24 באפריל 2024 6:21
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הכירו את ילדי מחזור ב' של "בית ספר למוסיקה"

בית ספר למוסיקה חוזרת לעונה שנייה עם  17 תלמידים בגילאי
8-13 מכל רחבי הארץ:

צלם- רונן אקרמן

תלמידי הכיתה של יהורם גאון :

שלמה זיכל (11) – בן לשושלת חזנים, גר באלעזר שבגוש עציון. סבו נפתלי הרשטיק הוא חזן מפורסם ושלמה שר עמו בבתי כנסת בארץ ובחו"ל. הוא לומד אורגן וקצת גיטרה, משחק כדורסל, מתאמן בג'ודו ומאוד אוהב לקרוא, בעיקר היסטוריה ופנטזיה. עכשיו הוא מתעניין מאוד בעת העתיקה וימי הביניים ואפילו יודע לקרוא כתב חרטומים.

 

יעקב ויוסף בן שבת (11) – צמד התאומים גרים בירושלים בשכונת נווה יעקב. אביהם חזן ופייטן, ויש להם 8 אחים. התאומים מספרים שהכי כיף בערב שבת כשכולם מתכנסים יחד. יעקב ויוסף מאוד אוהבים את השכונה שבה הם גרים, בה הם מבלים עם חברים, הולכים לתנועת בני עקיבא ולומדים שחייה בבריכה.שניהם גם אוהדים של בארסה.

נדב פרץ (9) – מחולון.נדב לומד בפרוייקט מצויינות של עיריית חולון בשם "רופאים צעירים" והתאהב בתחום. נדב קורא ספרי רפואה. כשיהיה גדול נדב רוצה להיות רופא מוח בבוקר ובערב כזמר.

גאיה ממן (9) – מקיבוץ להבות חביבה. גאיה אוהבת להאזין למוסיקה ישראלית ולזמרות כמו עופרה חזה, מירי אלוני ואחינועם ניני. גאיה שרה בבית עם אבא שמנגן בגיטרה ויודעת מילים להמון שירים ישראלים. היא לומדת ריקוד ג'אז ואף זכתה פעמיים בתחרות כישרונות של בית ספרה.

 

תלמידי הכיתה של קרן פלס :

מיה פרנקל קציר (9) – ממושב משמרת. מיה חברה במקהלת "מורן" והופיעה עם המקהלה בשנה האחרונה באופרה הישראלית. בנוסף לשירה היא גם רוקדת וכשתגדל היא רוצה להיות בלהקה צבאית, או מהנדסת. מיה בת למשפחה מוזיקלית ואבא שלה מלמד אותה נגינה בפסנתר.

 

דור אפרים (12) – גר בנשר וחבר בלהקה הייצוגית של נשר. דור מספר שהוא שר מאז ומתמיד ואפילו השתתף בתחרות שירה בערוץ הילדים. הוא אוהב מוסיקה "מזרחית שקטה" ובעיקר את הבלדות של אייל גולן. כשיהיה גדול הוא רוצה לגור בת"א או באילת ולעבוד במוסיקה.

 

עילי אבידני (10) – גר בירושלים. אבא של עילי מוזיקאי, שר ומנגן באירועים. כל ארבעת אחיו מנגנים על מספר כלים ועילי הוא הזמר של הבית. עילי אוהב מוסיקה חסידית ומזרחית. עילי מקווה יום אחד להיות פייטן בבית הכנסת וזמר.

 

 

ירח לין טוחולוב (12) – גרה בקציר ויש לה שני חתולים, כלב, תרנגולות וברווז. אביה מגיע מסין ואת שמה המיוחד קיבלה משום שאמא שלה נהגה להביט מדי לילה מבעד לחלון בקציר על הירח והחליטה שלצאצא הראשון שלה תקרא ירח. הזמרות האהובות עליה הן כריסטינה אגילרה ואדל והיא מקווה בעתיד להצליח כזמרת, דוגמנית ואשת עסקים.

