28 במרץ 2024 22:03
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

העונה האחרונה של הדרמה הקומית האהובה "גדולה מהחיים"

 

 

הסדרה המרעננת והנוגעת ללב של רשת הכבלים "Lifetime", שעוקבת אחר דוגמנית החוזרת לחיים בדמותה של עורכת דין בעלת עודף משקל, מגיעה לסיומה בעונתה השישית

 

"גדולה מהחיים" ("Drop Dead Diva"), הדרמה הקומית של רשת הכבלים האמריקאית "Lifetime" וחברת "Sony", נוצרה על-ידי ג'וש ברמן ("CSI לאס וגאס") וצמד המפיקים ניל מרון וקרייג זדן ("שיקגו").

 Drop Dead Diva 6

2 מיליון איש צפו בממוצע בעונה הקודמת, שנתוני הצפייה הגבוהים שלה מיצבו אותה ברשימת 50 סדרות הכבלים הנצפות ביותר בארצות-הברית, והבטיחו את חידושה לעונה נוספת. לאחרונה הסתיימה בארצות-הברית עונתה השישית והאחרונה של הסדרה, בה נחשפת ג'יין (ברוק אליוט) אחת ולתמיד.

 

בסיום העונה הקודמת, ג'יין חשבה שהיא סוף כל סוף תזכה לחיות באושר עם גרייסון (ג'קסון הרסט, "עץ החיים"), עד שבריטניי (ג'יין הישנה, המגולמת על ידי נטלי הול, "כל ילדיי") חשפה בפניו שג'יין היא לא מי שהוא חושב שהיא. בפתיחת העונה החדשה, ג'יין נאלצת להודות בפני גרייסון על זהותה האמיתית, אך התגובה שלו מותירה אותה יותר אבודה מאי פעם. כדי לברוח מהצרות בחייה, היא קוברת את עצמה בעבודה, רק כדי לגלות שהתיק הבא שלה מגיע עם סיכונים אמיתיים מצד הממשל האמריקאי. במקביל, עורכת דין חדשה בשם בלינדה (וירג'יניה וויליאמס, "איך פגשתי את אמא") מצטרפת למשרד ומציבה לג'יין תחרות אמיתית.

 

לתפקידי אורח מגיעים זוכה ה"גראמי" ריק ספרינגפילד, זוכת "גלובוס הזהב" וה"אמי" ש. אפאתה מרקרסון ("חוק וסדר"), המועמד ל"אמי" ג'ון רצנברגר ("חופשי על הבר"), ג'אנל פאריש ("שקרניות קטנות"), בקה טובין ("גלי"), קולין אגלספילד ("מלרוז פלייס") וקורבין בלו ("היי סקול מיוזיקל"). המועמד ל"אמי" בן פלדמן ("מד מן") חוזר להופעת אורח מיוחדת בתפקיד המלאך פרד.

 

"גדולה מהחיים" עוקבת אחר הרפתקאותיה של דב (ברוק ד'אורסיי, "שני גברים וחצי"), דוגמנית שטחית שעוברת תאונת דרכים קשה ומוצאת את מותה, רק כדי לקום לתחייה בדמותה של ג'יין בינגהאם, עורכת דין מבריקה ובעלת עודף משקל. דב, המזועזעת מהצורה העגלגלה בה נלכדה, מגלה עם הזמן עוד על דמותה החדשה, והאופן שבו חיה בצלם של הקולגות הנאים שלה, כשבמקביל היא מתמרנת בין התיקים המשפטיים שלה. כעת, כשהגורל – עם קצת התערבות אלוהית – עשה את שלו, שתי האישיויות נאלצות ללמוד להתקיים יחד בגופה של ג'יין, בקרב אימתני בין חוכמה למראה.

 

לצדה של ברוק אליוט, מככבים בסדרה המועמדת ל"אמי" מרגרט צ'ו ("עימות חזיתי"), ג'קסון הארסט, קייט לוורינג, אפריל בוולבי ("שני גברים וחצי"), לקס מדלין ("סאות'לנד") וג'סטין דיליי ("90210").

 

החל מה-12.4, ימי ראשון, בשעה 20:45, ב-HOT3

שתפו את הפוסט!