19 באפריל 2024 17:34
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

"המנטליסט" ("The Mentalist"), הדרמה המשטרתית

"המנטליסט", דרמת הלהיט של רשת "CBS", בכיכובו של סיימון בייקר- החל מה-11.11 ב-HOT Zone

 The Mentalist

בייקר ("השטן לובשת פראדה", "התמוטטות") היה מועמד לפרסי "אמי" ו"גלובוס הזהב" על תפקידו כפטריק ג'יין, מדיום טלוויזיוני מזויף שמסייע לפתירת תיקים משטרתיים מורכבים. כעת, מגיעה אחת מהסדרות הנצפות בארה"ב, ששודרה בהצלחה במשך שש עונות, לרצועה יומית ב-HOT Zone

 

"המנטליסט" ("The Mentalist"), הדרמה המשטרתית שמפיקה חברת "Warner Bros", היא אחת מהסדרות הגדולות והיציבות של רשת "CBS".

 

ברונו הלר ("רומא") הוא היוצר של הסדרה הפופולארית, כשלצדו המועמד ל"אמי" דניאל סרון ("דקסטר") וכריס לונג ("בנות גילמור"). 17.5 מיליון איש צפו בעונת הבכורה שלה, והפכו אותה לסדרה החדשה הנצפית ביותר לשנת השקתה. לאורך השנים היא הייתה מועמדת לפרסי "אמי" ו"גלובוס הזהב", וזכתה בפרס ה"People's Choice" לדרמה החדשה הטובה ביותר.

 

בהתמדה, טיפסה "המנטליסט" למקום ה-3 ברשימת הסדרות המצליחות בארה"ב, כשהיא עוקפת את "האנטומיה של גריי" ו"עקרות בית נואשות". במאי האחרון, אחרי ששודרו שש עונות ו-138 פרקים של סדרת הפשע, חידשה רשת "CBS" את "המנטליסט" לעונה שביעית ואחרונה, שצפויה לעלות בשנה הקרובה. במקביל, משודרת הסדרה ברשת הכבלים "TNT".

 

את "המנטליסט" מגלם סיימון בייקר, שכיכב בסרטים "השטן לובשת פראדה", "ארץ המתים", "התמוטטות", "סודות אל איי" ו"הצלצול 2". בשנה שעברה קיבל בייקר כוכב בשדרת הכוכבים בהוליווד. בסדרה הוא מגלם את פטריק ג'יין, מתחזה למדיום וסמי-סלבריטאי שזנח את הקריירה הטלוויזיונית שלו בעקבות רציחתן של אשתו ובתו על-ידי רוצח סדרתי.

 

עם פרישתו, מצטרף ג'יין כיועץ ללשכת החקירות של קליפורניה (CBI), שם הוא משתמש ביכולות האבחנה המתקדמות שלו – אותן הפגין כאשר "קרא מחשבות" כביכול. לג'יין יש כשרון יוצא מן הכלל לפתירת תיקים רציניים בפרופיל גבוה, דבר עליו מקבל הכרה רבה מעמיתיו.

 

למרות זאת, מנהלת הצוות הקשוחה, תרזה ליסבון (רובין טוניי, "סוף העולם", "נמלטים"), עדיין מתנגדת בפומבי לקבל אותו לשורות הצוות שלה, לאור העובדה שהוא פועל כנגד הפרוטוקול, גישתו התיאטרלית, הנרקיסיסטית וחסרת הגבולות, וכן עברו הסלבריטאי כ"מדיום" שקרי. אך גם היא מכירה בלית ברירה בתועלת של ג'יין. הצוות של ג'יין כולל את הסוכנים קימבל צ'ו (טים קאנג, "רמבו"), וויין ריגסבי (אוויין יאומן, "דור מזוין") וגרייס ון פלט (אמנדה ריגטי, "האו.סי"), שאמנם מתקשים לקבל את הגישה המשוחררת של ג'יין, אך מעריצים את הכריזמה שלו ואת יכולותיו המופלאות.

 

בסדרה מככבים סיימון בייקר, רובין טוניי, טים קאנג, אוויין יאומן ואמנדה ריגטי.

 

החל מה-11.11, ימים ראשון-חמישי, בשעה 22:00, ב-HOT Zone

שתפו את הפוסט!