29 במרץ 2024 11:08
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

האח הגדול דיירי העונה השישית

 רוצים להכיר את הדיירים הוותיקים החדשים הנה כאן

בנות:

אורטל בן-דיין,32, ת"א, גרושה. פובליציסטית, מרצה ובעלת עסק לבגדי וינטג' בדרום ת"א. אורטל נולדה וגדלה בקרית שמונה. בעלת תואר ראשון ושני ביחסים בינלאומיים וסוציולוגיה -את שניהם סיימה בהצטיינות. כבר כסטודנטית, החלה לפרסם פוסטים שמאל מזרחיים ופמיניסטים נוקבים.מאז ומתמיד ראתה את עצמה כלוחמת צדק ומגינת החלשים. היכן שהיא רואה סבל, כאב, עוול, היא שם. המוטו שלה בחיים: "מרבה דעת מרבה מכאוב".

אורטל_בן_דיין_-_יריב_פיין_וגיא_כושי

אורטל גושן, 22, לוד, רווקה. דיילת בדיוטי פרי.אורטל נולדה וגרה בלוד, בת להורים שעלו מאתיופיה והכירו בארץ. אורטל היא הבכורה מבין 4 אחים ואחיות, שחולקים דירת שיכון קטנה. המוטו שלה בחיים "חייכו ופזרו אהבה, חיים פעם אחת, צריך לנצל כל רגע קט ומאושר". אורטל מרגישה ישראלית לכל דבר ומעולם לא חשה מקופחת. אוהבת לרקוד ולשיר ואף מכנה את עצמה "אורטל גושן המלכה". אורטל מצפה לטיול הגדול בדרום אמריקה. חולמת להיות מורה ולעבוד עם ילדים.

אורטל_גושן_יריב_פיין_וגיא_כושי

אנה בול, 25, תל אביב רווקה, דוגמנית.אנה עלתה בגיל 14 מברית המועצות עם אימא וסבה וגדלה בכפר סבא. כשאנה הייתה בת 16 נפטרה אמה מסרטן. אנה קרובה מאד לאחיה, המתגורר גם בת"א ומבוגר ממנה בשנה. היא מעידה שהכניסה לעולם הדוגמנות למעשה "הצילה" אותה ונתנה לה מקום מפלט. המוטו שלה בחיים הוא: "גם זה יעבור" ומאמינה שצריך לקחת הכל בפרופורציה. אילו יכלה לבחור בדבר בלתי אפשרי אחד הייתה בוחרת לטייל בזמן.

אנה_בול__גיא_כושי_ויריב_פיין

דנית גרינברג, 22, פתח תקווה, רווקה. מעצבת בגדי ים ברזילאים ועובדת בחברת ביטוח. דנית גדלה כ'נסיכה' לבית מבוסס בפתח תקווה. היא שבה לאחרונה מטיול בדרום אמריקה. לטענתה מאז ששבה לישראל לא הצליחה למצוא בגד ים ראוי ועל כן החליטה לעצב בעצמה בגדי ים "שמתאימים לבנות כמוני" ולשווקם בפייסבוק. דנית טוענת שלא שטפה כלים בחייה. המוטו של דנית בחיים "מחשבות יוצרות מציאות". דנית אוהבת מאד לבלות בחוף הים.

דנית_גרינברג_יריב_פיין_וגיא_כושי

טל גלבוע, 36, כפר סבא, נשואה+ 3 בנות. טל מדריכת אירובי בקאנטרי קלאב בכפר סבא וטבעונית אקטיביסטית. טל פעילה מאד במאבק לשחרור בעלי חיים. באופן אירוני משרתה הראשונה של טל הייתה פורסת נקניקים וגבינות במעדנייה ברעננה. על גבה ניתן למצוא קעקוע גדול באנגלית VEGAN ומתחת משפט של אלברט איינשטיין: "העולם לא יכחד על ידי האנשים שעושים רע , אלא על ידי אלא שמסתכלים עליהם ולא עושים דבר" . העולם של טל מתחלק לשניים: טבעוניים מוסריים ואוכלי בשר וגבינות חסרי לב. היא לא תסכים לשבת על שולחן שיש בו מוצרים מהחי.

