29 במרץ 2024 10:30
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

"אינטליג'נס" ("Intelligence"), דרמת המתח

הבכורה הכי נצפית של עונת החורף

בכיכובו של ג'וש הולוואי ("אבודים", "משימה בלתי אפשרית 4")

לוס אנג'לס טיימס: "קצבית, מרעננת ומהנה לצפייה. הצלחה בטוחה"

16.6 מיליון איש צפו בפרק ההשקה של סדרת המתח מלאת האדרנלין, שמשיבה למסך הקטן של הולוואי, בתפקיד סוכן ביון מיוחד, ששבב שהושתל במוחו מאפשר לו לפרוץ לכל מערכות המידע. לצדו של הולוואי, מככבות בסדרה זוכת ה"אמי" מארג' הלגנברגר ומגאן אורי

החל מה-8.2 ב-HOT Zone

"אינטליג'נס" ("Intelligence"), דרמת המתח של רשת "CBS" וחברת "Disney", נוצרה על-ידי מייקל סייצמן ("ארץ קרה"), והמפיקים טריפ וינסון ("מספר 23") והמועמד ל"אמי" בארי שינדל ("חוק וסדר").

את "אינטליג'נס" מוביל ג'וש הולוואי ("אבודים", "משימה בלתי אפשרית 4"), ולצדו מככבים בסדרה זוכת ה"אמי" מארג' הלגנברגר ("CSI לאס וגאס", "ארין ברוקוביץ'"), מגאן אורי ("היה היה פעם"), ג'ון בילינגסלי ("מסע בין כוכבים: אנטרפרייז"), פי. ג'יי. ביירן ("הזאב מוול סטריט") ולאנס רדיק ("הסמויה").

16.6 מיליון איש צפו בפרק הבכורה של המותחן, ששודר לפני שבועות ספורים, והיה לנתון החזק ביותר של עונת החורף הנוכחית. ב"לוס אנג'לס טיימס" נכתב על הסדרה שהיא "קצבית, מרעננת ומהנה לצפייה. הצלחה בטוחה". "וראייטי" כתבו "בנויה היטב ומבדרת. האקשן מוצלח והדיאלוגים מצוינים. הולוואי מעניק לדמות רובד אנושי. "אינטליג'נס" יכולה לרוץ שנים רבות". ב"אנטרטיינמנט וויקלי" נכתב ש"האינטריגות מעניינות. "אינטליג'ינס" מבטיחה".

העלילה עוקבת אחר גבריאל ווהן (הולוואי), סוכן ביון מיוחד בפיקוד הסייבר של הסוכנות לביטחון לאומי, ששבב שהושתל במוחו מאפשר לו לפרוץ למערכות מידע, מחשבים וקבצים אלקטרוניים. גבריאל הוא האדם הראשון בהיסטוריה שמחובר ישירות לרשתות מידע גלובאליות, במטרה להילחם באויבי המדינה. השדרוג שעבר הופך אותו למחשב-על אנושי, ולנשק הסודי היקר ביותר של ארצות-הברית.

מי שמנהלת את גבריאל מתוך משרדי הפיקוד היא ליליאן סטרנד (הלגנברגר), שמפקחת ביעילות על המשימות של הצוות. היא ממנה את סוכנת השירות החשאי ריילי ניל (אורי) כדי להגן על גבריאל מאיומים חיצוניים, כמו גם מהנטייה שלו להתנהגות לא צפויה והתעלמות מהנחיות. כאשר נודע כי ד"ר שננדואה קסידי (בילינגסלי), שתכנן את השבב, נחטף במסתוריות, גבריאל וריילי מגלים שישנו אויב הקרוב אליהם, ועלול ליצור ביון נגדי שיילחם בגבריאל.

לתפקידי אורח מיוחדים מגיעים תומאס ארנה ("גלדיאטור"), לורה וויגינס ("חסרי בושה"), אנני ורשינג ("24"), מייקל טרוקו ("בטלסטאר גלקטיקה") וזוכה ה"אמי" פיטר קויטי ("אי.טי").

לצדו של הולוואי, מככבים בסדרה מארג' הלגנברגר, מגאן אורי, ג'ון בילינגסלי, פי. ג'יי. ביירן, מייקל ראדי ("אחוות הג'ינס"), ג'יימס מרטינז ("תופעות לוואי"), זולייקה רובינסטון ("ים של אש") ולאנס רדיק ("הסמויה").

החל מה-8.2, ימי שבת, בשעה 20:15, ב-HOT Zone

שתפו את הפוסט!