20 באפריל 2024 8:45
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ארנסט וסלסטין סרט אנימציה מועמד לפרס האוסקר® 2014 לסרט האנימציה הטוב ביותר

 

השבוע קיבלתי הזדמנות לצפייה פרטית מראש לסרט " ארנסט וסלסטין" סרט אנימציה, דומה שסרט כזה על עכבר ודוב מתאים רק לילדים, אלא שברגע שהתחלתי לצפות רותקתי למסך.

זה סרט לכל המשפחה, מקטן ( גיל 8 לדעתי) ועד גדול. הסרט מעובד בצבעי גועש חמימים ונעימים, העלילה מרתקת, וההנאה מובטחת.

הסרט הוקרן בקולנוע וסחף את הצופים.

àøðñè åñìñèéï

????? ???????

????? ???????

ארנסט וסלסטין |Ernest & Celestine

בכורה ארצית בלעדית!

ערוץ: yes3, במסגרת פסטיבל הקולנוע של yes3

מועד שידור: שלישי, 19.8, בשעה 22:00

הסרט ישודר בשידור נוסף בערוץ yes5, ביום ראשון 24.8, בשעה 15:58, במסגרת חופש של אנימציה.

במאים: בנג'מין רנה, סטפן אובייה ווינסן פאטאר, צרפת, 2012

קולות: לאמבר ווילסון ("החיים הם שיר"), מקנזי פוי ("דמדומים: שחר מפציע")

טריוויה: הסרט היה מועמד לפרס האוסקר בקטגוריית סרט האנימציה הטוב ביותר. הוא זכה בפרס בפסטיבל קאן, היה מועמד לשישה פרסי אנני (ה"אוסקר" של האנימציה), זכה בפרס סרט האנימציה הטוב ביותר מטעם איגוד המבקרים של לוס אנג'לס, פרס חביב הקהל בפסטיבל דובאי ועוד. בארץ הוקרן הסרט במסגרת פסטיבל חיפה.

תקציר: כל עכבר שמע עשרות פעמים את הסיפורים על הדובים הרשעים שאוכלים עכברים קטנים, ואין דבר שדובים מפחדים ממנו יותר מאשר עכברים נבזיים שמתרוצצים להם בין הרגלים. לכן הייתם מצפים שמפגש בין העכברה הצעירה סלסטין לדוב המתבודד ארנסט יסתיים בכי רע, אבל זה רק כי אינכם מכירים את ארנסט וסלסטין. שניהם אף פעם לא התנהגו כמצופה מהם, ובכך קוממו עליהם את סביבתם. גם הפעם התעקשו שניהם ללכת נגד הזרם. הם התעקשו שעכברים ודובים מסרבים להיות אויבים, והפכו לחברים ואף לשותפים לפשע. החברות הבלתי צפויה עוררה גלים הן בקהילת העכברים והן אצל הדובים, ועד מהרה הוכרז מרדף בעקבות שני המורדים. אולם שיתוף הפעולה בין דוב לעכברה מצליח לגבור על כל המתנגדים.

שתפו את הפוסט!