טל_גלבוע__יריב_פיין_וגיא_כושי

לינור שפר, 28, ניו יורק, רווקה. עובדת בחברת סליקת אשראי בארה"ב. לינור נולדה בברה"מ ובגיל צעיר עלתה לישראל והתמקמה יחד עם משפחתה בכרמיאל. בתום שירותה הצבאי עברה ללוס אנג'לס במטרה להגשים את החלום ולעסוק במשחק ושירה. בהוליווד הכירה גבר יהודי אמיד, שלא אהב את משיכתה לעולם המשחק והבמה. על כן, במהלך שנותיה לצידו נאלצה לוותר על החלום שלה. כשנפרדו עברה לניו יורק, שם היא מעורה בקהילה הרוסית- יהודית. המוטו שלה בחיים "חיים רק פעם אחת ומי שלא מסתכן לא שותה שמפנייה". לינור מגדירה את עצמה כציונית.

 לינור_שפר__יריב_פיין_וגיא_כושי

 

מרטין כהן סולל, 57, גרושה + ילד בן 30, פריז. דוגמנית לגיל הבוגר ולשעבר עובדת התעשייה האווירית. יהודייה צרפתייה. בצעירותה הגיעה לישראל ללימודי אולפן בחיפה והתאהבה בבחור ישראלי ובמדינה. במהרה הפך הבחור לבעלה. השניים היו נשואים תקופה קצרה ולאחריה התגרשו. לשניים נולד בן, בשם טל, רב אומן, אלוף שחמט בינלאומי. כיום מרטין מתגוררת בפריז. מרטין תמיד חיפשה את קרבתם של ישראלים. היא בעלת גינונים אירופאים. לאחרונה כתבה שני ספרים ומטרתה למכור אותם כתסריטים. לאחרונה החלה לימודי דיבוב.

11_מרטין_כהן_סולל__יריב_פיין_וגיא_כושי

קארין זלאייט, 27, גבעתיים. מעצבת אופנה ראשית בחברת 'סאקס', טבעונאית (טבעונים שלא אוכלים אוכל מחומם או מבושל). קארין נולדה וגדלה בגבעתיים, לפני חמישה חודשים חזרה מאיטליה, לאחר שחיה שם 7 שנים בהם עבדה במשרת מעצבת אופנה בכירה בדיזל. קארין הינה בחורה אינטלקטואלית, מחפשת ריגושים ומאוד ביקורתית . קארין מחפשת אהבה אבל טוענת: "מאז שחזרתי עוד לא פגשתי גבר ישראלי אחד שווה". קארין אוהבת לרוץ במכון, בפארק או בים.

קארין_זאלייט_יריב_פיין_וגיא_כושי

גברים:

אחי נתן, 26, רווק, קריית שמונה. עובד כמציל בסחנה.נולד וגדל בקרית שמונה. אביו ז"ל היה המציל המיתולוגי של הסחנה בקריית שמונה. כשאחי היה בן 16 חלה אביו בסרטן ונפטר תוך מספר חודשים. מרגע זה, הרגיש אחי שעליו להיכנס לנעליו הגדולות של אביו ולקבל על עצמו את דמות האב במשפחה. לאחר שסיים את שירותו הצבאי ביחידה קרבית נרשם וסיים בהצלחה קורס מצילים. מאז, עובד אחי בדיוק באותה עמדת הצלה שאביו עמד בה כל חייו בסחנה. אחי הוא גבר רגיש ורומנטי. המוטו של אחי בחיים: "אם אתה לא מפחד מהחלומות שלך הם לא מספיק גדולים".

אחי_נתן_-_יריב_פיין_וגיא_כושי

אלדד גלעד, 31, רווק , תל אביב. עובד בחברה המנפיקה אשרות עבודה לאוסטרליה. אלדד דתי לשעבר, נולד בגוש קטיף, ביישוב גני טל. הוא חי שם 22 שנה עד "הגירוש", כפי שהוא מכנה זאת. מאז ההתנתקות החל להרגיש בלבול בזהותו ונדד בין ירושלים, קנדה וארה"ב. לפני שנתיים חל אצלו מפנה גדול אך עם זאת מעולם לא זנח את האידאולוגיה הימנית שלו. המוטו של אלדד בחיים: "דרך ארץ קדמה לתורה". אלדד החליט לגדל זקן על מנת שבחורות "ירצו אותו בשביל מי שהוא".

