24 באפריל 2024 8:02
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

"הטופ מודל הבאה" ("America's Next Top Model"), תוכנית הריאליטי חוזרת

העונה ה-16 של "הטופ מודל הבאה", תוכנית המציאות

של טיירה בנקס- החל מה-28.3 ב-HOT3 וב-HOT VOD

העונה ה-16 ממשיכה לשים דגש על עולם האופנה העילית, לאור שיתוף פעולה עם המגזין הנודע "Vogue", וצלמים, סטייליסטים ודוגמניות מתעשיית האופנה שמגיעים להתארח בשולחן השיפוט

"הטופ מודל הבאה" ("America's Next Top Model"), תוכנית הריאליטי האהובה שמפיקה ומגישה טיירה בנקס, היא אחד מלהיטיה הגדולים של רשת "CW" וחברת "CBS".

באוקטובר האחרון חודשה התוכנית, אחת מה-15 האהובות ביותר על-ידי צעירים, לעונה 21, בעוד היא משודרת במעל ל-100 מדינות ומחזיקה ב-20 גרסאות בינלאומיות. בעקבות הצלחתה יצאו ספרים, בושם, משחק קופסה ואפליקציה של "הטופ מודל הבאה".

העונה ה-16 שומרת על רף גבוה, בעקבות שיתוף פעולה מדובר עם השלוחה האיטלקית והיוקרתית של "Vogue", כשהזוכה תוביל הפקת אופנה במגזין, וכן חברת הייצוג מהגדולות בעולם, "IMG Models", שאחראית לקריירות של קייט מוס, היידי קלום ובנקס עצמה. הטון של אופנה עילית מועצם עם השתתפותם של מעצבים, צלמים, סטייליסטים ועיתונאים נחשבים מתעשיית האופנה – ביניהם המעצבות לנה מרקס ודניאלה איסה הלאייל (המעצבת החביבה על קייט מידלטון), הסטייליסטיות הנודעות רייצ'ל זו, ארין וואסון ולורי גולדשטיין, הדוגמניות אלכס ווק וסוניה דרה, צלם האופנה פרנצ'סקו קרוזיני, עורכת "Vogue" איטליה פרנקה סואזני, ומעצב התלבושות אריק דאמן ("אחת שיודעת").

"הטופ מודל הבאה" עוקבת אחר 14 נשים צעירות, השואפות להפוך לדוגמניות-על בפוטנציה. המשתתפות, המתגוררות ביחד, עומדות בפני מבחנים שבועיים שיקבעו מי מהן תעבור לשלב הבא בדרכן אל התואר הנחשק, לצד הזדמנות להתחיל את הקריירה שלהן בתעשיית האופנה, חוזים וקמפיינים. הן מודרכות על-ידי בנקס, המפגישה את המתמודדות עם בכירי התעשייה, אשר מעבירים אותן מחנה אימונים מזורז, שכולל משימות מאתגרות, מסלולי אופנה מסובכים, הפקות אופנה ואודישנים. המתמודדות יעברו את שלב המייקאובר הטראגי; קורס ההליכה על מסלול האימתני של ג'יי אלכסנדר; הפקות אופנה בראשות במאי הצילומים ג'יי מנואל; ונסיעה מדוברת למרוקו, עד הרגע החגיגי שבו תוכרז האחת והיחידה- זוכת העונה.

לצדה של בנקס, שב פאנל השופטים הבכיר, העורך האחראי לשעבר של מגזין "Vogue" ואחת מהדמויות המשפיעות בעולם האופנה, אנדרה לאון טאלי, וכן צלם האופנה נייג'ל ברקר.

החל מה-28.3, ימי שישי, בשעה 16:40, ב-HOT3 ובחינם ב-HOT VOD

שתפו את הפוסט!