25 באפריל 2024 16:33
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

"בבשר החי" ("In the Flesh") הסדרה העל-טבעית בת שלושת הפרקים

"In the Flesh"

 

הסדרה העל-טבעית בת שלושת הפרקים, של היוצר דומיניק מיטשל, מתארת את העולם מנקודת המבט הייחודית של זומבים המנסים להשתקם ולשוב לחברה. הדרמה המקורית, שזכתה למחמאות מהמבקרים בבריטניה ובארה"ב, חודשה בעקבות הצלחתה לעונה שנייה

החל מה-15.1 ב-HOT VOD

"בבשר החי" ("In the Flesh"), מיני-סדרה דרמטית של רשת "BBC", נוצרה על-ידי דומיניק מיטשל, ובוימה על-ידי זוכה פרס הטלוויזיה המלכותית ג'וני קמפבל ("אריק וארני").

הסדרה, המשודרת בארצות-הברית ברשת "BBC America", הפכה לחביבת המבקרים, ובמאי האחרון חודשה לעונה נוספת, שתעלה במהלך שנת 2014. ב"טי וי גייד" נכתב עליה שהיא "מרתקת, מותחת ובאופן מפתיע נוגעת ללב, חודרת מתחת לעור. שילוב נועז של פנטזיה וריאליזם". ב"טלגרף" כתבו "רעיון מחוכם ותסריט מהודק, שנוגעים בנושאים כמו פחד, צרות אופקים, סלחנות ואי סובלנות". ב"ניו יורק טיימס" כתבו בביקורתם "דרמה מעניינת, אמינה, כתובה היטב ורבת רבדים". ב"גרדיאן" נכתב שהיא "עשויה היטב, מטלטלת וחזקה. "בבשר החי" ממציאה מחדש את הז'אנר". ב"לוס אנג'לס" טיימס" נכתב "פורטרט אפקטיבי, עוצמתי ונוגע ללב של 'האחר'. סיפור יפיפה ומפתיע". ב"ניו יורק פוסט" ציינו שהיא "מצוינת, מפחידה, מציאותית וחוקרת זווית חדשה לחלוטין בכל הנוגע לזומבים".

הסדרה מתרחשת מספר שנים לאחר אפוקליפסת זומבים, שבעקבותיה המין האנושי נלחם כדי למחוק מהעולם את אוכלי המוחות האכזריים. בסופה של המלחמה, לאחר שכוחות צבאיים צדים את האויבים, נשלחים הזומבים הנותרים למתקני כליאה. עם הזמן מגלים מדענים תרכובת כימית שמדכאת את רעבם של הזומבים, ואחרי חודשים של שיקום וטיפול תרופתי, הממשלה הבריטית מחליטה להשיב בהדרגה את הזומבים ה"מאולפים" לחברה, בעוד שהמקומיים נאלצים להתגורר לצדם.

בין הזומבים המשוחררים נמצא קירנן ווקר (לוק ניוברי, "לב חצוי"), שלא חש בנוח במצב הביניים שבו הוא שוהה. לפני ארבע שנים, משפחתו וחבריו הוכו בתדהמה כשהתאבד. אך אז, זמן קצר לאחר לווייתו, הוא היה בין האלפים ששבו מהמתים במתקפת הזומבים הטראגית. כעת, אחרי שהשתקם בהצלחה, הוא חוזר למולדתו, כפר רוארטון, ונאלץ להתעמת עם משפחתו והקהילה העוינת, שמתנגדת בהפגנתיות לקבלתם מחדש של הזומבים. בעוד הזיכרונות המזעזעים על הדברים שעשה כזומבי פעיל רודפים אותו וממלאים אותו חרטה, ומנגד עומדת מיליציה אנטי-זומבית מונעת איבה ודעות קדומות, מתקשה קירנן למצוא שייכות וקבלה.

בסדרה מככבים לוק ניוברי, אמילי ביוון, דיוויד וולסמלי, הארייט קיינס, סטיב אווטס ("מחפשים את אריק"), קנת' קרנהאם ("מבצע ואלקירי"), המועמד ל"BAFTA" ריקי טומלינסון ("משפחת המלוכה") וסטיבן תומפסון.

החל מה-15.1, יום רביעי, בחינם ב-HOT VOD

שתפו את הפוסט!