל המשותף ביניהן הוא מראה חיצוני.

 

העונה החמישית נפתחת כשהכפילות מתקרבות לקצה המסע שלהן ורייצ'ל מצליחה לדחוק אותן לפינה כשהשליטה בידיה, אבל שרה ואחיותיה מוכנות לקרב. לעימות הסופי והקטלני הזה יהיו תוצאות קיצוניות – לא רק עבורן, אלא עבור המין האנושי כולו. קסימה מתאחדת עם דלפין אבל עדיין לכודה בכפר הנופש "רבייבל". בזמן שהלנה נאבקת להציל את התינוקות שלה, שרה מוצאת עצמה נטושה על האי ומנסה נואשות לאחד את משפחתה. היא לא לבד; על האי נמצא גם יצור שקיומו מהווה את המפתח לתוכניתה של "ניאולישן". האם מועדון הכפילות יצליח לעמוד במבחן הסופי, לסמוך על מי שראוי לאמונן ולחשוף את הסודות המזוויעים של התאגיד המושחת?

 

לצידה של מסאלני ישובו לככב העונה גם ג'ורדן ג'בריס ("היסטוריה לא טבעית"), מריה דויל קנדי ("דאונטון אבי"), קווין הנצ'ארד ("יחידת המתאבדים"), ג'וש ווקי, אוולין ברושו ("קפה דה פלור"), כריסטיאן ברון וארי מילן ("נובמבר 1963").

החל מה-20.8, ראשון-חמישי ב-20:45, ב-HOT HBO וב-HOT VOD

שתפו את הפוסט!