19 באפריל 2024 9:21
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

המיני-סדרה המדוברת "אשתי הפוליטיקאית"- בהוט


 

2.5 מיליון איש צפו בפרק בכורת הדרמה המוערכת, מהיוצרת זוכת ה"BAFTA" פולה מילן ("סוף המשחק"), שעוקבת אחר יחסי הכוחות בין זוג פוליטיקאים נשוי ומצליח, ועלתה לכותרות לאור סצנת מין שערורייתית.

טיימס: "אתם תרצו לראות את זה, ולדבר על זה עם החברים שלכם"

"אשתי הפוליטיקאית" ("The Politician's Husband"), המיני-סדרה בת שלושת הפרקים של רשת "BBC" הבריטית, הייתה לאחת מהסדרות המסקרנות של השנה.

מאחורי הפרויקט עומדת זוכת ה"BAFTA" ופרס גילדת התסריטאים פולה מילן ("סוף המשחק", "אהבה מטורפת"), לצדם של הבמאי זוכה ה"BAFTA" סיימון קלאן ג'ונס והמפיק המועמד ל"אמי" דיוויד אוקין ("מנספילד פארק").

את צוות השחקנים היוקרתי מובילים דיוויד טננט ("דוקטור הו", "ברודצ'רץ'"), זוכה פרסי "אמי", "BAFTA" וארבעת פרסי הטלוויזיה המלכותית, ואמילי ווטסון ("לשבור את הגלים", "האפר של אנג'לה"), שבמהלך הקריירה הענפה שלה הייתה מועמדת לשני פרסי אוסקר, וגרפה פרסי "BAFTA", אוסקר אירופי ופרס הטלוויזיה המלכותית. לצדם מככבים אד סטופרד ("הפסנתרן") ורוג'ר אלם ("המלכה").

2.5 מיליון איש צפו בפרק השקת הסדרה, שעשתה רעש בעקבות סצנת אונס סאדיסטית וגראפית. ב"טלגרף" נכתב שהיא "עשויה היטב ואמינה". ה"גרדיאן" כתבו בביקורתם ש"יש כמות של דברים ליהנות מהם ב"אשתי הפוליטיקאית". היא מהנה וגם עגומה. ווטסון וטננט נהדרים ומשכנעים". ב"אינדיפנדנט" כתבו "היא מבדרת ומענגת, צוות השחקנים איכותי והמתח הרגשי גדול". ב"טיימס" נכתב- "אתם תרצו לראות את הסיפור הזה, ואתם תרצו לדבר עליו עם חברים שלכם".

גם בארץ זכתה "אשתי הפוליטיקאית" למחמאות. ב"פנאי פלוס" נכתב עליה "משחק הכוח הזוגי הוא שהופך את "אשתי הפוליטיקאית" למענגת. נכס מהותי נוסף מוצאת "אשתי הפוליטיקאית" בשחקנים המבריקים שלה. לבד מכך, המיני-סדרה כולה מתאפיינת בעשייה טיפ-טופ, אלגנטית ומוקפדת". ב"ישראל היום" נכתב "הדרמה היצרית הופכת למערבולת תוססת, אלימה וקדחתנית. זה יהיה מכוער. וממכר".

"אשתי הפוליטיקאית" היא דרמה על נישואים, כוח ופוליטיקה. איידן הוינס (טננט) ופריה גרדנר (ווטסון) הם הזוג המוזהב של הפוליטיקה הבריטית. איידן הוא שר בכיר בקבינט שנמצא בנסיקה, והגיע לפרלמנט מונע על-ידי אידיאלים. לאחר שבנו נוח (אוסקר קנדי, "תקוות גדולות") אובחן כלוקה בתסמונת אספרגר, איידן הרשה לעצמו להישאב אל משחקי הכוח של ווסטמיניסטר, שהעניקו לו דרך להתחבא. רעייתו פריה, שרה זוטרה, נאלצה לשים את הקריירה שלה בהקפאה לטובת בעלה וילדיה, ולספק יציבות למשפחה.

כחלק מספין פוליטי ערמומי, איידן מתפטר, אך התוכנית משתבשת כאשר חברו הטוב ושר הקבינט ברוס באביש (סטופרד) בוגד בו ומסכל את המהלך, מה ששולח את איידן אל המושבים האחוריים. כאשר מוצעת לפריה העמדה הבכירה שהותיר בעלה בקבינט, ההשפלה מתעצמת. מנוע על-ידי התשוקה לנקום על נפילתו, ומאוים באופן הולך וגובר מצמיחתה המטאורית של אשתו, איידן מהמר על הכל ומנסה להשיב באמצעותה את מעמדו. הסדרה היא משל מותח על האינטריגות הפוליטיות והדינאמיקות במשתנות בין המינים במוסד הנישואים.

לצדם של ווטסון וטננט, מככבים בסדרה אד סטופרד, רוג'ר אלם, ג'ק שפרד ("הבריחה מסוביבור"), זוכת ה"BAFTA" אנה מריה מרינקה ("סקס טראפיק"), אוסקר קנדי ולוסי האטצ'ינסון ("פרומותאוס").

27.12, יום שישי, בשעה 21:00, ב-HOT3 ובבכורה בחינם ב-HOT VOD

שתפו את הפוסט!