19 באפריל 2024 12:07
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ד"ר רודי: האמת העירומה חילופי זוגות, מגע בעירום ושיטות טיפול שנויות במחלוקת

ד"ר רודי: האמת העירומה

חילופי זוגות, מגע בעירום ושיטות טיפול שנויות במחלוקת: סיפורו של ד"ר דוד רודי, הפסיכו-גורו הראשון בישראל – סלב אקסצנטרי, חובב תקשורת, אלכוהול ונשים שחצה גבולות בין מטפל למטופל ונאלץ להיאבק על שמו הטוב. סדרה בת 3 פרקים.

ד"ר דוד רודי היה מייסדו של "מכון רודי לפסיכואנליזה", הגדול מסוגו בארץ בשנות ה-70. רודי – עם עבר כפסיכולוג בשב"ס ובמוסד- סחף אחריו כ-40 פסיכולוגים ואלפי מטופלים למכון. יחסו לנשים וחציית גבולות הטיפול הביאו אותו להילחם על תוארו כפסיכולוג קליני ועל המשך קיומו של המכון. סיפורו, שחושף פרק בהתהוות של ישראל כחברה מודרנית, מעלה שאלות נוקבות ורלבנטיות על כוח, מוסר וגבולות.

ישראל 2022

בימוי ותסריט: נועה אהרוני

מפיקים: דיויד נוי, יורם עברי

פרק 1: המכון

בפרק הראשון נחשף הצופה לד"ר רודי, הפסיכו-גורו הראשון בארץ, שהקים מכון לפסיכואנליזה במרכז הארץ והפך לגורו של 40 פסיכולוגים ושל כ- 1000 פציינטים שהלכו אחריו בעיניים עצומות. שיטותיו השנויות במחלוקת, ביניהן קבוצות מגע בעירום, עוררו סערה ציבורית והפכו אותו לפופולארי בקרב התקשורת. ההצלחה סחררה אותו והביאה אותו לחצות גבולות אסורים.

פרק 2: יחסים מסוכנים

ד"ר רודי, כגורו של המכון הכי גדול ופופולארי בארץ, לוקח לעצמו את החירות לחצות גבולות אתיים אסורים, כשהוא מנהל מערכות יחסים מיניות עם פסיכולוגיות במכון, וחמור מכך – עם מטופלות שלו. את רגעי החולשה הכי קשים ואינטימיים של המטופלות הוא מנצל לסיפוק צרכיו המיניים האפלים. הוועדה הארצית לפסיכולוגים מערערת על כשרות הדיפלומה הקלינית שלו ושוללת את רישיונו אך הוא משיב מלחמה ומערער לבג"ץ כשהמשך קיומו של המכון והמוניטין שלו על כף המאזניים.

פרק 3: אף מילה אמת

הערעור לבג"ץ ובקשתו של ד"ר רודי לקבל תעודת פסיכולוג קליני מוכר, מתקבל, והניצול המיני נמשך, אבל במכון שלו מתחילים להיווצר סדקים, הפסיכולוגים, המעריצים שלו, מתפכחים ונוטשים אותו ואת המכון שהקים, מפעל חייו קורס. בצער וכאב ד"ר רודי סוגר את המכון אך ממשיך לקבל פציינטים בביתו. כשהוא בן 72, הוא הופך מטופלת שלו, בת 22, לשפחת המין שלו אבל בגיל 80 נוחתת עליו הפתעה שמטלטלת את כל עולמו ומשאירה אותו להתמודד עם האמת העירומה.

 


ימי ראשון, החל מ-20.03, בשעה 21:15 ב-HOT8 וב-HOTVOD


שתפו את הפוסט!