19 באפריל 2024 13:04
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

העונה החדשה של "אהבה מלידה", סדרת הלהיט האוסטרלית

 

הדרמה הקומית הפופולארית, שגרפה בשנה החולפת שני פרסי "אמי" אוסטרלי ושני פרסים מטעם האקדמיה האוסטרלית לקולנוע ולטלוויזיה, שבה בעונה חמישית, שעוקבת אחר מסעה של נינה כאם חד-הורית

 

"אהבה מלידה" ("Offspring"), הסדרה המרעננת של רשת "Ten" וחברת "Endemol", בכיכובה של אשר קאדי ("הדרך לאהוב"), חוזרת בעונה חמישית, שעלתה בבכורה ב-HOT VOD.

 image007

1.2 מיליון איש צפו בפרק השקת העונה החדשה של הסדרה שופעת החיוניות, שגרפה לאורך עונותיה אוסף פרסים מרשים – פרס ה"AFI" מהמכון האוסטרלי לקולנוע, פרס גילדת התסריטאים האוסטרלית, וחמישה פרסי "לוגי" (המקבילה האוסטרלית ל"אמי"). בשנה האחרונה זכתה "אהבה מלידה" בשני פרסי "לוגי" נוספים, לצד שני פרסי "AACTA" מטעם האקדמיה האוסטרלית לקולנוע וטלוויזיה. לאחרונה פורסם כי לאור הצלחת הסדרה, מעוניינת הרשת לחדש את הסדרה לעונה שישית.

 

גם בארץ זכתה הסדרה למחמאות מהמבקרים. ב"פנאי פלוס" נכתב "עם מעט מ"האנטומיה של גריי", מעט מ"הורים במשרה מלאה" ומעט מ"סקראבס", "אהבה מלידה" דווקא מתגלה כסדרה מקורית למדי. קטעי הפנטזיה למשל, או הקריינות האקראית. הדמויות הופכות את הסדרה למהנה, בעיקר עבור בעלי הנפשות הרומנטיות שם בחוץ". ב"ישראל היום" נכתב "העסק עובד. הסדרה קשה לקטלוג, ולכן גם מעניינת במיוחד. הדמויות שעוצבו עומדות במצבים בלתי אפשריים ויוצאות מהם באופן מקורי, משעשע וכמעט תמיד בלתי צפוי. העלילה מלאת טוויסטים, השומרים על ערנות הצופה, והסיפור מתפתח בצורה מציאותית ונוגעת ללב. יוצרים אוהבים לכנות סדרות ככאלו שיגרמו לצופים צחוק ודמע. "אהבה מלידה" עומדת בהבטחה".

 

העונה החדשה נפתחת שישה חודשים לאחר מותו המפתיע של פטריק (מתיו לנווז). נינה (פראודמן) ואחותה בילי (קאט סטיוארט, "הבטן הרכה") חיות ביחד ומגדלות את בתה של נינה, זואי. נחושה לשוב לשגרה, נינה חוזרת לעבודתה בבית החולים "סיינט פרנסיס" אך הזיכרון של פטריק מעיב על ניסיונותיה. בינתיים, בילי מסורה לגידולה של זואי, בעוד היא ממתינה שבעלה מיק (אדי פרפקט) ישוב מאנגליה. מתוך רצון לתקן את טעויות העבר, בילי נשארת יציבה וממוקדת בהרפתקה העסקית החדשה שלה עם אנג' (סיליה פקולה), אך כשפיתוי מפתיע נקרה בדרכה, בילי עומדת בפני דילמה. ג'ימי (ריצ'רד דיוויס) נחוש להרחיב את האימפריה העסקית שלו, בעוד זארה (ג'יין הארבר) בחודש השישי להריונה. גישתו החדשה של ג'ימי תביא עמה אחריות שתפתיע את כל משפחת פראודמן, ובייחוד את זארה.

 

הסדרה, המשלבת פלאשבקים וסצנות פנטזיה, מתרחשת בפיצרוי, מלבורן, ומתרכזת בנינה פראודמן, מיילדת בשנות השלושים לחייה, שנוטה לחשוב יתר על המידה ולגלוש אל עולמות הדמיון. הקריירה שלה כמיילדת מלאה בהפתעות, למשפחה שלה אף-פעם לא חסרים מקרי חירום, ונינה היא האדם שפונים אליו לעזרה בעת משבר. בעוד היא מפלסת את דרכה במערבולת של בני פראודמן, נינה נאלצת לנווט דרך החוקים המבלבלים והלא פשוטים של עולם האהבה. מבעד לעיניהם של בני פראודמן, והחיפוש שלהם אחר אהבה, סיפוק ואיזון, נחשפים הברכות והקללות של קשרי משפחה לא צפויים בכאוס של העולם המודרני.

 

לצדה של קאדי, מככבים בסדרה קאט סטיוארט, מתיו לנווז, ריצ'רד דיוויס, עידו דרנט, לינדה קרופר ("דג קטן"), לאשי הולם ("יחידה עילית"), ג'ון ווטרס, ג'יין הארבר, פטריק בראמל ("גריף הבלתי נראה"), בן ברינגטון ("סיפורי נרניה"), דבורה מיילמן ("ארוכה הדרך הביתה") ואדי פרפקט.

 

החל מה-14.10, ימי שלישי, בשעה 21:30, ב-HOT3 ובכורה בחינם ב-HOT VOD

שתפו את הפוסט!