19 באפריל 2024 5:52
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

החיים הסודיים של בני 5 – ישראל (עונה 4)

החיים הסודיים של בני 5 – ישראל (עונה 4)

בכורה ב-yesVOD וב-STINGTV: החל מה-25.8.

שידור בימים ראשון-רביעי, 28.8-31.8, בשעה 21:15 ב-yes דוקו.

החיים הסודיים של בני 5 – ישראל

הגן של "החיים הסודיים" נפתח מחדש! נכיר 12 ילדים חדשים שמגיעים מרחבי הארץ לגן יחיד מסוגו שנותן הצצה מרתקת לחיים הסודיים של בני ה-5. בגן נפגוש את הגננים שקטי ורוי שילוו את הילדים.

העונה נכיר ילדים מיוחדים שבאים מרקעים שונים ומגוונים: מאור ואיתן, תאומים זהים מבאר שבע שמאתגרים אחד את השני ולא מסכימים על שום דבר, טליה, ילדה כובשת לב עם תסמונת דאון, מאור הרגיש שמשתף את הילדים בסיפורי העלייה של אמו מאתיופיה. לביא, גאון שחמט ומתמטיקה שמתאהב ברינאל, ילדה מסורתית מירושלים. עידו, ילד לבקן מאזור שמוכיח שהכל קטן עליו, אגם, ילדה דעתנית מאופקים, שיודעת בדיוק מה היא רוצה. הלל שחיה בעולם קסום ומצחיק משלה, גאיה הג׳ינג׳ית הפלפלית עם חוש צדק מפותח, אליאנה שגרה בשכונת התקווה אבל מועמדת לגירוש לפיליפינים וניל עם הלב הרחב שמתגייס לעזור לה.

נראה איך בני החמש רוכשים חברים חדשים, משחקים, מתחברים, רבים ואפילו מתאהבים.

נקבל הצצה למחשבות שלהם על מנהיגות, איך הם מתנהגים כשהם נדרשים לבחור בעצמם? איך הם מקבלים את מי ששונה מהם? ועל מה הם חולמים לעשות כשיהיו גדולים?

בעזרת הפסיכולוגים שרון צונץ ורונן יעקובסון נבחין בתהליכים שעוברים ילדים בני 5 וכיצד ההתנסויות שלהם היום כילדים מעצבים את עתידם כמבוגרים.

בימאית ועורכת ראשית: מוריאל ליאור | מפיקים ראשיים: שי אינס, דפנה פרנר | מפיק: אלון אליאס | עורכת בפועל: גוני עופר רמדי | מלהקת ראשית: לימור צ׳יליבון  | הופק ע"י ארצה הפקות עבור yes דוקו (4×45', ישראל, 2022)

החיים הסודיים של בני 5 – ישראל

פרקי הסדרה:

החיים הסודיים של בני 5 – ישראל

פרק 1: ביחד או לחוד? גן חדש וילדים חדשים! בני החמש רוקמים חברויות אמיצות. התאומים הזהים מאור ואיתן בתחרות ראש בראש, בעוד עידו מסביר לילדים מה זה אומר להיות ילד לבקן.

פרק 2: אחריי! הילדים לומדים על מנהיגות. מאור שם לב שהוא יוצא דופן מכולם. עידו מפתיע את טליה עם תואר שווה במיוחד וניל עוזר לאליענה ומגלה שהיא מפחדת מהשוטרים.

החיים הסודיים של בני 5 – ישראל

פרק 3: הילדים בוחרים! בגן של בני ה-5 החוקים משתנים והילדים בוחרים מה עושים. לביא, למשל, בוחר להתאהב ברינאל.

 

פרק 4: לחלום בגדול! רגע לפני שנפרדים מהגן, הילדים מגלים תמונות שלהם בגודל טבעי ומשתפים אחד את השנייה בחלומות הכי גדולים.

החיים הסודיים של בני 5 – ישראל

צילומים

שתפו את הפוסט!