19 במרץ 2024 8:27

בריאן קרנסטון חוזר למסך בסדרה חדשה המבוססת על הסדרה "כבודו" של yes!

 

Your Honor, הגרסה האמריקאית מבית

רשת SHOWTIME לדרמת הפשע הישראלית המצליחה "כבודו", תעלה במקביל לשידור בארה"ב וברחבי העולם רק ב-yes!

***

בריאן קרנסטון, זוכה פרס האמי והמועמד לאוסקר יכנס לתפקיד אותו גילם השחקן הישראלי יורם חטב, וזוכה פרס הטוני מייקל סטולברג (פארגו, אימפריית הפשע) יגלם את  התפקיד אותו שיחק בסדרה הישראלית דני שטג;

האדפטציה האמריקאית הופקה על-ידי יוצרי "האישה הטובה" והתסריטאי והיוצר האנגלי פיטר מופט ("ליל האירוע")

 

הסדרה תהיה זמינה במקביל לשידור בעולם החל מה- 7/12 ב yes VOD

 ומה-8/12 בערוץ yes TV ACTION בימי שלישי ב- 22:45

 

חברת yes רכשה לשידור את הגרסה האמריקאית של הסדרה "כבודו " (Your Honor), סדרה חדשה ומדוברת בכיכובו של בריאן קרנסטון, שנחשבת לדרמה המצופה ביותר של השנה. דרמת הפשע בת 10 הפרקים מבית רשת SHOWTIME ("מיליארדים", "ריי דונובן", "הומלנד") מבוססת על הסדרה הישראלית של yes "כבודו" אשר נוצרה על-ידי רוני ניניו ושלמה משיח ובהפקת קודה תקשורת. הזכויות לאדפטציה האמריקאית נרכשו מyes  בעזרת זרוע ההפצה וההפקה הבילאומית שלה yes Studios ע"י האולפן האמריקאיCBS Studios  שמפיק את הסדרה יחד עם כמה מהשמות החמים והגדולים ביותר בהוליווד: צוות המפיקים ויוצרי "האישה הטובה" ו "הטובות לקרב" רוברט ומישל קינג, בריאן קרנסטון בעצמו, והתסריטאי והיוצר הבריטי פיטר מופט ("צדק פלילי", "ליל האירוע") שמשמש גם כ Showrunner . את הסדרה ביים הבמאי הגרמני אדוורד ברגר שאחראי בין השאר לסדרות "פטריק מלרוז" ו"דיוטשלאנד 83".

זוכה האמי בריאן קרנסטון ("שובר שורות") חוזר לטלוויזיה בתפקיד ראשי ויגלם את מייקל דסיאטו, שופט מכובד מניו אורלינס שבנו המתבגר, אדם (האנטר דוהאן), מעורב בתאונת פגע וברח שהקורבן שלה היה בן למשפחת פשע. ניסיון ההסתרה והצלת הבן שלו מוביל למשחק מסוכן של שקרים, הונאה והחלטות בלתי אפשריות. לצידו של קרנסטון מככבים מייקל סטולברג ("קרא לי בשמך", "אמפריית הפשע" "צורת המים") בתפקיד ג'ימי בקסטר, ראש משפחת פשע מסוכן, והמועמדת לאמי ולגלובוס הזהב הופ דייוויס ("אודות שמידט") בתפקיד אשתו ג'ינה, שעלולה להיות אפילו יותר מסוכנת מבעלה. שני תפקידי אורח בולטים יגולמו בידי זוכת האמי מרגו מרטינדייל ("האמריקנים") בתפקיד סנאטורית מקושרת שהיא גם אמה של אשתו המנוחה של קרנסטון וזוכת גלובוס הזהב מורה טירני ("ER", "הרומן") תגלם תובעת מחוזית קשוחה שתיק שלה נדון מולו. בסדרה מככבים גם כרמן אג'וגו (סלמה), איזיה וויטלוק ג'וניור (הסמויה), וסופיה בלק ד'אליה (ליל האירוע).

 

בקרוב תעלה בצרפת אדפטציה מקומית גדולה נוספת של הסדרה Un homme d'honneur  ברשת TF-1  בכיכובם של קאד מוראד וג'רארד דפרדיו, ובגרמניה החלו בימים אלה צילומים לגירסה נוספת של הסדרה –  קו-פרודוקציה גרמנית/ אוסטרית, אשר תשודר במקביל ברשתות ARD  ו ORF  . בהודו שודרה בהצלחה גדולה באביב עונה ראשונה של הסדרה ברשת SonyLiv אשר כבר הזמינה לשידור עונה נוספת. גרסאות נוספות של הסדרה נמצאות בשלבים הפקה באיטליה ורוסיה.

 

"כבודו" המצליחה של yes, שודרה במשך שתי עונות בישראל וכיכבו בה יורם חטב, לוסי אהריש, הישאם סולימאן, אילנית בן יעקב, תום חגי ואלמה דישי. הסדרה זכתה ב-2017 בפרס הסדרה הטובה ביותר בפסטיבל הסדרות החשוב בעולם, "סירייס מאניה".

דרמת המתח 'כבודו', נוצרה על-ידי שלמה משיח ורוני ניניו בהפקת קודה תקשורת, אשר משמשים בסדרה האמריקאית כExecutive Producers   יחד עם המפיק רם לנדס ,המפיק הישראלי המתגורר בלוס אנג'לס אלון ארניה ודנה שטרן מנהלתyes Studios  אשר אחראית למכירה של הסדרה לחו"ל. הסדרה מביאה את סיפורו של מיכה אלקובי שופט בבית המשפט השלום בבאר שבע, שבנו התיכוניסט מעורב בתאונת פגע וברח. רגע לפני שהוא מסגיר אותו לידי החוק, מתברר לשופט שקורבן התאונה, הוא בן למשפחת פשע אכזרית מהדרום, כשעל המאזניים מונחים מקצועו ועולמו הערכי של אל מול חיו של בנו יחידו.

 

שתפו את הפוסט!