19 באפריל 2024 6:45
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

דרמת הפשע המרתקת "פלקון"

דרמת הפשע המרתקת "פלקון"-

החל מה-4.1 ב-HOT Zone וב-HOT VOD

 

הסדרה מלאת האדרנלין בת ארבעת הפרקים, שיצרו הבמאים גבריאל רנג' ("מותו של נשיא") וזוכה ה"BAFTA" פיט טרביס ("השופט דראד"), צולמה בספרד ועוקבת אחר חוקר משטרתי בכיר בעל סודות אפלים. לצדו של קסוקס מככבים בסדרה המועמדת ל"גלובוס הזהב" היילי אטוול ואמיליה פוקס

פלקון ("Falcón"), הדרמה המורכבת של רשת "Sky Atlantic" הבריטית, נוצרה בשיתוף פעולה עם השלוחה הספרדית של "Canal +" והרשת הגרמנית "ZDF".

את הסדרה, המבוססת על ספריו המצליחים של הסופר הנודע רוברט ווילסון, יצרו שרה פלפס ("תקוות גדולות") והמועמד ל"BAFTA" סטיבן בוצ'רד ("בית סדאם"). ארבעת הפרקים, המתרחשים לחלוטין בספרד, מבוימים על-ידי גבריאל רנג' ("מותו של נשיא") וזוכה ה"BAFTA" פיט טרביס ("השופט דראד"). ב"טלגרף" שיבחו את עבודתם כשטענו שהסדרה "מעוצבת היטב וכוללת צילום מפעים".

צוות השחקנים מובל על-ידי זוכה האוסקר האוסטרלי מרטון קסוקס, כוכב "ממלכת גן עדן" וטרילוגיית "שר הטבעות", ומי שיככב בקרוב ב"נח" של דארן ארונופסקי, לצד סרטי ההמשך של "סין סיטי" ו"ספיידרמן המופלא". מלבד קסוקס, מככבים בסדרה בין-השאר המועמדת ל"גלובוס הזהב" היילי אטוול ("קפטן אמריקה", "מראה שחורה"), סנטיאגו קבררה ("גיבורים"), אמיליה פוקס ("הפסנתרן"), המועמד ל"אמי" ברנרד היל ("טיטניק"), זוכה ה"BAFTA" רוברט לינדזי ("ווימבלדון"), זוכה ה"BAFTA" ביל פטרסון ("המכשפות"), המועמדת לאוסקר רוזי פרז ("בלי פחד") ונטליה טנה ("הארי פוטר").

הסדרה עוקבת אחר חאווייר פלקון (קסוקס), החוקר המשטרתי המבריק ביותר במשטרת סביליה שבספרד, שמתקשה להתמודד עם גירושיו והתמכרותו לסמים. חקירותיו מביאות אותו לגלות אמיתות נסתרות לגבי העבר הסודי של אביו, ומציבות אותו ראש בראש עם המאפיה הרוסית, אנשי ממסד מושחתים, ומתחרים קנאים. האויבים של פלקון תוקפים את הקרובים אליו, מה שמוביל לנקמה המדממת. בתיאור שתיים מחקירותיו של פלקון, מוצגות התנגשויות בין עולמות – החדש מול הישן, המכובד מול המפוקפק, והזוהר הממכר של העיר המסורתית סביליה מול הסכנות האפלות, השחיתות והקונספירציות של המאה ה-21.

בסדרה מככבים מרטין קסוקס, היילי אטוול, קנת' קרנהאם ("לאייר קייק"), צ'ארלי קריד-מיילס ("האלמנט החמישי"), סנטיאגו קבררה, אמיליה פוקס, קרי פוקס ("מלאך אצל שולחני"), הנרי גודמן ("יונייטד המקוללת"), ברנרד היל, רוברט לינדזי, מרטין מק'אן ("בני ג'ק"), ביל פטרסון ("המכשפות"), רוזי פרז, מוריס רויבס ("המוהיקני האחרון") ונטליה טנה.

החל מה-4.1, ימי שבת, בשעה 22:30, ב-HOT Zone ובבכורה בחינם ב-HOT VOD

שתפו את הפוסט!