25 באפריל 2024 5:12
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

"הסקס של מאסטרס" ("Masters of Sex") עונה חדשה

 

העונה החדשה של הדרמה המצליחה "הסקס של מאסטרס"- החל מה-22.7 ב-HOT3 וב-HOT VOD

 

זוכת ה"אמי" שרה סילברמן מצטרפת למייקל שין וליזי קפלן בעונה השנייה של הסדרה המדוברת ועטורת השבחים מבית רשת הכבלים היוקרתית "Showtime", שהייתה להשקה השנייה הכי חזקה בתולדות הרשת, וגרפה את פרס המבקרים ואות כבוד ממכון הקולנוע האמריקאי

 Masters of Sex 2

"הסקס של מאסטרס" ("Masters of Sex"), הדרמה התקופתית של רשת הכבלים "Showtime" וחברת "Sony", חוזרת בעונה שנייה שתעלה ב-HOT בסמוך לעלייתה בארצות-הברית.

 

את הסדרה, המבוססת על ספרו של תומאס מאייר "Masters of Sex: The Life and Times of William Masters and Virginia Johnson", יצרו המועמדת ל"אמי" מישל אשפורד ("הפסיפיק", "ג'ון אדאמס"), הבמאי המועמד לאוסקר ג'ון מאדן ("שייקספיר מאוהב") והמפיקה שרה טימברמן ("צדק פרטי").

 

מי שמובילים את הסדרה הם השחקן זוכה הפרסים מייקל שין, שהיה מועמד לפרסי "אמי", "גלובוס הזהב" ו"BAFTA", גרף את פרס הטלוויזיה המלכותית בבריטניה, ומוכר בזכות הופעות בלתי נשכחות בסרטים כמו "המלכה", "פרוסט/ניקסון", "חצות בפריז", "אליס" ו"טרון: המורשת"; וליזי קפלן, שכיכבה בסרטים "ילדות רעות", "קלוברפילד", "127 שעות" ו"החברה של החבר הכי טוב שלי", כמו גם בסדרה "דם אמיתי". לצדם משתתפים זוכה שני פרסי "גלובוס הזהב", שלושת פרסי ה"אמי" ופרס ה"גראמי" בו ברידג'ס ("היורשים", "נערי בייקר המופלאים") וזוכת ארבעת פרסי ה"אמי" אליסון ג'ני ("הבית הלבן", "אמריקן ביוטי").

 

4.8 מיליון איש צפו בעונת הבכורה של הסדרה מלאת ההייפ, נתון כפול מכמות הצופים לה זכתה "הומלנד" לדוגמה. לאור נתוני הצפייה הגבוהים, שמיצבו אותה כבכורה השנייה הכי מצליחה בתולדות רשת "Showtime", חודשה הסדרה לעונה שנייה באוקטובר האחרון, זמן קצר לאחר עלייתה. בשנה החולפת גרפה "הסקס של מאסטרס" את פרס מכון הקולנוע האמריקאי ואת פרס המבקרים (על משחקה של ג'ני), והייתה מועמדת לשני פרסי "גלובוס הזהב", בראשם הפרס לסדרת הדרמה הטובה ביותר.

 

הסדרה זכתה מידית לאהדה אבסולוטית בקרב המבקרים, שהעניקו לה את המקום ה-5 במדד הסדרות הטובות של 2013, כשהיא עוקפת מותגים כמו "מד מן" ו"בית הקלפים". "הסקס של מאסטרס" היא הסדרה החדשה השנייה שהגיעה לראש הטבלה, מאחורי "כתום זה השחור החדש". "וושינגטון פוסט", "טי וי גייד", "ניו יורק מגזין", "טיים" ו"לוס אנג'לס טיימס" מיצבו אותה ברשימות שלהם ל-10 הסדרות הטובות של השנה.

 

גם בארץ זכתה הסדרה לביקורות משבחות. ב"הארץ" נכתב שהיא "סדרה ממש טובה ומושכת. יצירה בוגרת ונבונה, המספרת סיפור מעניין, דרך גיבורים מרתקים ושחקנים טובים". ב"ישראל היום" נכתב "אין סדרה לוהטת ממנה כרגע בסביבה, ואין לה מתחרה". ב"פנאי פלוס" נכתב ש"ל"סקס של מאסטרס" יש כמה הפתעות בשרוול. יצירה מלוטשת, מבדרת וסקסית להפליא. איזה כיף". ב"Ynet" נכתב "הדיון הישיר והפתוח של "הסקס של מאסטרס" מהווה גם דרמה מעניינת וגם שיעור מצוין בחינוך מיני ורגשי". ב"וואלה" נכתב "כיפית, נגישה, לא מתאמצת ולא מאמצת. טבעית, חסרת בושה ומענגת לכל המשתתפים". ב"Mako" נכתב "הסדרה הכי סקסית בטלוויזיה. הדבר הכי מרענן שנחת על המסכים שלנו בזמן האחרון".

 

לעונה החדשה מצטרפים הקומיקאית והשחקנית זוכת ה"אמי" שרה סילברמן (בת-זוגו של כוכב הסדרה שין), המועמד ל"גלובוס הזהב" דני יוסטון ("הטייס"), קיקי פאלמר ("לחלום באותיות"), בטסי ברנדט ("שובר שורות"), זוכה ה"טוני" קורטני ב. ואנס ("המרדף אחרי אוקטובר האדום"), זוכה ה"טוני" וה"גראמי" רנה אוברז'ונואה ("מ.א.ש", "בנסון") וזוכה ה"טוני" כריסטיאן בורלה ("סמאש", "צלילי המוזיקה").

 

"הסקס של מאסטרס" עוקבת אחר חייהם המקצועיים והאישיים של ד"ר וויליאם מאסטרס (שין) ווירג'יניה ג'ונסון (קפלן), חלוצי חקר מיניות האדם שיזמו אבחון מהפכני בשנות השישים. המחקר שלהם, שהצית את מהפכת המיניות, הביא אותם מבית-חולים לימודי לשער המגזין היוקרתי "טיים". חייהם האישיים של מאסטרס וג'ונסון היו לא פחות מרתקים, מורכבים וחושפניים מגוף עבודותיהם. הוא גניקולוג ומדען מבריק, והיא אם חד-הורית וקרייריסטית שהקדימה את זמנה. שיתוף הפעולה בן עשרות השנים, שנמשך מסוף שנות החמישים ועד סוף שנות התשעים, הביא לנישואיהם של השניים. מי שהקיף את הזוג התקשה להבין ולמצוא את מקומו בעולם החדש והאמיץ של מאסטרס וג'ונסון.

 

לצדם של שין וקפלן, מככבים בסדרה קייטלין פיטג'רלד ("זה מסובך"), טדי סירס ("סינגל מן"), אנאלי אשפורד, בו ברידג'ס, אליסון ג'ני, ג'וליאן ניקולסון ("אוגוסט: מחוז אורנג'"), רוז מקאייבר ("מבט מגן עדן") וגרג גרונברג ("גיבורים")

 

החל מה-22.7, ימי שלישי, בשעה 22:15, ב-HOT3 ובחינם ב-HOT VOD

שתפו את הפוסט!