29 במרץ 2024 0:08
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

החשיפות והסנסנציות בפרשת מנגנון המעקב אחר בריטני ספירס yes דוקו

חשיפות חדשות של מנגנון המעקב אחר בריטני ספירס

 על ידי החברה "Black Box" נחשפות בסרט דוקו חדש

"לשלוט בבריטני ספירס"

סרט ההמשך של הניו-יורק טיימס לסרט המועמד לאמי® שעורר סערה בעולם "לשחרר את בריטני"

סרט הדוקו "לשלוט בבריטני ספירס" ישודר ביום שלישי הקרוב, ה-5.10, בשעה22:00 בערוץ yes דוקו, yes VOD וב- STINGTV.

לשחרר את בריטני

"לשלוט בבריטני ספירס", סרט דוקו חדש מבית הניו-יורק טיימס ששודר שלשום ב- HULU, חושף את המנגנון  (שהופעל ע"י חברת האבטחה Black Box), ששלט בכל צעד בחייה של הזמרת. הסרט ישודר בשבוע הבא בyes דוקו וב- STINGTV.

במרכז סרט ההמשך החדש של הניו-יורק טיימס לסרט המועמד לאמי® "לשחרר את בריטני" – סרט שעורר סערה עולמית בהקשר לתנועת #freebritney שהעלתה לדיון הציבורי את האפוטרופסות של אביה – ניצב אלכס וולאסוב.

וואלסוב היה חלק מצוות האבטחה שנשכר ע"י אביה של בריטני, והוא מספר שנחשף לפרטים הכי מוכמנים על חייה של הזמרת במהלך שנות האפוטרופסות של אביה.

ג'יימי ספירס, באמצעות חברת האבטחה ששכר, Black Box, ניהלו מנגנון מעקב משומן, שעקב אחר כל צעד בחייה של בריטני, כולל הקלטות אודיו של חדר השינה שלה, של שיחותיה עם החבר שלה (והיום ארוסה) הדוגמן סם אסגרי, עם ילדיה, ועוד.

וולאסוב, 30, שימש במשך 9 שנים כמנהל אבטחת סייבר של Black Box, והוא החליט לחשוף את המידע שהיה בידיו לאחר ששמע את בריטני בביהמ"ש ביוני, אומרת שהֵסְדר האפוטרופסות שהיתה נתונה לו היה למעשה התעללות. הוא מביא כסימוכין הקלטות, הודעות טקסט ומיילים שמציירים תמונה עגומה של השליטה בחייה. "הבוסים שלי תמיד אמרו לי שאמצעי מעקב קיצוניים היו דרושים כדי להגן על גב' ספירס, ושהיא עצמה רצתה להיות באפוטרופסות", אמר ל-NYT. עידן ימיני, ישראלי, מנכ"ל ומייסד Black Box, טען באמצעות עורך-דינו כי "מר ימיני ובלאק-בוקס תמיד התנהלו בגבולות המקצועיים, האתיים והחוקיים, והם גאים במיוחד בעבודתם על שמירת בטחונה של הגב' ספירס במשך שנים רבות".

בימוי: סמנת'ה סטארק (ארה"ב, 2021)

שתפו את הפוסט!