20 באפריל 2024 16:37
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הכירו את הדיירים החדשים בבית האח הגדול


הכירו את הדיירים החדשים בבית האח הגדול:

מוטי גלזר, בן 62 מת"א, גרוש. בעבר ניהל מוטי את "בית הסופר", כיום הוא מעביר סדנאות שירה לילדים ומשמש גם כמנהל משרד. מוטי מגיע לאח הגדול על מנת לקדם אג'נדה קרובה לליבו והיא התחבורה הציבורית בארץ והצורך בשיפורה. מוטי דובר יידיש, סולד מפוליטיקאים ואם יזכה בתכנית הוא ירכוש מעלית לבניין בו הוא גר.

קרדיט צילום: גיא כושי ויריב פיין

ירדן עוז, בת 22 מרמת גן, רווקה. ירדן עובדת כברמנית וגרה אצל אימה. אביה (פעיל הליכוד שלומי עוז) נפטר כשהייתה בת 18 ולטענתה עד היום היא לא התגברה על מותו. על גבה היא קעקעה "I miss you father". היא מגיעה לתכנית כדי לפתוח בחיים חדשים.

קרדיט צילום: גיא כושי ויריב פיין

איתי וולך, בן 26 מת"א, רווק. סטודנט לכלכה ומדעי המחשב ולפני כן שירת כלוחם בצנחנים. איתי קרוב מאוד לאימו ועדיין גר איתה. הוא מתמודד עם גמגום מלידה ומספר שחייו עם גמגום הינם מאבק תמידי אחד גדול. כל דבר הוא אתגר גדול עבורו, בין אם מדובר בלהזמין תור לרופא, להתקשר לבנק או לדבר עם אדם זר.

קרדיט צילום: גיא כושי ויריב פיין

דידי לוזון, בת 28 מראשון לציון, נשואה. דידי עלתה לישראל מארה"ב לפני חצי שנה. היא בעלת עסק למוצרי שיער וטיפוח בארה"ב, במקור מאוהיו. היא נשואה כבר 5 שנים לשימי, ישראלי שהכירה בארה"ב. היא מעידה על עצמה כרגישה ודרמטית והיא בוכה מכל דבר קטן.

קרדיט צילום: גיא כושי ויריב פיין

 

 

אור דניאל, בת 24, רווקה, במקור מבאר שבע. דוגמנית. הגיעה לבית האח הגדול הישר ממקסיקו. בגיל 17 עזבה את בת הוריה ועברה להתגורר במרכז. האדם הכי קרוב אליה הוא סבתה, אליה היא מאוד קשורה. היא מגדירה את עצמה כשטותניקית והיא מכורה לשוקולד.

קרדיט צילום: גיא כושי ויריב פיין

שתפו את הפוסט!