תלמידי הכיתה של משה פרץ :

פריאל רובין (8) – מבת ים. בגיל חמש המליצה הגננת להורים לפתח את כישרון השירה של פריאל, הם לקחו אותה לקונסרבטוריון וכבר באותה שנה זכתה במקום שני בתחרות בין לאומית. אביה מנגן בקלרינט וגם מאמן נבחרת ישראל בעיצוב שיער. כשתהיה גדולה היא רוצה להיות מורה לפיתוח קול.


אגם בוחבוט (9) – גרה בבאר שבע. יש לה אח גדול אחד גם הוא זמר, ממנו היא לומדת שירים ומאוד אוהבת לשיר איתו בדואט וללכת להופעות שלו. אגם לומדת פיתוח קול והיא גם בחוג מחול מודרני. יש לה יומן סודי מתחת לכרית בו היא כותבת מידי יום. כשתגדל רוצה להיות זמרת מזרחית מצליחה וגם ללמוד באוניברסיטה.

 

בר ראובן (11)- מרמת גן. בר שיחק כשוער דורגל בקבוצת "הכח רמת גן" אבל החליט לפרוש לטובת המוסיקה והיום הוא ממשיך לשחק עם חברים ואוהד את בית"ר ירושלים. כבר שנתיים שהוא צמוד לגיטרות שלו – קלאסית וחשמלית. בר אוהב מוסיקה מזרחית והזמר האהוב עליו הוא משה פרץ.

 

שיר ביטון (12) – מירושלים. לשיר אח ושלוש אחיות גדולות ממנה. היא מנגנת בגיטרה ופסנתר. התחילה ללמוד השנה בחטיבת הביניים, במגמת מחול. לאחרונה הצטרפה ללהקת "מעורב ירושלמי". הכי אוהבת את ג'סטין ביבר ומשה פרץ. אם לא יצליח לה להיות זמרת ונגנית, להיות עורכת דין נשמע לה נחמד.

 

תלמידי הכיתה של מתי כספי :

זואי דגן (9)  – גרה בהרצליה. מוסיקה היא חלק משמעותי בחיי המשפחה ואביה עוסק בתחום. זואי מעריצה את להקת וואן דיירקשן ויודעת לחקות את מיי פיינגולד. היא רוצה לנגן על לנגן על גיטרה חשמלית וכשתגדל, היא רוצה להיות מורה מחנכת או כוכבת פופ ענקית.


אדי (אדריאן) שוקחא (12) – מחיפה. לומד בביה"ס האיטלקי בעיר. אדי רקד ריקודים סלוניים ואף ניצח בתחרות רוקדים עם ילדים ובתחרויות בחו"ל, אך כיום הוא מתמקד במוסיקה. אוהב את עידן רייכל ומירי מסיקה, אך מאזין בעיקר לפופ לועזי ולזמרות כמו אדל ואיימי ווינהאוס. אדי עיצב את חדרו בעצמו וכשיהיה גדול הוא חולם להיות מעצב פנים.


פיני פולטוב (13) – גר בפתח תקווה. בבית קוראים לו פנחס. הוריו ואחיו נולדו באוזבקיסטן. פיני מנגן על אורגן ותוף ויש לו גם מיקסר של תקליטנים, כמו לאחיו הדי ג'יי. פיני לומד בתיכון דתי לבנים בלבד וחולם להיות זמר, אבל רוצה גם מקצוע ביד – להיות עורך דין או לעבוד במחשבים.

שיר אורדו (13) – מראשון לציון. שיר היא תלמידה מצטיינת שלומדת בכיתת מופ"ת למצוינות. אמה היא מרצה למוסיקה, מורה לכינור וכנרית, והיא המודל של שיר. שיר לומדת מאמה נגינה על כינור מגיל 8, היא משתתפת במחנות נגינה והיא חברה במקהלת "בת קול" – מקהלה קלאסית המופיעה ברחבי העולם ובארץ. שיר אוהבת מוסיקה קלאסית וגם פופ לועזי כמו אדל וכריסטינה אגילרה. כשתהיה גדולה היא חולמת להיות זמרת בינלאומית.

צילומים צלם- רונן אקרמן

שתפו את הפוסט!