25 באפריל 2024 13:46
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

"בראקו" ("Braquo"), הסדרה המשטרתית של רשת "Canal+" הצרפתית וחברת "Zodiak"

מארק איווניר מצטרף לדרמת המתח זוכת פרס ה"אמי" הבינלאומי

העונה החדשה של הדרמה הצרפתית המצליחה

"בראקו"- החל מה-28.5 ב-HOT VOD

 Braquo

הסדרה עטורת השבחים, מבית היוצר של אוליבייה מרשל, חוזרת בעונה שלישית, אחרי שהפכה לדרמה הנצפית ביותר בתולדות רשת "Canal+", נמכרה ל-90 טריטוריות ונרכשה לעיבוד אמריקאי על-ידי מפיק "24"

 

"בראקו" ("Braquo"), הסדרה המשטרתית של רשת "Canal+" הצרפתית וחברת "Zodiak", נוצרה על-ידי המועמד ל"סזאר" אוליבייה מרשל ("36 תחנת משטרה", "יהלום 13", "אל תגלה") וזוכה ה"סזאר" עבדל ראוף דפרי ("נביא", "אויב הציבור מספר 1").

 

1.3 מיליון איש צפו בעונתה השנייה של הדרמה האפלה, בכיכובו של זוכה ה"סזאר" ז'אן הוג-אנגלד ("ניקיטה", "לקחת חיים"), שהביאה להכתרתה לדרמה המצליחה בתולדות הרשת, ולזכייתה בפרס ה"אמי" הבינלאומי בקטגוריה הנחשקת של הטקס, סדרת הדרמה הטובה ביותר. הצלחתה של "בראקו" הובילה לחידושה לעונה רביעית, ושידורה בלא פחות מ-90 מדינות, ביניהן ארצות-הברית (בה מוצעת הסדרה על-ידי ענקית התוכן "Hulu") ובריטניה (שם משודרת "בראקו" ברשת "Fox"). לאחרונה נודע שחברת "Asylum" ("משפחת קנדי") רכשה את זכויותיה של "בראקו" ליצירת גרסה אמריקאית, אותה ייצור אחד מיוצרי "24", זוכה ה"אמי" סטיבן קורניש.

 

"בראקו" גרפה מחמאות ממבקרים ברחבי העולם. ב"טלגרף" נכתב שהיא "מקסימה. עלילה מלהיבה, נפלאה ובומבסטית. שומרת על החן והעומק שלה עם דמויות חזקות ותסריט נטול פגמים". ה"גרדיאן" כתבו "דרמה משטרתית אכזרית ומבריקה. אפרורית, מזוקקת ונקייה משומן, עמוסה בסיפורים מלאים. "בראקו" מותחת את כל הגבולות הטלוויזיוניים של אלימות". ה"טיימס" בחרו במארז ה-DVD של שתי העונות הראשונות כאחד מ-25 המארזים הטובים בכל הזמנים. גם בארץ זכתה "בראקו" להערכה, כשב"פנאי פלוס" נכתב שהיא "ריאליסטית, מחוספסת, אלימה ולגמרי מספקת עבור חובבי הז'אנר. יופי של דרמה משטרתית", וב"ישראל היום" כתבו ש"בראקו" "מרעננת את ז'אנר סדרות המשטרה בתבלין אירופאי. כשנדמה שאין שום דבר שאפשר לחדש בנוסחה, מגיעה "בראקו" ומוכיחה שעוד אפשר. כמויות גדולות של מתח ואקשן, השזורים בתוך סיפור מסגרת חזק ואמין".

 

מארק איווניר, ליזי ברושר ("השעה", "שירת הכלות") וווג'צ'יאץ' פסזוניאק ("דנטון") הם בין השחקנים שמשתתפים בעונתה השלישית של הסדרה מלאת האדרנלין, שממשיכה למתוח את הגבולות. בפתיחת העונה, קפלן (הוג-אנגלד) וצוותו מתקשים להתמודד עם מצבו של תאו (ניקולס דוואשל, "פוליס"), שנמצא בין חיים ומוות. צמאים לנקמה ולהכרה, השוטרים המרדניים יוצאים אחר רשת סחר עצומה המנוהלת על-ידי מאפיה מזרח-אירופאית רבת עוצמה, ושולטת בעסקים לא חוקיים בפריז. במסעם, קפלן, וולטר (ג'וספה מלרבה, "לאון") ורוקסן (קרול רוצ'ר, "סטלה") נקלעים למלחמת כנופיות איומה בין מאפיונרים רוסיים, בעוד ווגל (ג'פרי טיבו, "Same Old Song") ממתין להם בסבלנות בצללים, מתכנן בקפדנות את חיסולו של קפלן.

 

"בראקו" עוקבת אחר יחידה של שוטרים, בראשות אדי קפלן, שמתקיימים בשוליים המעורפלים של קצוות החוק, ולעיתים קרובות משתמשים באלימות ובאיומים על-מנת להשלים את משימותיהם. מונעים באדרנלין וברעב לצדק, הם מוכרחים להפנות גב לחוקים שנשבעו לאכוף, אם ברצונם לחשוף את האמת. כאשר הם עומדים בפני סכנה מתמדת מכל הצדדים, וכשההשלכות נעות בין מאסר למוות, הסיכונים לא היו יכולים להיות גבוהים יותר.

 

בסדרה מככבים ז'אן הוג-אנגלד, ניקולס דוואשל, ג'וספה מלרבה, קרול רוצ'ר, מארק איווניר, ליזי ברושרי, ווג'צ'יאץ' פסזוניאק ("דנטון"), איוון פרנק ("יפה לנצח"), חביאר שליונסקי ("I Don't Kiss"), ג'פרי טיבו וארסין זירויאן ("לאון").

 

החל מה-28.5, יום רביעי, כל הפרקים בחינם ב-HOT VOD

שתפו את הפוסט!