20 באפריל 2024 0:13
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ג'סטין ביבר עולה על הגריל

Comedy Central Roast Justin Bieber

 

24 שעות אחרי ארה"ב

 

 

לכבוד יום הולדתו ה-21, קומדי סנטרל מעניקים לג'סטין ביבר מתנה מפוקפקת. ספק השערוריות הגדול של הרגע יהיה המושא ה-14 של המותג המצליח "Roast". בין הצולים: מרתה סטיוארט, שאקיל אוניל וסנופ דוג

1.4, יום רביעי, ב-HOT קומדי סנטרל ו-HOT VOD

 

בינואר הכריזה הפקת "על הגריל" ("Comedy Central Roast") של רשת הכבלים "Comedy Central" שהכוכב הבא לעלות על הגריל יהיה אייקון הפופ ג'סטין ביבר. המשדר, שיצולם ביום שבת הקרוב (14.3) ב"Sony Studios" בלוס אנג'לס, ישודר ב-31.3 בארה"ב, ויממה לאחר מכן ב-HOT קומדי סנטרל.

 

מאחורי האירוע עומד זוכה ה"אמי" ג'ואל גלן ("זולנדר"), מי שאחראי ל"רוסטס" של רוזאן בר, צ'ארלי שין וג'יימס פרנקו. ינחה את הטקס המצופה הקומיקאי והשחקן קווין הארט ("יוצאים לסיבוב", "סוגרים חשבון"). "כבר שנים שאני רוצה שקומדי סנטרל יצלו אותי", טען ביבר בהכרזה הרשמית. "הם אמרו שרק אם אני אספק להם עוד חומרים, זה יקרה. אז במשך שנה עבדתי קשה. סוף כל סוף כל העבודה הזאת תשתלם".

 

עד כה, שוחררו שלושה פרומואים למשדר המצופה של ביבר, בהם הוא סופג מטח של ביצים על גופו, לועג לקמפיין הפרובוקטיבי שלו לקלווין קליין ועושה על גבו קעקוע של מטרה.

 

לאחרונה נודע שבאירוע תיקח חלק נבחרת כוכבים, ביניהם כוהנת הלייף-סטייל מרתה סטיוארט, אגדת ה-NBAשאקיל אוניל והראפרים המפורסמים סנופ דוג ולודאקריס. אליהם יצטרפו הקומיקאים חניבעל בורס, כריס ד'אליה, נטשה לגרו והסמל של משדרי ה"רוסט" ג'ף רוס. ביבר עצמו מנהל בימים האחרונים מרדף פומבי בטוויטר אחר סת' רוגן במטרה שישתתף גם הוא ב"רוסט".

 

טקסי "על הגריל" החגיגיים, שנערכים מזה למעלה מעשור ברשת "קומדי סנטרל", מציבים במרכזם דמויות מפורסמות, שחייהן האישיים שנויים במחלוקת ומתועדים בקביעות על-ידי הצהובונים. מנהל הגריל, לרוב גם הוא דמות מוכרת, מכונה "Roast Master". הוא מעלה לבמת האירוע – אל מול ה"נצלה" ("Roasted") וקהל חי – מבחר חברים, מכרים וקולגות, שמספרים האחד אחרי השני עלבונות חריגים, אמירות פרובוקטיביות, ואמיתות מרות לצד המצאות מגוחכות.

 

המשתתפים ברוב המקרים לוקחים את ההתבטאויות הקיצוניות בהומור עצמי ראוי לשבח. "הגריל" שנעשה בסוף 2011 לצ'ארלי שין הפך בזכות נתון של 6.4 מיליון צופים למצליח ביותר בתולדות הטקס, ולמשדר השני הכי נצפה אי-פעם ב"'קומדי סנטרל".

 

ביבר (שחגג לאחרונה יומולדת 21) הקנדי הפך לילד פלא ולתופעה גלובאלית כשהתגלה והוחתם ע"י אשר לאחר שהקליפים שלו זכו לחשיפה ב"You Tube". הוא היה לאמן הראשון ששבעה משירי אלבום הבכורה שלו, שזכה למעמד פלטינה, נכנסו למצעד של "בילבורד", הבולט שבהם הוא הלהיט "Baby". ביבר שחרר לאורך השנים שלושה אלבומים, סרט ושני אלבומי מיקסים, לצד סיבובי הופעות שוברי קופות. יש לו מחנה מעריצים ענקי המכונה "הבליברים", למעלה מ-40 מיליון עוקבים בטוויטר והוא הוכתר ע"י "פורבס" לאחד מהסלבריטאים המשפיעים בעולם.

 

השנתיים האחרונות הביאו עמן תפנית חדה בצורת התנהגותו של ביבר, והשורה יוצאת הדופן של פעולותיו המביכות והמטרידות זכו ליחס תקשורתי כלל עולמי. רשימה חלקית מכילה מרוצים ליליים תחת השפעת אלכוהול (בהיותו קטין), תאונות דרכים, זריקת ביצים על בית שכניו, השתנה בדלי באמצע מסעדה, עישון סמים על מטוס, תקרית אלימה עם אורלנדו בלום, קטטה עם צלם פפראצי, אמירה שנויה במחלוקת על אנה פרנק, וסגנון חיים שכולל מעצרים, סמים, ונדליזם, מועדוני חשפנות וגם סיפור משונה על קוף שרכש וזנח. לא מפתיע שביבר נבחר לסלבריטאי המעצבן ביותר לשנת 2014.

שתפו את הפוסט!