אלדד_גל_עד_יריב_פיין_וגיא_כושי2

אליאב אוזן, 31, רווק, תל אביב. מקעקע. נולד בקריית גת. בגיל 12 התגרשו הוריו והוא עבר לקריית שמונה עם אחיו ואמו. בצפון למד אליאב את מלאכת הקעקוע מבן דודו. בגיל 23 החליט לעבור למרכז ולפתוח סטודיו עצמאי, שהפך לעסק מצליח. כיום, מיטב ה'סלבס' מתקעקעים אצלו. אליאב פתח גם מכון שיזוף ובר ברמת השרון. מדי יום אליאב קם בבוקר והולך להתאמן בחדר כושר. הוא מתגורר בדירה מטופחת בצפון ת"א ובמקביל מממן דירה ברמת השרון לאחיו ואמו על מנת שיוכלו לחיות לידו.

3אליאב_אוזן_-_יריב_פיין_וגיא_כושי

אלעד 'נסיך' מזרחי, 26, רווק, נתניה. 'שליח של אהבה' – רואה את עצמו כ'נסיך הקשת בענן'. נולד וגדל בנתניה. עם השנים פקדו את המשפחה של אלעד פקדו רצף של אסונות – בילדותו אימו התעוורה, ולפני מספר שנים הוריו עברו תאונת "פגע וברח" שאחריה התגרשו. אלעד בחר להתמודד עם הכאב באמצעות הפילוסופיה האינדיאנית. היום, לאחר 7 שנים של למידה עצמית, הוא מעביר בעצמו שיעורים, מעגלי שירה ומפגשי ייעוץ. אלעד מתגורר חצי מהשבוע בבית אימו על מנת לסייע לה ובחצי השני שוהה בשמורת הטבע 'שלולית החורף' בנתניה.

 אלעד_נסיך_מזרחי_יריב_פיין_וגיא_כושי

 

דורון מירן, 51, נשוי + 3, גבעתיים. זמר ים תיכוני. הזמר והיוצר של השיר 'נשבע לך לא בוגד'. דורון גדל גבעתיים. דורון הוא אחיו של סטאלוס הזמר. לטענתו, רוב מדינת ישראל יודעת מי הוא, הקריירה שלו מדשדשת 'בגלל ניהול לא נכון'. כיום הוא מופיע בתי קזינו ברחבי העולם, בחתונות 'ואם צריך גם בשווארמה'. דורון הוא איש מצחיק שחי בתחושה שמגיע לו יחס של מלך, כפי שמקבל מאשתו בבית. קבוצת הכדורגל האהובה על דורון היא בני יהודה והוא מעריץ את שחקן הכדורגל לשעבר – פלה.

דורון_מירן_יריב_פיין_וגיא_כושי

מיקי אגי, 46, רווק, מושב עולש. מאפר ומורה לאיפור, מוזיקאי (לשעבר להקת נוער שוליים),צלם ועורך סרטוני תדמית. לפני שנה עזב מיקי את תל אביב ועבר לגור בדירה קטנה במושב עולש. מיקי לקח את חייו הכי רחוק ממיקיאגי של "ציירי לך שפם". הוא חי לבד ועובד כמאפר כלות ואירועים. בביתו מגדל ערוגות תבלינים ,נהנה מאין ספור תחביבים ומתמסר לאהבתו הגדולה בעשור האחרון – תקשור עם רוחות. מיקי נהנה מהמרחק מתל אביב ומהאנונימיות המלווה את חייו כעת. הקושי היחיד שעומד בפניו הוא החיפוש אחר אהבת אמת.

מיקי_אגי__יריב_פיין_וגיא_כושי

צחי אשכנזי, 32, גרוש + ילד, לוד. נטל (סבל) ברשות שדות התעופה בישראל. בשנתיים האחרונות גר צחי בחדר נעוריו בבית הוריו בלוד. הוא מעיד שנועם, בנו הוא אהבת חייו. צחי דואג להקריא לו סיפור מדי ערב. הוא מעיד על עצמו שהתכונה הכי שלילית שלו היא שהוא דואג לבנו יותר מדי. צחי הולך פעמיים בשבוע לחדר כושר בשעות הבוקר ולאחר מכן הולך לעבודה. הוא בחור מלא בשמחת חיים ומצטיין בחיקויים. צחי מאמין בלהצליח בדרך שלו ולא להשתנות בשביל אף אחד.

צחי_אשכנזי_יריב_פיין_וגיא_כושי

קרדיט צילומים : יריב פיין וגיא כושי האדיבות קשת.

שתפו את הפוסט!