29 במרץ 2024 11:40
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

"איימי שומר" ("Inside Amy Schumer"), סדרת המערכונים והפרובוקטיבית בהוט

 

 Amy Schumer 4

 

ג'ייק ג'ילנהול, ליאם ניסן וסלינה גומז מגיעים להתארח בעונה הרביעית של "איימי שומר", תוכנית המערכונים המדוברת של "קומדי סנטרל"

"איימי שומר" ("Inside Amy Schumer"), סדרת המערכונים והפרובוקטיבית של הקומיקאית המועמדת ל"גלובוס הזהב" איימי שומר, חוזרת לעונה רביעית בת תשעה פרקים שתעלה ב-HOT קומדי סנטרל וחינם ב-HOT VOD. "איימי שומר", שנוצרה על ידי שומר עצמה והמועמד ל"אמי" דניאל פאוול ("הדיילי שואו"), זכתה בשני פרסי "אמי" ובפרס ה"פיבודי" היוקרתי, חודשה לעונה חמישית והפכה לאחת התופעות התרבותיות המדוברות ביותר בשנים האחרונות – עם מערכוני קאלט כגון "12 גברים כועסים" (בכיכובו של ג'ף גולדבלום) ו-"Last f**kble day" עם טינה פיי, ג'וליה לואי-דרייפוס ופטרישיה ארקט.

 

גם העונה הרביעית של "איימי שומר" שופעת הופעות אורח של כוכבים מהשורה הראשונה, ביניהם סלינה גומז, המועמד לאוסקר ג'ייק ג'ילנהול ואחותו, זוכת "גלובוס הזהב" מגי ג'ילנהול ("אישה מכובדת"), המועמד לאוסקר ליאם ניסן ("חטופה"), הארווי קייטל, סטיב בושמי, לורה ליני, ג'ניפר הדסון, לינה דנהאם, ג'וליאן מור ועוד רבים וטובים.

 

מי שהחלה את דרכה במופעי סטנד-אפ ומשדרי "גריל" הפכה בשנים האחרונות לאחת הקומיקאיות המצליחות בעולם: שומר כיכבה ב"בנות" וב"לואי", הנחתה את טקס פרסי הסרטים של MTV, כיכבה על שערי מגזינים וברשימת 100 האנשים המשפיעים של "Time". היא היתה מועמדת לפרס "גלובוס הזהב" על סרטה "אסון מהלך" ובקרוב תככב בפרויקט נוסף לצידה של ג'ניפר לורנס.

גם בעונה החדשה חוזרת שומר לעסוק בשלל נושאים פמיניסטיים, פוליטיים ותרבותיים דרך סיטואציות מופרכות ומצחיקות: היא מאבדת עין, מקבלת מחזור חודשי כנשיאת ארה"ב, מוכרת נשק, מככבת ב"משחקי הכס", זוכה באוסקר ויוצאת לסיור בהשראת "סקס והעיר הגדולה". פרק הסיום נוצר בהשראת פרקי האיחוד של "עקרות הבית האמיתיות", בהנחייתו של אנדי כהן.

 

"איימי שומר היא אחת הקומיקאים המבריקים של השנים האחרונות", נכתב על שומר ב"הארץ". ב-YNET כינו אותה "מהירה, קצבית, פרובוקטיבית ומושכת תשומת לב" ואילו ב"ידיעות אחרונות" נכתב "העיסוק של שומר בנושאים כמו סקסיזם, דימוי גוף ויחסי הכוחות בין המינים מרענן, אינטליגנטי ופורץ דרך ברמת הליטוש והדיוק של המסרים שהיא מבקשת להעביר".

 

החל מה-7.8, ראשון-חמישי בשעה 22:30, ב- HOTקומדי סנטרל וחינם ב-HOT VOD

שתפו את הפוסט!