19 באפריל 2024 2:23
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הדרמה "אלמנה אדומה" ("Red Widow")

"אלמנה אדומה", הדרמה המרתקת של רשת "ABC" –

החל מה-9.12 ב-HOT Zone

7.13 מיליון איש צפו בבכורת הדרמה המותחת, שנוצרה על-ידי רוזנברג, זוכה שני פרסי ה"אמי" האוורד קליין ("המשרד") והמפיק הישראלי אלון ארניה ("בני ערובה"), ועוקבת אחר מסעה של עקרת-בית אל עולם הפשע

"אלמנה אדומה" ("Red Widow"), הדרמה של רשת "ABC" וחברת "Endemol", מבוססת על סדרת הלהיט ההולנדית "Penoza". את הסדרה מובילים ראדה מיטשל ("למצוא את ארץ לעולם לא", "סיילנט היל"), גוראן ויז'נצ'יק ("ER", "נערה עם קעקוע דרקון") והשחקן זוכה הפרסים רייד סרביידיג'ה ("סנאץ'").

7.13 מיליון איש צפו בהשקת הסדרה מלאת האדרנלין, שיצרה מליסה רוזנברג (התסריטאית שעומדת מאחורי סרטי "דמדומים" ו"דקסטר"), לצדם של זוכה שני פרסי ה"אמי" האוורד קליין ("המשרד") והמפיק הישראלי אלון ארניה ("בני ערובה"). ב"וושינגטון פוסט" נכתב ש"יש בה עומק, אמינות ואינסטינקט מסוגנן לאינטריגות משפחתיות. הופעת המשחק של מיטשל מאופקת ואמינה". "אנטרטיינמנט וויקלי" כתבו בביקורתם "הסדרה הזאת מציעה כמה הנאות אמיתיות, בראשן צוות השחקנים המשובח".

הסדרה עוקבת אחר מרתה וולרבן (מיטשל), עקרת-בית המסורה לשלושת ילדיה ובעלה, אוון (אנסון מאונט, "בנעליה"). מאחורי הפסאדה המושלמת מסתתר סיפור מסובך בהרבה, שכן אוון תומך במשפחה על-ידי ייצוא מריחואנה. מרתה מכירה מקרוב את עולם הפשע. אביה, אנדריי פטרוב (סרביידיג'ה), ושומר הראש הנאמן שלו, לותר (לוק גוס, "הלבוי 2"), הם חלק מהמאפיה הרוסית של סן פרנסיסקו. זה עולם שהיא ואחותה קאט (ג'יימי ריי ניומן, "אאוריקה") תמיד ניסו להימלט ממנו, למרות שמעולם לא באמת הצליחו.

הכל משתנה כאשר אוון נרצח בברוטאליות סמוך לבית המשפחה. הדאגה הראשונה של מרתה היא להגן על ילדיה, אך כשסוכן ה"FBI" ג'יימס ראמוס (המועמד ל"אמי" קליפטון קולינס ג'וניור, "סטארטרק") מציע למרתה צדק בתמורה לשיתוף הפעולה שלה, היא מסרבת להפנות גב למאפיה. עם הזמן, האמת על הרצח של אוון מתחילה להיחשף, ומרתה מגלה כי היא מעורב בשוד של קוקאין השווה מיליוני דולרים, מהגנגסטר האימתני ניקולה שילר (ויז'נצ'יק). אוון אמנם שילם בחייו, אך כל עוד זה תלוי בשילר, החוב לא הוחזר. כאלמנתו של אוון, האחריות נופלת על מרתה.

נרדפת הן על-ידי ה"FBI" והן על-ידי המאפיה, וכשבמקביל היא מתקשה לגלות את האמת מאחורי רצח בעלה, ומנסה לגדל שלושה ילדים אבלים בכוחות עצמה, מרתה מגלה כוח רצון, תושיה ונחישות שלא ידעה שקיימים בה. אבל כדי לנצח את אויביה במשחק המסוכן שלהם, כמה רחוק מרתה מוכנה ללכת?

לצדה של מיטשל, מככבים בסדרה גוראן ויז'נצ'יק, רייד סרביידיג'ה, סטרלינג בימון ("אבודים"), קליפטון קולינס ג'וניור, לוק גוס, סולקה מתיו, ארין מוריארטי ("שומרים על השכונה"), ג'יימי ריי ניומן, ג'ייקוב סלבטי, לי טרגזן ("מונסטר") ווויל טרבל.

החל מה-9.12, ימים שני ושלישי, בשעה 22:45, ב-HOT Zone

שתפו את הפוסט!