18 באפריל 2024 21:27
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

"האחות ג'קי" ("Nurse Jackie"), הסדרה המוערכת והשנונה זוכת שני פרסי ה"אמי" 2013 חוזרת בעונה חדשה

 

טרם עלתה עונתה השישית, המשודרת בימים אלה בארה"ב, החליטה רשת הכבלים היוקרתית "Showtime" לחדש את הקומדיה השחורה עטורת השבחים, זוכת ארבעת פרסי ה"אמי", לעונה נוספת ושביעית

 

"האחות ג'קי" ("Nurse Jackie"), הסדרה המוערכת והשנונה של רשת הכבלים היוקרתית "Showtime" וחברת "Lionsgate", שבה בעונה חדשה, שהחלה לאחרונה בארה"ב.

 Nurse Jackie 6

3.13 מיליון איש צפו בממוצע בעונתה הקודמת של הסדרה, שנוצרה על-ידי המועמד לשלושה פרסי ה"אמי" קלייד פיליפס ("דקסטר"), ריצ'י ג'קסון ("שורטבאס") וזוכת ה"אמי" קרין מנדלבאך ("מופע שנות ה-70"). בספטמבר האחרון גרפה "האחות ג'קי" שני פרסי "אמי" נוספים – בראשם עבור מריט וובר בקטגוריית שחקנית המשנה הטובה ביותר בקומדיה, המצטרפים לשני פרסי ה"אמי" בהם זכתה עד כה. בנוסף, הייתה השנה "האחות ג'קי" מועמדת לפרס "גלובוס הזהב" ולפרס גילדת השחקנים, על משחקה של כוכבת הסדרה, זוכת שני פרסי "גלובוס הזהב" וארבעת פרסי ה"אמי" אידי פאלקו ("הסופרנוס"). בעקבות הצלחתה, חודשה "האחות ג'קי" במרץ האחרון לעונה נוספת ושביעית, לפני שהושקה עונתה הנוכחית. ב"טי וי גייד" נכתב ש"צוות השחקנים, שמובל על-ידי אידי פאלקו הפנטסטית, הוא עדיין אחד מהטובים ביותר בטלוויזיה. נקודות אור בצוות הן מריט וובר והמצטרפת החדשה ג'ולי ווייט".

 

בעונה החדשה, חוזרת ג'קי (פאלקו) לשגרה של שקרים לבנים וכמה כדורים כחולים. ג'קי מגיעה למסקנה שפיכחות היא סיפור הכיסוי האולטימטיבי לקיום ההתמכרות שלה, כשבמקביל היא מצילה חיי אדם ומנסה לשמור על מערכות היחסים עם בן-זוגה פרנק (אדם פררה, "הצילו"), בעלה לשעבר קווין (דומיניק פומוסה, בקרוב ב"Focus" עם וויל סמית) ובתה גרייס (רובי ג'רינס). מי שמסבכת את חייה של ג'קי עוד יותר היא הספונסרית החדשה של ג'קי, אנטואנט (זוכת ה"טוני" ג'ולי ווייט, סרטי "הרובוטריקים"), שממנה היא לא מצליחה לחמוק. ג'קי מצליחה לעבוד על כל מי שסובב אותה, אך זה רק עניין של זמן עד שתגיע הנפילה.

 

"האחות ג'קי" עוקבת אחר ג'קי פייטון, אחות מבריקה בבית-החולים "אול סיינטס" שבניו-יורק, שמנווטת ומאזנת בכישרון רב את חדר המיון אחוז הטירוף והשוחק. היא מלהטטת בין חולים, רופאים ואחיות, ועושה כל שביכולתה בכדי לספק לחולים את הטיפול הטוב ביותר, מחוץ לנורמות של מערכת הבריאות המתפוררת. ג'קי היא אם נפלאה וחברה מסורה, אך לאורך השנים מחביאה חולשה למשככי כאבים . כשהסתרת האמת נהיית יותר ויותר מסובכת, חייה של ג'קי נהפכים מאתגרים ומסוכנים.

 

לצדה של פאלקו, מככבים בסדרה מריט וובר ("גרינברג", ובקרוב ב"Birdman" עם אמה סטון ואדוארד נורטון), פיטר פצ'ינלי (סאגת "דמדומים"), פול שולץ ("רמבו", ובקרוב בסרטו החדש של מתיו ויינר), דומיניק פומוסה,אנה דיאוור סמית' ("רייצ'ל מתחתנת"), סטיבן וואלם, מוריס צ'סטנאט ("הקריאה"), בטי גילפין, (בקרוב ב"True Story" עם ג'יימס פרנקו), אדם פררה, רובי ג'רינס ומקנזי אלדג'ם. לתפקידי אורח מגיעים ג'ולי ווייט, זוכת ה"טוני" לורה בנאנטי ("צלילי המוזיקה", "תתקדם")ומייקל אספר ("פרנסס הא").

החל מה-11.6, ימי רביעי, בשעה 22:15, ב-HOT3 ובחינם ב-HOT VOD

שתפו את הפוסט!