25 באפריל 2024 8:37
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הסיטקום " ממי " "Mom"

 

 

8.3 מיליון איש צפו בעונת הבכורה של הקומדיה המדוברת, שעוקבת אחר אם חד-הורית בתהליך גמילה מאלכוהול, שנאלצת להתמודד עם חזרתה של אמה המתנכרת לחייה. אחרי שהוכתרה לקומדיה החדשה ה-3 הכי נצפית של עונת הסתיו האחרונה, חודשה הסדרה לעונה נוספת

 Mom

"ממי" ("Mom"), הסיטקום של רשת "CBS" וחברת "Warner Bros", נוצר על-ידי המפיק ויוצר הטלוויזיה המצליח צ'אק לורי, שאחראי ללהיטים כמו "דארמה וגרג", "שני גברים וחצי", "מייק ומולי" ו"המפץ הגדול".

 

לצדו של לורי, עומדים מאחורי הסדרה זוכה ה"אמי" אדי גורודצקי ("שני גברים וחצי", "המפץ הגדול") וניק בקיי ("מלך השכונה"). גולת הכותרת של "ממי" הוא ללא ספק צוות השחקנים המשובח שלה, בהובלת שתיים מהשחקניות המוערכות ביותר בהוליווד, אנה פאריס ואליסון ג'ני.

 

זהו תפקידה הטלוויזיוני הראשון של פאריס, שהייתה מחוזרת תקופה ארוכה על-ידי רשתות השידור אחרי קריירה עשירה בקולנוע. פאריס, שפרצה בסדרת שוברי הקופות הפרודיים "מת לצעוק", כיכבה לאורך השנים ב"אבודים בטוקיו", "הדיקטטור", "בית השפנפנות", "הר ברוקבק", "הסופר אקסית שלי" ו"מה המספר שלך".

 

ג'ני הגיעה לתודעה בסדרת המופת "הבית הלבן", תפקיד שהוביל לזכייה בארבעה פרסי "אמי" לצד שלל פרסים נוספים. בנוסף, כיכבה ג'ני בסרטים כגון "אמריקן ביוטי", "השעות", "צבעי השלטון", "סופת קרח", "האחות בטי", "היירספריי", "ג'ונו" ו"העזרה". במקביל לתפקידה ב"ממי", מככבת ג'ני ב"הסקס של מאסטרס" (שתשוב החודש לעונה שנייה ב-HOT3) והיא צפויה לככב בלא פחות משישה סרטים בשנה הקרובה.

 

8.3 מיליון איש צפו בממוצע בעונת הבכורה של הסדרה, ומיצבו אותה כקומדיה החדשה ה-3 הכי נצפית של עונת הסתיו האחרונה, ואחת מעשר הקומדיות המצליחות ביותר כיום. בעקבות הצלחתה, חידשה רשת "CBS" את "ממי" לעונה שנייה במרץ האחרון. הסדרה זכתה בפרס מיוחד מטעם האקדמיה לטלוויזיה, ובשבוע האחרון גרפה את פרס המבקרים לשחקנית המשנה הטובה ביותר בקומדיה, עבור ג'ני. להופעות אורח מדוברות מגיעים במהלך העונה ג'סטין לונג, זוכת האוסקר אוקטביה ספנסר, קווין פולק ("החשוד המידי") וניק זאנו ("מרוששות").

 

גם המבקרים החמיאו לסיטקום ושיבחו אותו על תצוגות המשחק והקונספט המקורי שלו. ב"ניו יורק טיימס" נכתב שהיא "שנונה ומתוקה, פרובוקטיבית בצורה ייחודית, וחורגת מהנורמות של רוב הסדרות האחרות. "ממי" מתייחסת בקלילות לבעיה רצינית ומצליחה להישאר נבונה ורגישה". ב"וול סטריט ז'ורנל" נכתב ש"שום דבר מהחומרים שבהם "ממי" עוסקת נשמע כמו קומדיה, אבל היא אכן קומדיה, קומדיה חכמה, רלוונטית ומעודכנת, שמועשרת בצוות שחקנים מצוין, מלאה בשנינות ושופעת חום". ב"טי וי גייד" נכתב "היא תגרום לכם לצחוק בקול רם. עוקצנית, חריפה ובאופן בלתי צפוי נוגעת ללב. ג'ני סנסציונית". "ניו יורק מגזין" כתבו "בעזרת קאסט נפלא והומור לא אכזרי, ל"ממי" יש המון פוטנציאל. היא נשכנית, מטורפת ויותר אנושית ומעוררת הזדהות משאר הקומדיות של לורי. צוות השחקנים קרוב למושלם, פאריס היא השחקנית הקומית הטובה של דורה, וג'ני באותה קטגוריה עילית". ב"וראייטי" נכתב "מלוטשת, יציבה ומלוהקת היטב. ג'ני קולעת למטרה". ב"ניו יורק פוסט" נכתב "פאריס וג'ני זוהרות, הבדיחות קורעות מצחוק והדיאלוגים אלגנטיים. "ממי" מפתיעה לטובה".

 

"ממי" היא קומדיה משפחתית נועזת שמגוללת את סיפורה של כריסטי (פאריס), אם חד-הורית ומלצרית, שארבעה חודשיים חלפו מאז שתתה בפעם האחרונה. פיכחותה הטרייה העניקה לה את היכולת לראות את חייה בצורה ברורה, ולהבין שהיא לא אוהבת את מה שהיא רואה. כעת היא מוכרחה לנסות ולהתיר שנים של החלטות פזיזות על-מנת ליצור חיים טובים יותר לה ולשני ילדיה. אך לא משנה לאן היא פונה, עומדים אתגרים לפניה – החשק העז לשתות שוב, הרומן שהיא מנהלת עם הבוס הנשוי שלה גבריאל (נייט קורדרי, "הדיילי שואו"), הניסיון לגדל את בנה רוסקו (בלייק גארט רוזנטל) למרות ההשפעה הרעה של אביו בקסטר (מאט ג'ונס, "שובר שורות"), והמאמצים לשכנע את בתה ויולט (סיידי קלבנו, "מליסה וגו'אי") לעשות החלטות טובות יותר מאלו שהיא עשתה בצעירותה. אך פיכחותה עומדת למבחן כאשר אמה המתנכרת וחסרת האחריות, בוני (ג'ני), מכורה לשעבר בעצמה, מופיעה מחדש בחייה, ולהוטה לחלוק 'תובנות' על טעויותיה הרבות של בתה. כריסטי מנסה להישאר חיובית בעוד היא פוסעת בדרך חדשה, אך היא ניצבת מול מאבק מפרך, כשהיא מוקפצת בקבוצת תמיכה מגוחכת ולא מתפקדת.

 

לצדן של פאריס וג'ני, מככבים בסדרה נייט קורדרי, מאט ג'ונס, סיידי קלבנו, בלייק גארט רוזנטל, ספנסר דניאלס ("סיפורו המופלא של בנג'מין באטן"), פרנץ' סטיוארט ("מפגשים מהסוג האישי") ומימי קנדי ("חצות בפריז").

 

החל מה-9.7, ימים ראשון-חמישי, בשעה 22:30 ב-HOT קומדי סנטרל ובחינם ב-HOT VOD

שתפו את הפוסט!