18 באפריל 2024 13:56
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הסרטים הכי מדוברים שמכים גלים בעולם מגיעים ל- yes דוקו

 

"לעזוב את נֶוֶורְלֶנְד" על הגילויים החדשים לגבי מייקל ג'קסון

"לשרוד את אר קלי" על מעלליו של הראפר המפורסם

ישודרו בישראל ב-yes דוקו

"לעזוב את נוורלנד" ישודר ב- yes דוקו וב- STINGTV בצמוד לבכורה הטלוויזיונית בארה"ב ובאנגליה!

 

 לשרוד-את-אר-קלי-קרדיט-תמונה - יס דוקו

לשרוד-את-אר-קלי-קרדיט-תמונה – יס דוקו

לפני פחות משבועיים הוקרן בהקרנת בכורה עולמית בפסטיבל סאנדנס הסרט בן ארבע השעות "לעזוב את נוורלנד", ועורר תשומת לב עולמית. גם המפגינים מחוץ לאולם ההקרנה בפארק סיטי, יוטה, לא עזרו לעצור את שטף הידיעות שזרמו מהכּתבים שנכחו בפרמיירה. סרטו של דן ריד (שסרטו הקודם "צייד הפדופילים" שודר גם הוא ב-yes דוקו), מביא את סיפורם של ווֵייְד רוֹבְּסוֹן וג'יימס סֵיְיפְצַ'אק, שכאשר היו ילדים קטנים (בני 7 ו-10), ניהלו מערכת יחסים עם אייקון הפופ מייקל ג'קסון. אלא שרק שנים רבות לאחר מכן, השניים התוודו על אופייה האמיתי של מערכת היחסים הזו. תוך שילוב תמונות סטילס וקטעי וידאו ואודיו שצולמו והוקלטו ע"י הילדים ובני משפחותיהם ונחשפים בסרט לראשונה, וּוִידוּיים כּנים וישירים אל מול המצלמה – מציג הסרט, שלב אחר שלב, את סיפורם המצמרר.

leaving_neverland יס דוקו
leaving_neverland
יס דוקו

הסרט ישודר בבכורה טלוויזיונית עולמית בארה"ב ברשת HBO ובאנגליה ב- Channel 4ו- 24 שעות לאחר מכן ישודר בישראל ב-yes דוקו (8-9.3), ב-VOD של yes וב- STINGTV.

 

באותו שבוע תעלה ב-yes דוקו בבכורה בארץ הסדרה "לשרוד את אר.קלי", שעוררה גם היא שערורייה בינ"ל ולמעשה גרמה נזק משמעותי לקריירה של האמן האמריקאי: הסידרה מציגה עדויות חדשות של עשרות נשים לפיהן הזמר והמפיק, שנחשב לזמר האר-נ'-בי הטוב בעולם, זוכה 3 פרסי הגראמי, ניצל אותן מינית, נפשית ופיזית והתעלל בהן במשך יותר משני עשורים.

בששת פרקי הסדרה, בהפקת מבקר המוזיקה דרים המפטון, מרואיינים יותר מ-50 אנשים, ביניהם מייסדת תנועת #MeToo, טראנה בורק, המוזיקאים ג'ון לג'נד וסטפני "ספארקל" אדוארדס, מנחת הטלוויזיה וונדי וויליאמס, אשתו לשעבר של קלי אנדריאה קלי, חברתו לשעבר קיטי ג'ונס, אחיו קארי וברוס קלי, ועוד רבים אחרים. כל אלה משרטטים היסטוריה ארוכה וכואבת של האשמות כלפי קלי שלא זכו להתייחסות בתקשורת. לפי אחת הטענות, בגלל שמדובר בנשים אפרו-אמריקאיות.

הסדרה מציגה את סיפור עלייתו ונישואיו ב-1994 לזמרת אליה בהיותה בת 15 בלבד, המשפט שהתנהל מולו ב-2008 בו הואשם קלי בצילום והחזקת פורנוגרפיית ילדים וזוכה בשל היעדר עילה לצווי החיפוש בביתו ובשני פרקי הסיום מוצגות טענות חדשות כלפיו מצד הורים שטוענים שהוא מחזיק את בנותיהן, חלקן בנות 14 בלבד, בתנאים של "כת".

בעקבות שידור הסדרה החל גל מחאה חדש בשם #muteRKelly להסרת המוזיקה שלו מאתרי המוזיקה ומהרשתות החברתיות. זמרים רבים שעבדו עימו, כמו צ'אנס הראפר, ג'ון לג'נד, סלין דיון, ובסופו של דבר גם ליידי גאגא, יצאו בהודעות גינוי והבטחה שלא יעבדו איתו יותר והרשויות בג'ורג'יה הודיעו על פתיחה מחדש של החקירה הפלילית כנגד הזמר.

שני הדוקואים הללו, שמכים גלים בעולם וגורמים להשלכות משמעותיות על דמותם של שני כוכבי-על, מייצגים את אחד השיאים הבולטים של תנועת ה-#MeToo, במסגרתה נחשפים סיפורים שעד כה הושתקו.

 

"לעזוב את נוורלנד" – בכורה: שישי-שבת 8-9.3 בשעה 22:00 ב-yes דוקו, ב-yesVOD וב-STINGTV.

שני חלקי הסרט יעלו במלואם ל-yesVOD ב-8.3

 

"לשרוד את אר.קלי" – בכורה: ראשון-חמישי, 3.3-10.3, בשעה 21:00 ב-yes דוקו, ב-yesVOD וב-STINGTV.

כל פרקי הסדרה יעלו ל-yes VOD ב-3.3

שתפו את הפוסט!