19 באפריל 2024 1:59
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הסיטקום "ברוקלין תשע-תשע" ("Brooklyn Nine-Nine") בהוט

כוכב "סאטרדיי נייט לייב" ביל היידר מגיע להתארח בעונה החדשה של הקומדיה זוכת ה"אמי" ו"גלובוס הזהב"

 

???????????????????

 

"ברוקלין תשע-תשע" ("Brooklyn Nine-Nine") היא סדרה קומית של רשת Fox מבית היוצר של המפיקים והתסריטאים זוכי ה"אמי" דן גור ומייקל שור ("מחלקת גנים ונוף"). העונה השלישית של הקומדיה המופרעת, שגרפה שני פרסי "גלובוס הזהב" (הקומדיה הטובה ביותר והשחקן הטוב ביותר בקומדיה), שני פרסי "אמי" ופרס בחירת המבקרים וחודשה לעונה רביעית, מגיעה ל-HOT קומדי סנטרל.

 

"ברוקלין תשע-תשע" עוסקת בתחנת המשטרה הניו יורקית ובעיקר בכוכב העולה שלה, הבלש ג'ייק פרלטה (זוכה ה"אמי" ו"גלובוס הזהב" אנדי סמברג, "סאטרדיי נייט לייב"), שמחזיק בשיא מעצרים ואגו ענק למרות שמעולם לא נאלץ לעבוד קשה מדי או להיצמד לחוקים. אחרי הגעתו של קצין חדש וקשוח לתחנה, הולט (זוכה ה"אמי" אנדרה ברואר, "רצח מאדום לשחור"), מעמדו של ג'ייק מתערער והוא נאלץ להיאבק על מקומו.

 

בעונה השלישית, הולט עוזב את התחנה ומפנה את מקומו לקפטן חדש וקפדן (זוכה ה"אמי" ביל היידר, "אסון מהלך", "סאטרדיי נייט לייב", "מינדי"). לתחנה מגיעים לביקור גם שני בלשים שבדים (אנדרס הולם, "המדריך לסינגלס", "עובדים מצטיינים" וריקי לינדהולם, בקרוב בסרט הלגו המוקדש לבטמן), בעוד שבלש ותיק שחוזר ממשימה כסוכן סמוי מסבך את הולט וג'ייק עם ראש ארגון פשע רצחני ומסוכן במיוחד.

 

לצידם של ברואר וסמברג מככבים גם טרי קרוז ("כולם שונאים את כריס"), מליסה פומרו ("אחת שיודעת"), זוכה ה"סאג" ג'ו לו טרוליו ("רינו 911", "סופרבאד"), סטפני ביאטריז ("משפחה מודרנית") וצ'לסי פרטי ("מחלקת גנים ונוף"). להופעות אורח יגיעו העונה קייטי סגל ("נשואים פלוס", "ילדי האנרכיה"), מרי לין רייסקוב ("24"), דניס הייסברט (שכיכב אף הוא ב-"24"), איידה טורטורו ("הסופרנוס"), קייט פלאנרי ("המשרד"), ניסי נאש ("מלכות הצעקה", "רינו 911") ודיימון ווייאנס ג'וניור ("הכל לטובה", "הנערה החדשה").

 

החל מה-12.3, ראשון-חמישי ב-22:30 ב-HOT קומדי סנטרל

שתפו את הפוסט!